Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - pro stock sprinter [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 697 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - pro stock sprinter [Algemene vrage...
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10965 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 20-2-2010 16:14 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
. waarom maak je een project aan als je geheimzinnig gaat doen. Ik kan je nu alvast verklappen dat hoe hoog de verwachtingen van je tuner ook zijn, je niet in de buurt van winnen komt als je sprinter 90kg weegt .


volgensmij was mij fiets de enigste boven de 80 afgelopen genemuiden/jubbega
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 20-2-2010 16:14 Print reply

Posts: 14881
Veel plezier op de start, en niet gaan huilen als de 2e startrij je gaat inhalen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BIET 20-2-2010 16:15 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


volgensmij was mij fiets de enigste boven de 80 afgelopen genemuiden/jubbega

denk het wel whewhe.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 20-2-2010 16:21 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mellemaracing
jubbinga zal ik niet bij zijn denk ik.
verwacht dat ik pas in 2011 begin.
ook ivm aankoop huis.

het is nog steeds wachten op onderdelen,
zoals krukas waar ik al 4 maand op wacht.
voor 2 week geleden had ik 1 ontvangen maar was niet de juiste.

over de setup van de blok laat ik me niet uit.
dat zal je pas weten als je hem in het echt ziet.
je zal verbaast zijn. (het blijft een verassing)

de gewicht maak ik me geen zorgen over.
die velgen heb ik nodig er voor.
want spaakwielen zijn niet goed genoeg.

als je op het gewicht gaat letten moet je op dieet gaan.
lichtere dingen zijn wel beter misschien,
maar gaan ook sneller stuk.

het is ook hoe breng je het over.
je moet je machine goed kennen en aan voelen.
anders kan je het wel vergeten.




Altijd leuk als er geheim zinnig over een blokje wordt gedaan.
Zo was het vroeger alleen maar.

Alleen altijd jammer , dat er dan ook nog geen foto's van zijn.
Jammer dat je op spullen zo lang moet wachten en dat het dan ook nog niet het juiste wordt afgeleverd.

Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat het blokje gaat worden.

Het gewicht was inderdaad wel nog een aandachts puntje , maarja zo heeft iedereen zijn eigen visies.
 
Royal Club 20-2-2010 16:23 Print reply

Posts: 60390
een tuner die van mening is dat gewicht geen factor is om het winnen is imo een waardeloze tuner. verder heb ik dus op jubbega en genemuiden al op de streep gestaan, weliswaar met veel problemen en gezeur, maar ik heb er gestaan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maup 20-2-2010 16:27 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mellemaracing
beste schippers staan aan wal zegge ze altijd.

comentaar zal er altijd blijven.
van mensen die er niets van weten wat er speelt.
cq beter denken te weten.

je zit tussen wal en schip in.

maup als ik alles alleen moets doen, was ik gek geweest.
je bent altijd afhankelijk van anderen.
en was ik pro geweest zat ik hier niet.
ben er net 2 jaar mee bezig.
alles is nieuw voor me.
en wat is er leuker dan zoon uitdaging.

me tuner zit wereld wijd te krabben en te praten met mensen dus die weet echt wel wat juist is.


Natuurlijk is het een leuk projectje om dingen te leren en te ontdekken. Ik heb ook altijd grootse plannen in m'n hoofd, maar bij mij komen ze nooit ten uitvoer. Jij doet gewoon je ding en das wel tof, maar je geeft zelf aan dat je er zelf nog niet zo veel vanaf weet. Als hier mensen, die veel meer ervaring dan jij hebben, je tips geven, neem ze dan ook ten harte en leer ook van anderen.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Paul de Salmiakbal 20-2-2010 16:45 Print reply

Posts: 5285
Kun je die foto's ff maken, ben nu toch wel benieuwd
 
Paul de Salmiakbal 20-2-2010 17:17 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mellemaracing
welke foto's?

