Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - 52 cc Trekstart tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - 52 cc Trekstart tunen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 673 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gertie14 22-8-2009 17:57 Print topicpost

Posts: 136
Hoe kan ik het 52 cc trekstart blok sneller laten lopen ??
Zie foto's voor plaatjes van het blok.

Als we de uitlaat eraf halen treks hij al wat harder.
Er past volgens mij gewoon een puch uitlaat op.

Alvast bedankt voor reacties.

Groeten Gert Jan
 
[b]Racing Hoogwoud[/b]

De Schout 22-8-2009 18:03 Print reply
Posts: 5327
zie foto's voor hoe de plastic kappen er uitzien.... voor een beetje fatsoenlijke hulp zul je toch echt meer specificaties moeten geven van het blokje...
 
tune tweak fiddle bang bummer
Gertie14 22-8-2009 18:15 Print reply

Posts: 136
Er moeten nog plastic kappen gemaakt worden.
Dat gaan we binnenkort met polyester doen en gaas.


Vraag maar als je wat wilt weten qua specificaties.
Ik weet niet echt wat ik erbij moet zetten.
 
[b]Racing Hoogwoud[/b]
De Schout 22-8-2009 18:25 Print reply
Posts: 5327
doelde er meer op dat je op de foto's niet van het blok ziet, alleen de kappen er omheen.

het lijkt een bosmaaier motortje oid. is het een tweetakt? membraan inlaat/zuigergestuurd? wat voor carb? wat voor ontsteking, lijkt deze begrenst? wat voor soort koppeling zit erin? fototjes van heel het spul uit elkaar is eigelijk het handigst
 
tune tweak fiddle bang bummer
mtx_owned 22-8-2009 18:54 Print reply

Posts: 2183
gooi m weg en smijt er een mt blok op ofzo, kost ook geen drol en loopt 100x toffer/beter.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Gertie14 22-8-2009 22:42 Print reply

Posts: 136
Ja als ik hem weggooi gaat hij echt sneller.....
 
[b]Racing Hoogwoud[/b]
Voetentje 22-8-2009 22:47 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gertie14
Ja als ik hem weggooi gaat hij echt sneller.....


Als je maar hard genoeg gooit

Maar zoals De Schout al zei:

Quote:
fototjes van heel het spul uit elkaar is eigelijk het handigst ;

 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Derbi-Olaf 22-8-2009 22:48 Print reply

Posts: 14999
Hmzz, het zal iig geen beest worden met 52 cc...
tunen zou ik al helemaal niet aan beginnen dan, dan houd je onderin niet veel vermogen over, wat je juist wél wil hebben op een skelter.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
der Chef 22-8-2009 23:23 Print reply

Posts: 3265
wat voor vertanding heb je met dat ding dan?


 
Gertie14 23-8-2009 23:22 Print reply

Posts: 136
Hij rijdt nu ongeveer 35 en hij trekt voor geen meter.
Maar het is wel een lache ding hoor.
Je kan er mooi mee crossen.
De vertanding is even groot.
Dat komt omdat we het tandwiel van de skelter zelf hebben gebruikt.
Ik denk dat we later nog wel eens een ander tandwiel ernaast maken.

Groeten

Gert Jan
 
[b]Racing Hoogwoud[/b]
Uncle BLAM 23-8-2009 23:42 Print reply

Posts: 1025
mss een opmaat uitlaatje proberen ?

Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 23-8-2009 om 23:43 uur.
 
een BF teller is sneller
Voetentje 23-8-2009 23:57 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
mss een opmaat uitlaatje proberen ?

Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 23-8-2009 om 23:43 uur.


Jha pleur er dan gelijk HPI op en laat je cil bewerken door BIET
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Convergence 23-8-2009 23:57 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
mss een opmaat uitlaatje proberen ?

Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 23-8-2009 om 23:43 uur.


Voor dat geld kan je beter een beun MT kopen en blok eronder wegslopen

 
Project 2010 zie project Snowhite

Dit topic is 673 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved