Pixl |
3-3-2010 19:36 |
Posts: 3125 |
|
|
So fuckin' what!? |
|
tijnklein |
3-3-2010 20:29 |
Posts: 135 |
t is toch sos cAs toa??
sin= overst/schuine
cos= AANLIGGENDE/schuine
tan= overst/ aanliggende
correct me if i'm wrong
Dit bericht is gewijzigd door tijnklein op 3-3-2010 om 20:30 uur.
|
|
|
|
Pixl |
3-3-2010 20:33 |
|
kenny77 |
3-3-2010 20:33 |
|
Pixl |
3-3-2010 20:44 |
Posts: 3125 |
Maarja, als biet zegt dat de 68% bij ?1 moet zitten, dan zit ik er dus al zo'n 2 mm overheen dan is het niet heel verstandig om nog verder te gaan ofwel?
|
|
So fuckin' what!? |
|
kenny77 |
3-3-2010 20:46 |
Posts: 29286 |
Adriën bedoelt ook 68% van de boring, dus bij lijn 2.
Post nauw maar gewoon een poortmap van de cilinder want hier schieten we niet veel mee op.
|
|
|
|
Pixl |
3-3-2010 20:48 |
|
kenny77 |
4-3-2010 11:47 |
Posts: 29286 |
Kan je de maten van de boven rand poort tot boven rand cilinders eens opmeten?
Met de schuifmaat in de cilinder.
|
|
|
|
Pixl |
16-3-2010 18:56 |
Posts: 3125 |
Kenny, de uitlaatpoort ligt 22,25mm onder de rand en de spoelpoorten liggen 28,75mm onder de rand.
Sorry voor het late antwoord, maar ik had toetsweek enzo, dus eigenlijk niet veel achter de pc gezeten voor bf ofzo
|
|
So fuckin' what!? |
|
kenny77 |
16-3-2010 20:02 |
Posts: 29286 |
met die waardes kom je op het volgende uit:
beetje een kut waarde voor de spoelpoort lijkt me?
Beetje vreemd
Verder ga ik je geen advies geven naar welke timingen je moet gaan, daar heb ik niet genoeg kennis van.
Aan mijn eigen cilinders kan ik mooi wat proberen, maar dat ga ik niet voor jou doen.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-3-2010 om 20:04 uur.
|
|
|
|
Pixl |
16-3-2010 20:07 |
Posts: 3125 |
Snap ik Maar, hoe kan ik uit die graden de hoogte en/of breedte van een poort uit aflezen? Of hoe kan ik dit omrekenen naar hoogte / breedte?
Het is echt de eerste keer dat ik hiermee bezig ben, dus het is allemaal nog nieuw voor me ;p
Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 16-3-2010 om 20:08 uur.
|
|
So fuckin' what!? |
|
kenny77 |
16-3-2010 20:25 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Paultje Pils |
16-3-2010 20:40 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
via het 2 takt programma in het excel bestand.
of via de formules in deze faq:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/127
Het programma heeft een paar ingebouwde fouten. Dit heeft Niek express gedaan.Om dus goede waardes te krijgen moet je contact met hem openemen Ik heb namelijk ook dat programmaatje gebruikt, en contact opgenomen met Niek.
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
kenny77 |
16-3-2010 20:41 |
Posts: 29286 |
ik gebruik die van John Huijben.
|
|
|
|
Paultje Pils |
16-3-2010 20:42 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ik gebruik die van John Huijben.
Ok, sorry mijn fout. Ik heb ook verder helemaal niet dit topic doorgelezen.
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|