Ja idd! dankje voor de reacties! Jullie zijn ook goed bezig!!
Hij is idd van aluminium ja , nog een goedoe om eraan te komen, want het aluminium wat ik gewent ben valt bijwijze van uit elkaar als je er een aansteker bij houdt. Maar dit ziet er goed uit (meer kan ik daar ook niet over zeggen.)
Maar ik laat hem iig nikasealen. Ik heb ook stukjes koper gekocht voor de binnenkop en een ysr kop. Ik zit te denken dat ik hem maar zo maak:
-Vlinderpoort cilinder timing varierend van 128/188 tot bijv 130/194, maar ik zit te denken aan 130/192.
-Koperen binnenkopje met die ysr kop. (squish op 45procent, en compressie op 1:14?!)
-Yz80 ontsteking, nog even kijken welke cdi. (Malossi, dt, yz, of aerox.)
-5-bak close of misschien dus 6bak. Allebei yz bakken.
-Membraamhuis en membraam op maat frezen.
-Deze krukas c4 gelagerd
-20 Mikuni.
-Pieter Smit Uitlaat/DPR Uilaat.
-4 Plaats koppeling
En ik heb net ook een polini mb zuiger voor de athena 70cc besteld. Ook komt er in deze vlinderpoort cilinder een noguchi (fs1 race zuiger zeg maar) Klinkt beroert, maar hele mooie zuigers wel. Omdat deze brede inlaten op de zuigers hebben. En de spoelers ver naar voren.
Genoeg te doen nog iig!
Dit bericht is gewijzigd door markRD op 3-9-2009 om 21:32 uur.
Dit bericht is gewijzigd door markRD op 3-9-2009 om 21:34 uur.
|