Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
is gewoon multipoint injectie, lpg kan erop, maar is heel moeilijk door scherpe nokkenas en ontsteking, ik krijg m dr iig niet goed op aan het lopen... vandaar beter m20b25 pakken, heb je ook 170 pk
elektronica heb ik aangesloten na veel uitpluiswerk, maar heb nog een elektrische kmteller erop moeten bouwen om het werkend te krijgen
Wat voor problemen geeft een M50 dan meer boven een m20 volgens jou? zo'n M50 blok heeft juiste een tammere nokkenstok dan een M20 (2 kleppen per cilinder heb je gewoon meer nokkenas nodig,anders haal je niet genoeg flow boven in de toeren..) Dat is ook 1 v/d redenen waarom zo'n m50 zo mooi stationair loopt..
Dat je bij vb die elektrische km teller nodig hebt is hoogst wsch voor de traction control, dat kun je ook als een voordeel zien..
Zo'n moderne motor is wel wat meer werk met aansluiten, maar de voordelen wegen zeker wel op tegen de nadelen hier lijkt mij..
Kun je trouwens wat meer vertellen over je gas setup? ben wel benieuwd waar het probleem ligt.
|