Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda ps50 restoratie/verbetering. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 724 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda ps50 restoratie/verbetering. ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2493 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Brommers en meer 21-6-2012 21:17 Print reply

Posts: 1966
Mooi gecoat
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
midas 22-6-2012 16:13 Print reply

Posts: 1211
Ja, vond ik ook Helemaal links bij de foto zie je ook nog een deel van het gecoate achterspatbord.
 
Brommers en meer 1-7-2012 16:16 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
lijkt me nou geen slimme zet om een gaar blok te kopen bij een handelaar die het ook maar zo ergens van de straat heeft geplukt. met een beetje pech kan je die ook totaal reviseren.


ik had mijn blok ook van E-bay uit Duitsland en tot nu toe nog geen problemen mee gehad

idd Is wel erg veel geld voor zoon blokie 150 Euri zonder cilinder en zuiger. Ik betaalde 100 voor mijn compleete motorblok. En was met ongeveer 220 klaar (voledig rijdend).

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 1-7-2012 om 16:17 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
midas 29-7-2012 8:19 Print reply

Posts: 1211
Reviseren is duurder, dus ik was sowieso goedkoper uit.
 
Brommers en meer 29-7-2012 12:20 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Reviseren is duurder, dus ik was sowieso goedkoper uit.


licht er net aan of je het goed doet dan valt reviceren nog wel mee bij een 50cc blok maar licht er ook net aan wat er allemaal kapot is en vervangen moet worden


 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
midas 15-8-2012 9:17 Print reply

Posts: 1211
Bij mij was er sowieso al 1 krukashelft naar de kloten. En vrijwel alle lagers. En in dat soort gevallen is een ander blok kopen goedkoper en makkelijker.
 
Brommers en meer 15-8-2012 11:02 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Bij mij was er sowieso al 1 krukashelft naar de kloten. En vrijwel alle lagers. En in dat soort gevallen is een ander blok kopen goedkoper en makkelijker.


Is trouwens je kabelboom al gefixt
en wanneer wordt je trouwens 16 zodat je eindelijk officieel mag rijden
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
4takker 15-8-2012 11:22 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


Is trouwens je kabelboom al gefixt
en wanneer wordt je trouwens 16 zodat je eindelijk officieel mag rijden


die draadbomen van die dingen stelt niets voor. als je bij een fiets een lampje kan laten branden moet dat helemaal lukken bij een ps/pc/p50



 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Brommers en meer 15-8-2012 11:29 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


die draadbomen van die dingen stelt niets voor. als je bij een fiets een lampje kan laten branden moet dat helemaal lukken bij een ps/pc/p50





Omdat hij de kabelboom naar zijn oom bracht om hem in orde te laten maken

idd ik maak hem ook gewoon zelf alle overbodige draadjes er af electrice schema er bij en alles komt goed
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
midas 27-11-2012 20:01 Print reply

Posts: 1211
Brommah staat weer hiero. Ik ga de kabelboom zelf repareren. Ik word in mei pas 16 :(

Dit bericht is gewijzigd door midas op 29-11-2012 om 20:15 uur.
 
Brommers en meer 7-2-2013 16:56 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Brommah staat weer hiero. Ik ga de kabelboom zelf repareren. Ik word in mei pas 16 :(

Dit bericht is gewijzigd door midas op 29-11-2012 om 20:15 uur.


Ik zie vooruitgang . Ga zo door
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Brommers en meer 23-4-2013 22:00 Print reply

Posts: 1966
Zo, en in die 2 maanden nog wat verder gekomen met je projecte
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha

Dit topic is 2493 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved