Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Derbi GPR opfrissen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1064 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Derbi GPR opfrissen [Algemene vrage...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2809 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tim-gpr99 27-10-2010 21:22 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
vet project hoor
Wel gedurfd om er een streetfighter van te maken!
Zie je zondag op de meeting

Hee Koen! Ja komt goed Hij is nog lang niet af, ik doe beetje voorzichtig ermee wel, heb er nog niet echt fatsoenlijk op gereden dus sinds de ombouw En uitlaat gaat beun vastzitten omdat dit de enigste pijp is die ik nog heb (SPR/3) en hij word aangepast voor een seatpipe
 
GPR50 '99 streetfightert
der Chef 27-10-2010 21:24 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
[...]

Hee Koen! Ja komt goed Hij is nog lang niet af, ik doe beetje voorzichtig ermee wel, heb er nog niet echt fatsoenlijk op gereden dus sinds de ombouw En uitlaat gaat beun vastzitten omdat dit de enigste pijp is die ik nog heb (SPR/3) en hij word aangepast voor een seatpipe

Tof, hoe ga je dat doen? nickgpr oid was daar ook mee bezig geweest volgens mij

Dit bericht is gewijzigd door der Chef op 27-10-2010 om 21:26 uur.
 
Tim-gpr99 27-10-2010 21:31 Print reply

Posts: 841
als je even bij mijn fotos kijkt, de SPR/3 is een korte uitlaat, en komt dus voor mn voetstepje uit. Hierdoor kan ik hem makkelijk met een stuk buis naar boven laten lopen zonder dat het erg opvalt. En dan eerst ff met 1 demper proberen, en later met Y-stuk dubbele demper maken als ik centjes heb voor leuke dempers

De uitlaat is al verzaagd vanaf het punt waar de tailpipe begint, omdat hij anders op geen enkele manier op de brommer past. En ik zweer echt bij HMR/2' s en SPR/3' s, dat is de reden dat ik niet een plug en play uitlaat eronder heb. het gaat me niet zo zeer om de prestaties, maar dat het ding er gewoon ' anders ' uitziet, het hoeft ook geen schoonheidswonder te zijn (dat is het ook zeker niet ) als het maar een glimlach op mn gezicht brengt als ik er naar kijk en op rijd

Dit bericht is gewijzigd door Tim-gpr99 op 27-10-2010 om 21:36 uur.
 
GPR50 '99 streetfightert
kenny77 3-2-2011 14:55 Print reply

Posts: 29286
Welke wedstrijden ga je mee rijden?

Jubbega , Genemuiden, Damwoude???
 
Tim-gpr99 3-2-2011 15:00 Print reply

Posts: 841
het word zowieso pas na de zomervakantie denk, ben nog gruwelijk druk met school en slagen op dit moment eerst de 27e in Bunnik even met de non-officiele SBO Sprint rijden, en dan van de zomer met de OFFICIELE SBO Sprint rijden als ik het allemaal rond krijg.
 
GPR50 '99 streetfightert
kenny77 3-2-2011 15:09 Print reply

Posts: 29286
Oke, succes ermee.
 
koen007 30-3-2011 22:57 Print reply

Posts: 414
Ziet er goed uit hoor!
 
Tim-gpr99 30-3-2011 23:44 Print reply

Posts: 841
Haha ja bedankt koen, blok loopt inmiddels al lang! Loopt erg hard, wel gevoelig qua afstelling voor weersomstandigheden vind ik.. Groetjes
 
GPR50 '99 streetfightert
Meathausen 30-3-2011 23:47 Print reply

Posts: 726
Zeker mooi ding!
Toch ben ik meer fan van korte onderlangse uitlaten, waar dual seatpipe wel weer super is.
Al eens pk-test gedaan?
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
Tim-gpr99 27-4-2011 20:13 Print reply

Posts: 841
ja daarom heb ik nu ook gewoon mn normale pro race pijp er weer onder! En heb een keer gebankt,nog niet helemaal perfect afgesteld, A/F iets te rijk nog en ontsteking stond op 3,6mm voorontsteking. Hiermee kwam ik op de 19,2 pk. Toch niet heel raar voor een cilinder met onbekende kilometerstand
 
GPR50 '99 streetfightert

Dit topic is 2809 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved