Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - big problem tijdens

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1161 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - big problem tijdens
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 345 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zeno 31-8-2006 18:40 Print topicpost

Posts: 1595
Het volgende probleem waar ik nou al een tijd mee zit en niemand kan zeggen DAT is het

Ik rij met de volgende setup:
50cc gilardoni 2 (de langzame)
doppler uitlaat
19mm dell'ortho
MHR powerfilter

met deze setup rij ik nog geen 80. Hoe kan dat?
ik heb de volgende suggesties gehoord
-cilinder traag
-afstel probleem
-powerfilter veroorzaakt dat
-19mm op 50cc is te groot


wie helpt me met wat ik het beste kan doen?

Ik heb van de week zittena fstellen, en met sproeier 96 rijdt hij fijn, bougie moet ik nog wel even naar kijken. Maar wat ook zo gek is, hij komt in de hoogste versnelling nooit boven de 8500 toeren, datn trekt hij gewoon niet. Moet toch makkelijk kunnen met deze setup?

vertanding is overigens 12/47
 
bier drinken en kut roepen

ghost-rider 31-8-2006 18:44 Print reply

Posts: 1886
je zegt ut zelf al

[qoute]Ik rij met de volgende setup:
50cc gilardoni 2 (de langzame)[/qoute]

 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Henk-88 31-8-2006 18:45 Print reply

Posts: 26703
Afstellen carb./luchtfilter meestal, als het niet aan de uitlaat ligt.

80 op wat voor teller btw?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Inlaatpoort. 31-8-2006 18:47 Print reply
Posts: 640
Nee ligt zeker niet aan cillinder, je moet idd stuk harder kunnen.
Ik dekn dat 19mm idd overkill is, ik had op me rs2 12mm dellorto en reed met begrenzer en technigas nog 80.

probeer eens 16mm dell ofzo
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
honda-mbx 31-8-2006 18:53 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Nee ligt zeker niet aan cillinder, je moet idd stuk harder kunnen.
Ik dekn dat 19mm idd overkill is, ik had op me rs2 12mm dellorto en reed met begrenzer en technigas nog 80.

probeer eens 16mm dell ofzo


denk eerder dat het aan zn cilinder ligt, je hebt 2 types en het klopt dat de langzame iets van 80 loopt.
en hoeveel toeren maakt die in de versnelling?

 
ik vlam je..
Inlaatpoort. 31-8-2006 18:56 Print reply
Posts: 640
Heb je voor rs2, 2 verschillende orginele cillinders waarvan de ene hard loopt en de ander langzaam ?
Dan kan het dat hij andere cil had als mij en het gewoon een úberkut cillinder is.
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
honda-mbx 31-8-2006 18:59 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Heb je voor rs2, 2 verschillende orginele cillinders waarvan de ene hard loopt en de ander langzaam ?
Dan kan het dat hij andere cil had als mij en het gewoon een úberkut cillinder is.


jij snapt hem
 
ik vlam je..
zeno 31-8-2006 19:30 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


denk eerder dat het aan zn cilinder ligt, je hebt 2 types en het klopt dat de langzame iets van 80 loopt.
en hoeveel toeren maakt die in de versnelling?



ik schakel hoogstens bij 9k omdat hij daarboven niet meer lekker doortrekt

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
Afstellen carb./luchtfilter meestal, als het niet aan de uitlaat ligt.

80 op wat voor teller btw?


gewoon originele teller

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider
je zegt ut zelf al

[qoute]Ik rij met de volgende setup:
50cc gilardoni 2 (de langzame)[/qoute]



ja maar voordat ik voor 250 euro een goede cilinder koop wil ik zeker weten da thet niet wat anders is, snap je

en er komt nog wat anders bij: bij mijn uitlaat komen uit de cilinder (bij de uitlaatpoort dus) druppels zwarte zooi. Deze hangen naar mijn uitlaat naar beneden. Het is net alsof de olie niet goed verbrand. De cilinder wordt ook helemaal niet heet!

Dit bericht is gewijzigd door zeno op 31-8-2006 om 19:31 uur.
 
bier drinken en kut roepen
agent orange 31-8-2006 19:33 Print reply

Posts: 1180
denk dat je met die setup toch wel harder zou moeten kunnen, 80 haal je met ori cilinder nog, en ik 19mm is wel niet ideaal, maar het moet wel kunnen, is alleen moeilijk afstellen
 
bart de scootergek 31-8-2006 19:34 Print reply

Posts: 8916
waarom open je een topic binnen je project? graag dit soort dingen gewoon in het forum te doen, zo is het overzicht maar ver te zoeken.
 
Honda RC-33

Dit topic is 345 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved