Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Andere uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Andere uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

XDr4g0nX 9-3-2010 10:13 Print topicpost

Posts: 3526
Ik heb op het moment een Metrakit RK er onder hangen, maar die is lekker geroest en ik heb niet de middelen om hem opnieuw te spuiten/lakken.

Dus heb ik een beetje zitten kijken naar andere uitlaten toen ik deze uitlaat vond.
Nu weet ik dat een Tecno een goedkopere MHR is, maar hoe presteert die in vergelijking met een Metrakit RK?


Ik trek hem nu belast tot ongeveer 10,5k, maar ik voel dat hij vanaf daar ook nog door wil maar niet gaat.
Mijn huidige powerband ligt tussen de 7k en de 10k, waar zal die ongeveer gaan liggen met die Tecno.

Setup:
50cc Fast Arrow
18mm Keihin
ori luchtbox met Twin Air element
ori 4-kleps membraan

Alvast bedankt
 
Signature: [==||========] 20% complete

BIET 9-3-2010 10:57 Print reply

Posts: 22355
Techno draait vaak wat meer toeren , zo heb ik het in ieder geval ervaren op 70 malossi.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
XDr4g0nX 9-3-2010 10:59 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Techno draait vaak wat meer toeren , zo heb ik het in ieder geval ervaren op 70 malossi.

Hoeveel meer toeren ongeveer?
Want ik zit te twijfelen tussen een nieuwe uitlaat (Tecno wss) of mijn Metrakit RK zwart spuiten.
 
Signature: [==||========] 20% complete
BIET 9-3-2010 11:08 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Hoeveel meer toeren ongeveer?
Want ik zit te twijfelen tussen een nieuwe uitlaat (Tecno wss) of mijn Metrakit RK zwart spuiten.

Op mijn 70 malossi draaide ik er 13k mee. Maarja wat je het beste doet is 2e hands voor 2 tientjes oid die techno kopen en kijken of ie beter rijd/of je hem fijner vind rijden. Deed ik bij m'n NSR ook, met techno trok ie het hardst op (70 malossi + 20 mik), maar de top was het laagst met die uitlaat. Metrakit was een goede compromi, reed ook erg fijn. Uiteindelijk vond ik homoet het fijnst rijden, brede powerband, goede top en trok lekker op. Techno was leuk om mee te spaaien .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Voetentje 9-3-2010 13:12 Print reply

Posts: 2356
Ik heb ook de homoet proma en techno alle 3 op mn 70 malossi gehad.
Hiervan vind ik nog steeds de homoet het lekkerste rijden.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
XDr4g0nX 9-3-2010 14:55 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Ik heb ook de homoet proma en techno alle 3 op mn 70 malossi gehad.
Hiervan vind ik nog steeds de homoet het lekkerste rijden.

Als ik er een Homoet onder zou leggen, zou de powerband dan niet TE hoog komen te liggen zodat mijn cilinder er niet meer bijkomt?

Of kom je altijd bij je powerband?
 
Signature: [==||========] 20% complete
Paultje Pils 9-3-2010 14:57 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Als ik er een Homoet onder zou leggen, zou de powerband dan niet TE hoog komen te liggen zodat mijn cilinder er niet meer bijkomt?

Of kom je altijd bij je powerband?


het lukt wel, zolang je de vertanding maar niet te zwaar hebt
 
If you can't dodge it, ram it.

Dit topic is 523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved