Martijn II - Forum en Sales Moderator |
14-9-2009 21:56 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
damn, ik ben echt jaloers op je.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je plannen voor het onderstel. Bijv. wat voor assen ga je gebruiken, wat voor remmen, vering enz enz.
Ik neem aan dat je hem ook op kenteken wilt krijgen met de C20let.
weet je toevallig ook ofdat er verstevigingen aan het onderstel/carroserie gemaakt moeten worden om hem met dat vermogen door de keuring te krijgen?
met een beetje geluk boeit ze het niet zoveel, is er geen wegtest etc nodig en ben je voor een paar tientjes klaar.
|
|
Too cool for school! |
|
Joel_koningslust |
14-9-2009 21:56 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
remmen ff fatsoenlijk in orde hebben.
idd. remmen fatsoenlijk voor mekaar hebben. zorgen dat alles er gewoon netjes en verzorgd uitziet. de keurmeester zelf bepaald namelijk of hij het nodig vind om je naar lelystad te sturen of niet
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mtx_owned |
14-9-2009 21:57 |
Posts: 2183 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
remmen ff fatsoenlijk in orde hebben.
dus afgezien van een fatsoenlijk onderstel met goede remmen hoef je verder niets te verstevigen? ook niet als je bijv. dit blok opschroeft naar 300+ pk?
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|
koekie - Administrator |
14-9-2009 21:57 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
damn, ik ben echt jaloers op je.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je plannen voor het onderstel. Bijv. wat voor assen ga je gebruiken, wat voor remmen, vering enz enz.
Ik neem aan dat je hem ook op kenteken wilt krijgen met de C20let.
weet je toevallig ook ofdat er verstevigingen aan het onderstel/carroserie gemaakt moeten worden om hem met dat vermogen door de keuring te krijgen?
Komen zowiso knappe remmen onder, voortrein word verstevigd ja.
Zit te denken aan een rolkooi, ivm evt latere aanpassingen aan de auto (in dezin van nóg meer vemogen )
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]
dus afgezien van een fatsoenlijk onderstel met goede remmen hoef je verder niets te verstevigen? ook niet als je bijv. dit blok opschroeft naar 300+ pk?
Je moet gewoon zorgen dat alles knap erin zit, en dat je remmen fatsoenlijk zijn..
Dit bericht is gewijzigd door koekie op 14-9-2009 om 21:58 uur.
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Leen |
14-9-2009 21:58 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]
dus afgezien van een fatsoenlijk onderstel met goede remmen hoef je verder niets te verstevigen? ook niet als je bijv. dit blok opschroeft naar 300+ pk?
nee hoor.
carosserie trekt niet zo snel in een wokkel.
|
|
|
|
mtx_owned |
14-9-2009 22:07 |
Posts: 2183 |
nou ga ik echt sparen voor een manta A turbo project
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|
Leen |
14-9-2009 22:08 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
nou ga ik echt sparen voor een manta A turbo project
zonde van je geld.
|
|
|
|
Rens |
14-9-2009 22:10 |
Posts: 6863 |
ja en ik ga NU sparen voor een bugatti veyron
|
|
achter de maan is alles beter |
|
koekie - Administrator |
14-9-2009 22:10 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
nou ga ik echt sparen voor een manta A turbo project
Beter koop je een kapitan en lepel je er voor 2200 euro een nieuw v8 blok in, en schroef je er vervolgens 2 turbo's tegenaan.
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Leen |
14-9-2009 22:11 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
Beter koop je een kapitan en lepel je er voor 2200 euro een nieuw v8 blok in, en schroef je er vervolgens 2 turbo's tegenaan.
hehehe, dat zeg je zo wel ff, maar dan heb je meer vermogen, en heeft het uiteindelijk minder gekost als wanneer je een a manta wilt gaan turbo-en.
|
|
|
|
koekie - Administrator |
14-9-2009 22:11 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
hehehe, dat zeg je zo wel ff, maar dan heb je meer vermogen, en heeft het uiteindelijk minder gekost als wanneer je een a manta wilt gaan turbo-en.
En wat is daar het probleem van?
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Rens |
14-9-2009 22:11 |
Posts: 6863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
Beter koop je een kapitan en lepel je er voor 2200 euro een nieuw v8 blok in, en schroef je er vervolgens 2 turbo's tegenaan.
met een suzuki alto kan je ook uit de bocht vliegen en dat is goedkoper
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Leen |
14-9-2009 22:12 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
En wat is daar het probleem van?
juist geen probleem.
meer fun, voor minder knaken.
|
|
|
|
koekie - Administrator |
14-9-2009 22:14 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
juist geen probleem.
meer fun, voor minder knaken.
Precies, en buiten dat, zijn die dingen nog stoerder als een A-manta ook
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Leen |
14-9-2009 22:14 |
Posts: 26877 |
en dr passen beduidend meer bitchez in.
|
|
|
|