Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Manta 400-turbo Replica [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1065 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Manta 400-turbo Replica [Algemene v...
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn II - Forum en Sales Moderator 14-9-2009 21:56 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
damn, ik ben echt jaloers op je.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je plannen voor het onderstel. Bijv. wat voor assen ga je gebruiken, wat voor remmen, vering enz enz.

Ik neem aan dat je hem ook op kenteken wilt krijgen met de C20let.

weet je toevallig ook ofdat er verstevigingen aan het onderstel/carroserie gemaakt moeten worden om hem met dat vermogen door de keuring te krijgen?


met een beetje geluk boeit ze het niet zoveel, is er geen wegtest etc nodig en ben je voor een paar tientjes klaar.

 
Too cool for school!
Joel_koningslust 14-9-2009 21:56 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



remmen ff fatsoenlijk in orde hebben.


idd. remmen fatsoenlijk voor mekaar hebben. zorgen dat alles er gewoon netjes en verzorgd uitziet. de keurmeester zelf bepaald namelijk of hij het nodig vind om je naar lelystad te sturen of niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mtx_owned 14-9-2009 21:57 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



remmen ff fatsoenlijk in orde hebben.


dus afgezien van een fatsoenlijk onderstel met goede remmen hoef je verder niets te verstevigen? ook niet als je bijv. dit blok opschroeft naar 300+ pk?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
koekie - Administrator 14-9-2009 21:57 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
damn, ik ben echt jaloers op je.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je plannen voor het onderstel. Bijv. wat voor assen ga je gebruiken, wat voor remmen, vering enz enz.

Ik neem aan dat je hem ook op kenteken wilt krijgen met de C20let.

weet je toevallig ook ofdat er verstevigingen aan het onderstel/carroserie gemaakt moeten worden om hem met dat vermogen door de keuring te krijgen?


Komen zowiso knappe remmen onder, voortrein word verstevigd ja.

Zit te denken aan een rolkooi, ivm evt latere aanpassingen aan de auto (in dezin van nóg meer vemogen)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]


dus afgezien van een fatsoenlijk onderstel met goede remmen hoef je verder niets te verstevigen? ook niet als je bijv. dit blok opschroeft naar 300+ pk?



Je moet gewoon zorgen dat alles knap erin zit, en dat je remmen fatsoenlijk zijn..

Dit bericht is gewijzigd door koekie op 14-9-2009 om 21:58 uur.
 
Haaks de hoek om!
Leen 14-9-2009 21:58 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]


dus afgezien van een fatsoenlijk onderstel met goede remmen hoef je verder niets te verstevigen? ook niet als je bijv. dit blok opschroeft naar 300+ pk?



nee hoor.

carosserie trekt niet zo snel in een wokkel.
 
mtx_owned 14-9-2009 22:07 Print reply

Posts: 2183
nou ga ik echt sparen voor een manta A turbo project
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Leen 14-9-2009 22:08 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
nou ga ik echt sparen voor een manta A turbo project



zonde van je geld.
 
Rens 14-9-2009 22:10 Print reply

Posts: 6863
ja en ik ga NU sparen voor een bugatti veyron
 
achter de maan is alles beter
koekie - Administrator 14-9-2009 22:10 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
nou ga ik echt sparen voor een manta A turbo project



Beter koop je een kapitan en lepel je er voor 2200 euro een nieuw v8 blok in, en schroef je er vervolgens 2 turbo's tegenaan.
 
Haaks de hoek om!
Leen 14-9-2009 22:11 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



Beter koop je een kapitan en lepel je er voor 2200 euro een nieuw v8 blok in, en schroef je er vervolgens 2 turbo's tegenaan.



hehehe, dat zeg je zo wel ff, maar dan heb je meer vermogen, en heeft het uiteindelijk minder gekost als wanneer je een a manta wilt gaan turbo-en.
 
koekie - Administrator 14-9-2009 22:11 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



hehehe, dat zeg je zo wel ff, maar dan heb je meer vermogen, en heeft het uiteindelijk minder gekost als wanneer je een a manta wilt gaan turbo-en.


En wat is daar het probleem van?
 
Haaks de hoek om!
Rens 14-9-2009 22:11 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



Beter koop je een kapitan en lepel je er voor 2200 euro een nieuw v8 blok in, en schroef je er vervolgens 2 turbo's tegenaan.



met een suzuki alto kan je ook uit de bocht vliegen en dat is goedkoper
 
achter de maan is alles beter
Leen 14-9-2009 22:12 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


En wat is daar het probleem van?



juist geen probleem.

meer fun, voor minder knaken.
 
koekie - Administrator 14-9-2009 22:14 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



juist geen probleem.

meer fun, voor minder knaken.


Precies, en buiten dat, zijn die dingen nog stoerder als een A-manta ook
 
Haaks de hoek om!
Leen 14-9-2009 22:14 Print reply

Posts: 26877
en dr passen beduidend meer bitchez in.
 

Dit topic is 9206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved