Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Yamaha TZR 4-Takt [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 993 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Yamaha TZR 4-Takt [Algemene vragen]
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11276 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Freddy-fish 5-1-2011 22:34 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Jammer dat je niet gewoon een pijpenbuiger hebt gebruikt voor je uitlaat.. lijkt een stuk strakker vind ik(A)


achjoh, de boel een beetje schuren en polijsten en dan is dit ook best sjiek
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
lexyver 5-1-2011 22:37 Print reply
Posts: 553
Wessel, weet je nou wel zeker of die nokkenas past?
Anders heeft het natuurlijk geen zin
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
Freddy-fish 5-1-2011 22:38 Print reply

Posts: 2129
wat niet past, word pasgemaakt
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
wesselvdb 6-1-2011 16:09 Print reply

Posts: 158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lexyver
Wessel, weet je nou wel zeker of die nokkenas past?
Anders heeft het natuurlijk geen zin


Hij past wel, en zit er ook al in hoor.
 
Interesting
Frysk 6-1-2011 18:56 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
[...]


achjoh, de boel een beetje schuren en polijsten en dan is dit ook best sjiek


vind het wel tof eigenlijk.. het zijn geen hoekige stukjes oid

 
giggitybyte
StineZ 6-1-2011 19:01 Print reply
Posts: 571
HEt heeft wel wat die uitlaat, zo echt helemaal ZELF gemaakt
 
Turbokit
Knipperlicht 20-1-2011 16:04 Print reply

Posts: 1833
Post eens wat meer foto's.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
shirioko 20-1-2011 19:21 Print reply

Posts: 2273
Quote:
ZO bijna klaar met afstellen, zit nu alleen met 'n probleempje, als m'n luchtfilter nat is loopt het voor geen meter meer.. iemand nog tips tegen om 'n luchtfilter droogte houden?


originele filter gebruiken?

Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 20-1-2011 om 19:28 uur.
 
Royal Club 20-1-2011 19:23 Print reply

Posts: 60390
ja
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
shirioko 30-3-2011 8:15 Print reply

Posts: 2273
loopt je blok 11k stationair?

en dat ie na een km uitvalt zal wss iets te maken hebben met je carburateur. Misschien krijgt ie niet genoeg benzine? Controleer even of er genoeg benzine uit je kraantje komt.

Haal zowizo even je carburateur er af, laat hem leeglopen en blaas even een paar keer door je banzineslang in je carburateur terwijl je hem langzaam ondersteboven draait en weer terug om te kijken of de vlotter niet blijft hangen
 
wesselvdb 30-3-2011 14:36 Print reply

Posts: 158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
loopt je blok 11k stationair?

en dat ie na een km uitvalt zal wss iets te maken hebben met je carburateur. Misschien krijgt ie niet genoeg benzine? Controleer even of er genoeg benzine uit je kraantje komt.

Haal zowizo even je carburateur er af, laat hem leeglopen en blaas even een paar keer door je banzineslang in je carburateur terwijl je hem langzaam ondersteboven draait en weer terug om te kijken of de vlotter niet blijft hangen


(De zinnen klopte niet helemaal, ff aangepast)
11k op z'n max in z'n 4.
Als ik dat stationair ga doen, geeft dit onnodig veel slijtage, niet goed dus.

't licht niet aan m'n carb, heb vandaag van 'n vriend gehoord dat 'n valse lucht kan zijn, als hij goed warm is, dan sluit 'n pakking misschien niet goed. Dit kan ik me wel voorstellen aangezien ik 'n paar pakkingen heb herbruikt. ff nieuwe pakkingen bestellen en kijken of dat 't oplost.

Dit bericht is gewijzigd door wesselberg op 30-3-2011 om 14:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door wesselberg op 30-3-2011 om 14:39 uur.
 
Interesting
Joost. 30-3-2011 18:07 Print reply

Posts: 339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wesselberg
[...]


(De zinnen klopte niet helemaal, ff aangepast)
11k op z'n max in z'n 4.
Als ik dat stationair ga doen, geeft dit onnodig veel slijtage, niet goed dus.

't licht niet aan m'n carb, heb vandaag van 'n vriend gehoord dat 'n valse lucht kan zijn, als hij goed warm is, dan sluit 'n pakking misschien niet goed. Dit kan ik me wel voorstellen aangezien ik 'n paar pakkingen heb herbruikt. ff nieuwe pakkingen bestellen en kijken of dat 't oplost.

Dit bericht is gewijzigd door wesselberg op 30-3-2011 om 14:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door wesselberg op 30-3-2011 om 14:39 uur.


lijkt me sterk. dan zou die in die 30 seconden zo snel afkoelen dat het aluminium dusdanig krimpt dat er geen valse lucht meer is?

 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
wesselvdb 30-3-2011 22:07 Print reply

Posts: 158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joost.
[...]


lijkt me sterk. dan zou die in die 30 seconden zo snel afkoelen dat het aluminium dusdanig krimpt dat er geen valse lucht meer is?



heb je 'n punt
 
Interesting
Meathausen 30-3-2011 22:31 Print reply

Posts: 726
Als ik het goed begrijp heb je een Tzr 125 4-takt gekocht met de gedachte dat het een 50cc 2t was?
Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
ik ga dit wel ff volgen:P
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
wesselvdb 30-3-2011 22:35 Print reply

Posts: 158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
Als ik het goed begrijp heb je een Tzr 125 4-takt gekocht met de gedachte dat het een 50cc 2t was?
Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
ik ga dit wel ff volgen:P


125cc 4-takt gekocht met 't idee van dat kan wel, maar er 'n 50 4-takt blokje onder gehangen. moet allemaal terug te vinden zijn hier
 
Interesting

Dit topic is 11276 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved