Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - FS1 special [Algemene vragen]
|
Pagina 3 van 9
|
Dit topic is 4945 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Raffel |
8-9-2006 20:15 |
Posts: 1226 |
tnx allemaal..
@lykantroop: weet je wat dat wel niet kost? een deukloze tank laten verchromen kost je al klauwen vol geld, laat staan een wiel met allemaal kiertjes hoekjes en gaatjes die heel lastig zijn om voor te bewerken..
daarbij heb ik er wel es naar geinformeerd, en wielen uit die tijd verchromen ze bijna nergens.. had iets met t voorbewerken te maken waar ze liever geen risico mee liepen
maar t voornaamste is dat t ongetwijfeld iets vn 400 euro ofzo zou kosten om t te verchromen, en ik zou t niet eens mooi vinden denk k
|
|
|
|
warmloper |
12-9-2006 22:43 |
Posts: 146 |
echt heel erg mooi project
|
|
|
|
Raffel |
12-9-2006 22:55 |
Posts: 1226 |
dankje, inmiddels staat t een en ander al eens in de lak.. zaterdag de spuitnevel e.d wegpolijsten en n mirrorfinish proberen te creeeren
|
|
|
|
Oonzen Ad |
12-9-2006 23:03 |
Posts: 3807 |
echt een gaaf project! super
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
Name of Steel |
12-9-2006 23:05 |
Posts: 3532 |
WTF!! deze is toch GRUWELIJK ey!!
Hoeveel kost je die bende wel niet!!
( ps, in het beginstadium vond ik em al mooi.. straks is et te zonde om er nog op te rijden!! )
Keep on going!!!
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
Frysk |
12-9-2006 23:06 |
Posts: 34930 |
niet boos worden als het er al stond :P ik haat alles doorlezen..
komt er ook een andere ontsteking op dan die verotte yamaha DT/FS1/RD ontsteking
|
|
giggitybyte |
|
Raffel |
12-9-2006 23:14 |
Posts: 1226 |
voorlopig niet, omdat ie niet verrot is.. geen id wat voor ervaringen jij ermee hebt, maar ik, en wat ik lees op t fs1 forum, heb er niet veel bijzonder slechts over te vertellen.. Misschien als ik t geld er weer es voor heb een hpi ofzo, maar vind t niet zo nodig
wat t kost, dat staat bij de onderdelen, mr daar zit een hele hoop niet bij.. aanschaf brommer, eerste onderdelen enzo.. maargoed
veel gaat er ook niet op gereden word, ik maak m mooi af, toer er wat op, zet m weg achter slot en grendel en dan haal ik m tevoorschijn om es te showen of op een mooie dag op t toeren enzo
|
|
|
|
Frysk |
12-9-2006 23:31 |
Posts: 34930 |
1 ding :
|
|
giggitybyte |
|
Hells Hobbit |
12-9-2006 23:31 |
Posts: 1793 |
hier verder dan:P
ben dan wel benieuwd wat de prestatie/verbruik verhoudingen gaan worden als de slag niet helemaal klopt, ivm opende/sluitende poorten, compressie verhoudingen (de daaraan gerelateerde) bedrijfstemperatuur, doorslag druk enz.
is het trouwens nog nodig de dode ruimte van het spruitstuk op te vullen? of is enkel afsluiten voldoende?
edit: bedankt voor t bedrijfje
Dit bericht is gewijzigd door fseend op 12-9-2006 om 23:34 uur.
|
|
|
|
Raffel |
12-9-2006 23:36 |
Posts: 1226 |
daar gaan we nog achter komen he.. volgens velen is t afsluiten alleen voldoende.. maar ik ga, om toch enigzins richting t beste resultaat te gaan (op t uitlaatdeel na dan, dat blijven er 2, hoe slecht dat ook voor mn prestaties moge zijn.. ookal viel dat voorheen reeeeuuuze mee.. volgens mij verloor ik echt 3km op top ofzo) ff uitzoeken wat voor materiaal de cil precies is, zodat ik t afdekplaatje ook nog enigzins naar binnen kan laten vallen (zelfde materiaal ivm uitzetten door warmte) en dan wel nog iets laten invallen, zodat ik zeker weet dat ie niet meer uitzet dan mag en mn zuiger gaat blokkeren..
verbruik, kan me niks bommen Poort timingen zouden volgens emot geen probleem moeten worden, en anders is t zo weinig dat ik ze best wat kan aanpassen volgens hem (waar ik dan mn broer weer voor heb ^^ )En eigenlijk, om eerlijk te zijn, prestaties doen me weinig.. of ik nu 75 of 85 rijd, doet me echt niets.. Als ie maar lekker rijd, dat is me het voornaamste
tis meer dan een bedrijfJE zijn wel prijzig hoor, maargoed, das met al die zooi.. en de service vind ik geweldig.. degene waar je meestal contact via email mee hebt is een naamgenoot van je, en reageert meestal vrij vlug en vrij uitgebreid
Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 12-9-2006 om 23:37 uur.
|
|
|
|
Hells Hobbit |
12-9-2006 23:42 |
Posts: 1793 |
haha ideaal,
veel succes dermee!
|
|
|
|
Dikke Dennes |
16-9-2006 15:57 |
Posts: 4337 |
Wanneer loopt 'ie denk je?
Ik denk dat je in de knoei komt met de compressie en timingen.
Als ik 't zo bekijk moet je straks veel aan het gas snukken om hem op toeren te krijgen.
Pompen noemen ze dat ook wel.
Zal flink futloos zijn in je onderste toerengebied, en dus krijg je daar dan ook niet je mengsel goed mee afgesteld.
Verder veel succes!]
Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 16-9-2006 om 16:03 uur.
|
|
Drive it like you stole it. |
|
S1lv3r |
16-9-2006 16:00 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
Wanneer loopt 'ie denk je?
}
En hoe zit t met je slag en krukas?
hij zegt toch dat ie een krukas heeft laten maken, dus dat zal allemaal wel goed zitten lijkt me?
|
|
|
|
Raffel |
16-9-2006 16:00 |
Posts: 1226 |
rijdend, euhm, das een goeie, ben nu druk met t spuitwerk, dat wil dan ook nog ff laten uitharden, dus t zal begin/half oktober zijn denk k
precies silver, gewoon mij laten doen, en aannemen wat ik zeg
en dennis, waarom denk je dat? je zou gelijk kunnen hebben, maar ik zie t allemaal wel, heb nog echt totaaaaaaaal geen zin om me daar nu bij neer te leggen en erover te gaan speculeren, volgens emot, de mensen met verstand, moet t echt goed te doen zijn zo.. mss kleine aanpassinkjes, maar niet teveel..
ook zij kunnen ernaast zitten natuurlijk, maar ik zit nu met mn hersens bij t spuitwerk
Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 16-9-2006 om 16:03 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 16-9-2006 om 16:03 uur.
|
|
|
|
Dikke Dennes |
16-9-2006 16:01 |
Posts: 4337 |
ik heb m ge-edit.
mijn excuses inderdaad.
lees t nog maar ff
|
|
Drive it like you stole it. |
|
Dit topic is 4945 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 9
|
|