De foto's van je brommer
Zie nu alleen maar kruisjes
 
BIET 21-2-2010 13:32 Print reply

Posts: 22355
In de top van de Prostock zie je ook dat het vermogen van de machines niet bepaald ver uiteen ligt. Een één of andere kerel die praat met mensen over de hele wereld gaat daar geen verandering in brengen . Er rijden ook mensen mee als Luc Foekema, ow wacht, die praat ook met mensen over de hele wereld, om maar in jou eenheden te praten .

Als je jezelf en je project serieus neemt zou je eens de moeite nemen om enig vooronderzoek te doen naar hoe andere deelnemers hun sprinter in elkaar zetten en waarom ze dat op die manier doen.

Om je te helpen zal ik je eens een voorbeeld geven wat misschien wel een hoop opheldering geeft. Je hebt vast wel eens op een (snelle?) brommer met iemand achterop gereden. Als je geluk had was het een lekkere chick die maar een kilo of 60 zwaar was. Of gewoon een klein mannetje als ik, maargoed . Het zal je in dat geval vast wel opgevallen zijn dat je brommer aanzienlijk langzamer was, een verschil wat je niet oplost met één of twee pk meer. Ik kan je alvast verklappen dat er in pro stock sprinters rijden van iets meer dan 30 kilo. Als jou sprinter 90 kilo weegt is dat een verschil van 60 kilo, of te wel één heel persoon!

Stel dat jou nieuwe blok 30 pk draait, wat je naar mijn inzien niet gaat halen, omdat in een nieuw blok gewoon veel ontwikkelingstijd en testtijd zit en je zegt al dat je er weinig ervaring mee hebt, dan komen die pk's er helemaal niet zomaar uit. Als we er vanuit gaan dat jou tegenstander dat ook draait en jullie evenveel wegen. Jou sprinter weegt 90kg en die van je tegenstander 30kg. Jou tegenstander heeft 1pk per kilo en jij 0,33. Wil je bijblijven, dan zul je maar liefst 90pk moeten draaien. Je snapt zelf hopelijk wel dat zoiets niet gaat lukken. Leg dat maar eens voor aan je tuner . Nog maar niet te spreken dat je tegenstanders stiekem geoefend hebben met starten en jij dat nog mag gaan leren, wat je tegen gaat vallen .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
een tuner die van mening is dat gewicht geen factor is om het winnen is imo een waardeloze tuner. verder heb ik dus op jubbega en genemuiden al op de streep gestaan.

Ja, ben benieuwd welke clown dit soort uitspraken doet .

Quote:
weliswaar met veel problemen en gezeur, maar ik heb er gestaan

Gestaan is zeker het juiste woord . Kon het niet laten


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Altijd leuk als er geheimzinnig over een blokje wordt gedaan.
Zo was het vroeger alleen maar.


Geheimzinnige projecten zijn cewl . Alleen het is vet gierig om dan ook een project aan te maken .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 21-2-2010 13:45 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Geheimzinnige projecten zijn cewl . Alleen het is vet gierig om dan ook een project aan te maken .


Ach we zien in ieder geval wat van het frame.


Maar je kan hem nu wel mooi wat tips geven, zoals je hier boven hebt gedaan.
 
BIET 21-2-2010 14:53 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ach we zien in ieder geval wat van het frame.


Maar je kan hem nu wel mooi wat tips geven, zoals je hier boven hebt gedaan.

Ja, ik zit hier in de vroege ochtend gewoon een heel verhaal te typen .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Freddy-fish 21-2-2010 15:00 Print reply

Posts: 2129
vroege ochtend, dis bijna avond xD, iig wel een vet project, kga hem volgen, succes
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
BIET 21-2-2010 15:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
vroege ochtend, dis bijna avond xD, iig wel een vet project, kga hem volgen, succes

Horeca klok
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 21-2-2010 15:02 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ja, ik zit hier in de vroege ochtend gewoon een heel verhaal te typen .


Je moet toch wat te doen hebben als je niet bij Heidi bent.
 
kenny77 21-3-2011 17:09 Print reply

Posts: 29286
Dat was al een tijdje geleden, zijn er nog vorderingen?
 

Dit topic is 10965 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved