Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda MTX-sh motor keuren [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda MTX-sh motor keuren [Algemene...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RR89 11-3-2010 12:33 Print reply

Posts: 327
je kan ook zeggen dat er een 100cc cilinder op zit, ze gaan heus niet je cilinderkop eraf schroeven.
En vermogen meten ze ook niet, ze hebben daar alleen een testbank voor brommers. Misschien dat ze wel iets van vermogen op je kentekenbewijs zetten, maar dat zal je na moeten vragen
wellicht dat met een testbank uitdraai je het vermogen (na tunen, of 'geleend' van iemand) je een wat groter vermogen erop kan krijgen.
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
RR89 23-3-2010 1:12 Print reply

Posts: 327
ziet er goed uit

volgende week is je frame terug van de coater hoorde ik

al een idee welke banden je er onder gaat doen? Volgens mij moet je wel motorbanden hebben, dus met snelheidsaanduiding er op.

verder heb je geloof ik alles
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
Frysk 23-3-2010 9:26 Print reply

Posts: 34930
heb na die foto van het doorgerotte frame m'n frame ook ff goed bekeken

gelukkig nog zo goed als nieuw

maar netjes gefixt
 
giggitybyte
alwin mtx 23-3-2010 9:58 Print reply

Posts: 505
nou ik mis nog een cilinder. verder heb ik idd alles en natuurlijk die banden nog.

@ frysk dacht ook altijd dat mijnes goed was anders had ik er toch met wat minder vertrouwen op gereden.
je zag er niets van aan de buite kant, tot ik der met een hamer op sloeg
 
TECstar 3-4-2010 22:30 Print reply

Posts: 4664
die mb op die ene foto is k*r mooi
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
alwin mtx 5-4-2010 18:20 Print reply

Posts: 505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
die mb op die ene foto is k*r mooi


ja klopt die is van martijn, is idd best veel werk in gaan zitten.


 
Frysk 18-4-2010 23:28 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx
nou ik mis nog een cilinder. verder heb ik idd alles en natuurlijk die banden nog.

@ frysk dacht ook altijd dat mijnes goed was anders had ik er toch met wat minder vertrouwen op gereden.
je zag er niets van aan de buite kant, tot ik der met een hamer op sloeg


zal er morgen direkt ff flnk op rammen
 
giggitybyte
RR89 20-4-2010 21:45 Print reply

Posts: 327
ziet er goed uit
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
alwin mtx 21-4-2010 18:54 Print reply

Posts: 505
ja nou alleen nog wachte op de cilinder

heb me malossi binne

Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 22-4-2010 om 22:29 uur.
 
TECstar 29-4-2010 17:58 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx
[...]


ja klopt die is van martijn, is idd best veel werk in gaan zitten.

afbeelding


is daar ook een project pagina van?
ben er wel benieuwd naar


en echt tof dat hij nu al af is, heb je echt snel gedaan !
ben benieuwd naar het eind resultaat !!
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
alwin mtx 30-4-2010 17:14 Print reply

Posts: 505

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/5467



dat is van galerie van de MB
let niet op de brakke achtergrond van de foto's martijn snapt niet helemaal hoe je goeie foto's moet maake

Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 30-4-2010 om 17:16 uur.
 
st.nyksterdriver 7-5-2010 11:42 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx

tuurlijk 110 erop

dat moet voor de keuring

anders staat er 80 cc op het kenteken bewijs, als ik dan later 110 erop zet kan ik gezeik krijgen.
met andere woorden gewoon gelijk goed doen

als je er een mallossi op doet kun je beter zeggen dat het een 93 cc cilinder is
 
alwin mtx 7-5-2010 12:28 Print reply

Posts: 505
ja ik moet nog effe kijke hoe streng die keuring is, als het niet zo streng is kan ik gewoon zegge dat het een 125 cc is. dan kan ik daarna experimenteren met allerlei cilinders en inhouden. maja misschien moet ik ook wel zegen dat het 80 cc is, ligt er maar net aan hoe het daar gaat.
 
alwin mtx 17-5-2010 16:10 Print reply

Posts: 505
Hij is gekeurt hoor, staat 79cc op kenteken maja daar kan ik wel mee leven.
kenteken papieren worden opgestuurd en dan kan de plaat gemaakt worden!
 
RubenMTX 17-5-2010 17:22 Print reply

Posts: 558
Gefeliciteerd Met 79cc kun je ook heel hard, en ik verwacht ook niet dat ze er bij een motor moeilijk over doen of er nou 80 of 96cc op zit.

Ga je m nu kei hard opfokken dan? Legaal opgevoerde brommer rijden?

Edit: Ow wacht, dr zit al een 93 malossi onder of niet? Waarom dan 79cc op kenteken?

Dit bericht is gewijzigd door RubenMTX op 17-5-2010 om 17:23 uur.
 

Dit topic is 4404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved