BenjaminDG |
18-1-2010 21:07 |
Posts: 4605 |
Ziet er leuk uit zo'n oud 4-takt racertje
Maar die classic races waarvan je spreekt tot welk bouwjaar mag een brommer daar aan meedoen en hoeveel cc ?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Hells Hobbit |
18-1-2010 22:33 |
Posts: 1793 |
jeeej classic racer!
tip: gooi je clipons zo laag mogelijk zodat de kuipruit ook zo laag mogelijk komt. je ziet vaak classic racers waar de kuipruit enorm hoog boven de tank uit steekt, dat misstaat enorm.
|
|
|
|
kenny77 |
18-1-2010 22:37 |
Posts: 29286 |
dat kan wel mooi worden.
|
|
|
|
4takker |
18-1-2010 22:50 |
Posts: 2395 |
toen ik die gaten van de koplamp zag moet ik gelijk aan zoon ding denken
japauto
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
Joel_koningslust |
18-1-2010 22:59 |
Posts: 14514 |
beter scoor je zoiets
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
4takker |
18-1-2010 23:04 |
Posts: 2395 |
nog beter zoon kuip ide als deze duc heeft
in combo met lange slalle tank kort zitje
en wielen die strak in de spat borden zitten
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
JB1 |
18-1-2010 23:11 |
Posts: 14881 |
Echt, af en toe vraag ik me af waar jullie het vandaan trekken die foto's.
Al plannen qua setup voor die racer?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
4takker |
18-1-2010 23:12 |
Posts: 2395 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Echt, af en toe vraag ik me af waar jullie het vandaan trekken die foto's.
www.google.nl
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
Joel_koningslust |
18-1-2010 23:12 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Echt, af en toe vraag ik me af waar jullie het vandaan trekken die foto's.
Al plannen qua setup voor die racer?
mijn foto komt uit mn eigen toestel voor andere foto's heb ik zo mn fora's... de oude 50cc's haal ik allemaal van een forum waar vele crt'ers posten enzo. maar daar moet je normaal gesproken voor betalen, en mn pa is zo gek om dat te doen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Hells Hobbit |
19-1-2010 0:36 |
Posts: 1793 |
qua classic racer kuipwerk vindt ik de mv agusta 500cc 3cill onverslaanbaar:
precies de juiste lijnen, tank vorm etc. Zou hem alleen even overspuiten (aanklikken en inzoomen voor t betere kwijl werk)
overigens is 25euro voor dat kuipje niet duur! Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 19-1-2010 om 0:38 uur.
|
|
|
|
arno_honda_M |
20-1-2010 13:07 |
Posts: 319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Ziet er leuk uit zo'n oud 4-takt racertje
Maar die classic races waarvan je spreekt tot welk bouwjaar mag een brommer daar aan meedoen en hoeveel cc ?
danku
de classicraces zijn met moto's van voor 1972 (en als je kennisen hebt 1973 )
het cc loopt van 50cc op tot 1000ccmax. elk in zijn eigen klasse
|
|
|
|
arno_honda_M |
20-1-2010 13:08 |
|
arno_honda_M |
20-1-2010 13:08 |
Posts: 319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
beter scoor je zoiets
afbeelding
ja ik weet het, maar deze staan duur, en ik zag dit kuipje voor 25¤ dus heb ik het maar gekocht he
én wat ik uitspaar aan het uiterlijk van de racer kan ik uitgeven aan het motorische he
|
|
|
|
arno_honda_M |
20-1-2010 13:08 |
Posts: 319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 4takker
toen ik die gaten van de koplamp zag moet ik gelijk aan zoon ding denken
afbeelding
japauto
haha nee ik moet toegeven dat die koplampgaten redelijk groot lijken op de foto, maar in het echt lijkt het echt mooi hoor
|
|
|
|
arno_honda_M |
20-1-2010 13:27 |
Posts: 319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Echt, af en toe vraag ik me af waar jullie het vandaan trekken die foto's.
Al plannen qua setup voor die racer?
ja hoor staat in project main;
"motorisch blijft het een 50cc, maar met een 5-versnellingsbak in plaats van 4, CB50F kop zoeken en afvlakken naar gewenste compressie en hoogte van de kleppen, race nokkenas, hpi pas maken, race cdi, 18mm carburator(keihin),
of het dubbel carb systeempje dat ik in gedachte heb (leg ik later wel uit), eigenbouw open uitlaat maken, oliekoeler pasmaken"
als ik dit alles bij elkaar heb verzameld zal ik wel de drie cijfers halen hoop ik ik heb al gehoord van mr.Groenendijk (NL) die 120km/h ging met een cb50, 50cc niet opgeboord
dus moet wel lukken
|
|
|
|