Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - tandwiel 72 op brommer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 692 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - tandwiel 72 op brommer [Algemene vr...
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 25-5-2010 16:29 Print reply

Posts: 6718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
tis vavoor nen 13 he...

en ik had al een 11 vanvoor dus daar kleiner gaan was geen optie...
en de kans is er idd da mijn blok vastloopt. maar dan steek ik nieuwe hé... en een racekrukas


ik heb thuis toch echt een 10 tands voortandwiel liggen voor am6, en de bromboer heb ze op vooraad
maar dat rijd al niet lekker op de weg met een groot achterwiel zelfs
ik gebruik de 10 voor alleen voor off road
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
R i c k 25-5-2010 16:36 Print reply

Posts: 346
slecht idee, en geen topic waart voor dit kleine werkje.
en een slim idee is het niet want je maakt nogal overtoeren.
 
echte junks blowen 2 takt
WestlandMB 25-5-2010 23:24 Print reply

Posts: 1338
eff een leuke reactie om je project mee te verpesten...


Weet je wat een rollerbank meet van de "smurven" als jou brommer erop staat te loeien?
 
Royal Club 25-5-2010 23:31 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
tga er gewoon om da ij met de ring vettig slaat, en totaal niet optrekt.

nu kan de ring er zo goe als uit.
en die overtoeren zijn makkelijk opt te lossen door de toerenbegrenzer hé...

gewoon make da ij 50 rijdt onder het rood, dan vast zette


en ij zal zobiezo sneller optrekken hé...

ik had nu een 11-51 met ring van 13
nu kan di ring er bijna helemaal uit, zonder problemen te krijgen met de smurfen...

kan je ook nederlands of niet?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
jr customs 26-5-2010 0:08 Print reply

Posts: 1057
dit is echt een gaaf project, ik zie al voor me hoe je die gaten in dat tandwiel boort en het dan monteert omfg ik wordt er haast hitsig van.
ik ga deze sowieso volgen.
Veel succes ermee en ik hoop dat het echt vet wordt maar daar vertrouw ik wel op


 
Royal Club 26-5-2010 0:09 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
dit is echt een gaaf project, ik zie al voor me hoe je die gaten in dat tandwiel boort en het dan monteert omfg ik wordt er haast hitsig van.
ik ga deze sowieso volgen.
Veel succes ermee en ik hoop dat het echt vet wordt maar daar vertrouw ik wel op




/win
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Aprilia RX 50 2003 26-5-2010 10:33 Print reply

Posts: 6718
als je er over een weekje achterkomt dat t dus voor geen meter rijdt inbox je mij maar ff, ik kan m wel gebruiken om mn brommer op te fokken voor de enduro/cross
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
tjeerdie 26-5-2010 10:37 Print reply

Posts: 251
waarom haal je al je kappen eraf als je er andere tandwielen op wilt doen?
 
Maup 26-5-2010 10:39 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tjeerdie
waarom haal je al je kappen eraf als je er andere tandwielen op wilt doen?

Zodat hij hem meteen een beetje kan kuisen, Duhu.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
tjeerdie 26-5-2010 10:42 Print reply

Posts: 251
kanie zn project beter: "Brommer schoonmaken"
Dat is meer werk dan andere tandwielen erop zetten.
 
Error1991 26-5-2010 11:05 Print reply

Posts: 939
rijdt voor geen kut, steek gewoon geld in een brute cilinder, trekt ie ook hard op.
 
Aprilia RX 50 2003 26-5-2010 11:10 Print reply

Posts: 6718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Error1991
rijdt voor geen kut, steek gewoon geld in een brute cilinder, trekt ie ook hard op.


hij doet dit zodat de brommer minder hard gaat, en met een bruto cilinder ga je alleen maar harder
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
fluppy123 26-5-2010 12:47 Print reply
Posts: 62
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
eff een leuke reactie om je project mee te verpesten...


Weet je wat een rollerbank meet van de "smurven" als jou brommer erop staat te loeien?



hij gaat maar +- 55 rijden hé...
dus de smurfen kunnen nix zeggen
 
fluppy123 26-5-2010 12:49 Print reply
Posts: 62
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
dit is echt een gaaf project, ik zie al voor me hoe je die gaten in dat tandwiel boort en het dan monteert omfg ik wordt er haast hitsig van.
ik ga deze sowieso volgen.
Veel succes ermee en ik hoop dat het echt vet wordt maar daar vertrouw ik wel op




merci! en deze middag heb ik mijn gefreesd tandwiel en mijn kettig, dus kunnen we beginnen expirimenteren met de ring en carburateur.

vanaf hij terug rijdt ga ik eens een filmpje maken.
iedereen dat zegt dat het geen verschil zal maken, zal dan zijn ogen wel opentrekken
 
Raoul 26-5-2010 13:01 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
[...]


merci! en deze middag heb ik mijn gefreesd tandwiel en mijn kettig, dus kunnen we beginnen expirimenteren met de ring en carburateur.

vanaf hij terug rijdt ga ik eens een filmpje maken.
iedereen dat zegt dat het geen verschil zal maken, zal dan zijn ogen wel opentrekken


iedereen zegt dat het naar alle waarschijnlijkheid waardeloos rijd, niet dat het geen verschil zal maken

verder vind ik het echt lomp wat je doet, waarom niet gewoon een begrenzing in de uitlaat? rijd beter, en komt de slijtage ook ten goede...
 
Aprilia MX (H)

Dit topic is 3993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved