Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - FS1 special [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - FS1 special [Algemene vragen]
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4945 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raffel 8-9-2006 20:15 Print reply

Posts: 1226
tnx allemaal..

@lykantroop: weet je wat dat wel niet kost? een deukloze tank laten verchromen kost je al klauwen vol geld, laat staan een wiel met allemaal kiertjes hoekjes en gaatjes die heel lastig zijn om voor te bewerken..

daarbij heb ik er wel es naar geinformeerd, en wielen uit die tijd verchromen ze bijna nergens.. had iets met t voorbewerken te maken waar ze liever geen risico mee liepen

maar t voornaamste is dat t ongetwijfeld iets vn 400 euro ofzo zou kosten om t te verchromen, en ik zou t niet eens mooi vinden denk k
 
warmloper 12-9-2006 22:43 Print reply

Posts: 146


echt heel erg mooi project

 
Raffel 12-9-2006 22:55 Print reply

Posts: 1226
dankje, inmiddels staat t een en ander al eens in de lak.. zaterdag de spuitnevel e.d wegpolijsten en n mirrorfinish proberen te creeeren
 
Oonzen Ad 12-9-2006 23:03 Print reply

Posts: 3807
echt een gaaf project! super
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
Name of Steel 12-9-2006 23:05 Print reply

Posts: 3532
WTF!! deze is toch GRUWELIJK ey!!

Hoeveel kost je die bende wel niet!!

( ps, in het beginstadium vond ik em al mooi.. straks is et te zonde om er nog op te rijden!! )

Keep on going!!!
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Frysk 12-9-2006 23:06 Print reply

Posts: 34930
niet boos worden als het er al stond :P ik haat alles doorlezen..

komt er ook een andere ontsteking op dan die verotte yamaha DT/FS1/RD ontsteking
 
giggitybyte
Raffel 12-9-2006 23:14 Print reply

Posts: 1226
voorlopig niet, omdat ie niet verrot is.. geen id wat voor ervaringen jij ermee hebt, maar ik, en wat ik lees op t fs1 forum, heb er niet veel bijzonder slechts over te vertellen.. Misschien als ik t geld er weer es voor heb een hpi ofzo, maar vind t niet zo nodig

wat t kost, dat staat bij de onderdelen, mr daar zit een hele hoop niet bij.. aanschaf brommer, eerste onderdelen enzo.. maargoed

veel gaat er ook niet op gereden word, ik maak m mooi af, toer er wat op, zet m weg achter slot en grendel en dan haal ik m tevoorschijn om es te showen of op een mooie dag op t toeren enzo
 
Frysk 12-9-2006 23:31 Print reply

Posts: 34930
1 ding :


 
giggitybyte
Hells Hobbit 12-9-2006 23:31 Print reply

Posts: 1793
hier verder dan:P

ben dan wel benieuwd wat de prestatie/verbruik verhoudingen gaan worden als de slag niet helemaal klopt, ivm opende/sluitende poorten, compressie verhoudingen (de daaraan gerelateerde) bedrijfstemperatuur, doorslag druk enz.

is het trouwens nog nodig de dode ruimte van het spruitstuk op te vullen? of is enkel afsluiten voldoende?

edit: bedankt voor t bedrijfje

Dit bericht is gewijzigd door fseend op 12-9-2006 om 23:34 uur.
 
Raffel 12-9-2006 23:36 Print reply

Posts: 1226
daar gaan we nog achter komen he.. volgens velen is t afsluiten alleen voldoende.. maar ik ga, om toch enigzins richting t beste resultaat te gaan (op t uitlaatdeel na dan, dat blijven er 2, hoe slecht dat ook voor mn prestaties moge zijn.. ookal viel dat voorheen reeeeuuuze mee.. volgens mij verloor ik echt 3km op top ofzo) ff uitzoeken wat voor materiaal de cil precies is, zodat ik t afdekplaatje ook nog enigzins naar binnen kan laten vallen (zelfde materiaal ivm uitzetten door warmte) en dan wel nog iets laten invallen, zodat ik zeker weet dat ie niet meer uitzet dan mag en mn zuiger gaat blokkeren..

verbruik, kan me niks bommen Poort timingen zouden volgens emot geen probleem moeten worden, en anders is t zo weinig dat ik ze best wat kan aanpassen volgens hem (waar ik dan mn broer weer voor heb ^^ )En eigenlijk, om eerlijk te zijn, prestaties doen me weinig.. of ik nu 75 of 85 rijd, doet me echt niets.. Als ie maar lekker rijd, dat is me het voornaamste

tis meer dan een bedrijfJE zijn wel prijzig hoor, maargoed, das met al die zooi.. en de service vind ik geweldig.. degene waar je meestal contact via email mee hebt is een naamgenoot van je, en reageert meestal vrij vlug en vrij uitgebreid

Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 12-9-2006 om 23:37 uur.
 
Hells Hobbit 12-9-2006 23:42 Print reply

Posts: 1793
haha ideaal,

veel succes dermee!
 
Dikke Dennes 16-9-2006 15:57 Print reply

Posts: 4337
Wanneer loopt 'ie denk je?

Ik denk dat je in de knoei komt met de compressie en timingen.

Als ik 't zo bekijk moet je straks veel aan het gas snukken om hem op toeren te krijgen.

Pompen noemen ze dat ook wel.

Zal flink futloos zijn in je onderste toerengebied, en dus krijg je daar dan ook niet je mengsel goed mee afgesteld.

Verder veel succes!]

Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 16-9-2006 om 16:03 uur.
 
Drive it like you stole it.
S1lv3r 16-9-2006 16:00 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
Wanneer loopt 'ie denk je?
}
En hoe zit t met je slag en krukas?


hij zegt toch dat ie een krukas heeft laten maken, dus dat zal allemaal wel goed zitten lijkt me?
 
Raffel 16-9-2006 16:00 Print reply

Posts: 1226

rijdend, euhm, das een goeie, ben nu druk met t spuitwerk, dat wil dan ook nog ff laten uitharden, dus t zal begin/half oktober zijn denk k


precies silver, gewoon mij laten doen, en aannemen wat ik zeg


en dennis, waarom denk je dat? je zou gelijk kunnen hebben, maar ik zie t allemaal wel, heb nog echt totaaaaaaaal geen zin om me daar nu bij neer te leggen en erover te gaan speculeren, volgens emot, de mensen met verstand, moet t echt goed te doen zijn zo.. mss kleine aanpassinkjes, maar niet teveel..

ook zij kunnen ernaast zitten natuurlijk, maar ik zit nu met mn hersens bij t spuitwerk

Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 16-9-2006 om 16:03 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 16-9-2006 om 16:03 uur.
 
Dikke Dennes 16-9-2006 16:01 Print reply

Posts: 4337
ik heb m ge-edit.
mijn excuses inderdaad.

lees t nog maar ff
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 4945 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved