Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - membraan en ontsteking derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - membraan en ontsteking derbi
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 6-7-2009 23:06 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Aangezien je er een vraagteken achter zet neem ik aan dat je hier niet helemaal zeker over bent?

Ga er maar vanuit dat analoog betekend "vaste curve", in sommige gevallen wel 2, dus dat je tijdens het rijden kan schakelen tussen 2 "vaste curves".

En dat een digitale cdi gewoon met je laptop is in te stellen.

Een voorbeeldje van een curve instelling bij een digitale ontsteking:
(in dit geval Ignitech)

fototje komt eraan.

ik ben er wel helemaal zeker van.

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 6-7-2009 23:07 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


gewoon geinteresseerd: foto stuffer?

[...]


Wat bedoel je mijn Limburgse vriend?

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 6-7-2009 om 22:56 uur.







 
Niek de Wildt 6-7-2009 23:07 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ik ben er wel helemaal zeker van.



Dan hebben ze bij PVL misschien met analoog/digitaal alleen het onderscheid gemaakt tussen letterlijk analoog en digitaal (vergelijk het met een horloge)

En dat ze dan ook nog wel een "digitale instelbare" hebben.

Ik heb verder namelijk geen ervaring met PVL
 
Derbi-Olaf 6-7-2009 23:12 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Dan hebben ze bij PVL misschien met analoog/digitaal alleen het onderscheid gemaakt tussen letterlijk analoog en digitaal (vergelijk het met een horloge)

En dat ze dan ook nog wel een "digitale instelbare" hebben.

Ik heb verder namelijk geen ervaring met PVL

Het komt er op neer dat ik het idd maar een vaag begrip vind.
Vroeger ging ik er ook vanuit dat Digitaal dus programmeerbaar was.
Maar dat blijkt dus niet altijd zo te zijn


Weet jij btw nog iets over de rijtijden met accu-ontstekingen?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Niek de Wildt 6-7-2009 23:12 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Het komt er op neer dat ik het idd maar een vaag begrip vind.
Vroeger ging ik er ook vanuit dat Digitaal dus programmeerbaar was.
Maar dat blijkt dus niet altijd zo te zijn


Weet jij btw nog iets over de rijtijden met accu-ontstekingen?


Nope, Luc wel.

edit: thnx, Kennert


Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 6-7-2009 om 23:22 uur.
 
Niek de Wildt 6-7-2009 23:42 Print reply
Posts: 7168
Zoals beloofd hierbij nog even een voorbeeldje van een curve ingevoerd voor een Ignitech ontsteking:
http://www.megaupload.com/?d=WMXLFBCU

(let op, deze stuurd in dit geval ook de powervalve aan, en dus staat deze data er ook in)
 
YZ50crosser 7-7-2009 12:49 Print reply

Posts: 2241
ej probeer anders een TP v-force van am6 pas te maken? is net zomakkelijk en die dinge kosten 78 euro
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 22-9-2009 20:01 Print reply

Posts: 8211
hpi is eigenlijk al afgevallen ondertussen.
maar nou zit ik te twijfelen tussen mallosie en pvl.
rotor en stator van mallosie zijn gebruikt maar de cdi en bobine moet ik dan nog nieuw kopen.
dit zal dan in totaal ongeveer evenduur zijn als een nieuwe pvl.
dus daar zit ik nou tussen te twijfelen.

en @hierboven: am6 heeft toch een kleiner membraan als derbi en daardoor heb je bij derbi dan wat minder carterdruk.?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 4228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved