Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - RM70(50) [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1077 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - RM70(50) [Algemene vragen]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1900 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YZ50crosser 23-7-2009 14:55 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


zit nou CR125 vork in.
er zat eerst geen vork in. die er op de andere fotos instond was uit mijn mtx


oow dus die voorvork op de 1e foto is van een cr

d8 dat dat de originele was
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 23-7-2009 15:44 Print reply

Posts: 8211
oh zo. ja op de 1e foto dat hij bij han staat is idd ori vork.
andere fotos met die gele hoezen erom zijn met mtx r2 vork.
en de laatste 2 fotos zijn met CR vork.

er hoefde niet persee een CR vork in maar die staan er meestal wat meer tekoop en goedkoper. en deze stond hier in het dorp dus helemaal ideaal.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
YZ50crosser 23-7-2009 16:46 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
oh zo. ja op de 1e foto dat hij bij han staat is idd ori vork.
andere fotos met die gele hoezen erom zijn met mtx r2 vork.
en de laatste 2 fotos zijn met CR vork.

er hoefde niet persee een CR vork in maar die staan er meestal wat meer tekoop en goedkoper. en deze stond hier in het dorp dus helemaal ideaal.


oja zo en wanneer word het blok der onder gemaakt?
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 23-7-2009 16:48 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


oja zo en wanneer word het blok der onder gemaakt?


hoop zo snel mogelijk. moet alleen nog een bus voor tussen de brug te maken zodat ik het blok iets verder naar voor kan hangen. en dan ff ophangingen erin bakken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 17-9-2009 19:25 Print reply

Posts: 8211
blok hangt er intussen in. maar de onderste ophanging is nog niet naar mijn zin dus wordt nog over gedaan.
maar het is een langzaam lopend project. als ik volgend jaar wat wedstrijden kan rijden vind ik het goed.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 26-9-2009 17:31 Print reply

Posts: 8211
vandaag begonnen aan de uitlaat. het uitzagen met de decoupeerzaag werkte eigenlijk verassen goed. maar het rond maken is toch een stuk lastiger. maar dat zal ook wel beter gaan na een paar conussen.
en lassen laat ik toch maar doen. wil met ons mig/mag apparaat niet lukken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 3-11-2009 18:44 Print reply

Posts: 8211
net een uitlaat van een kx/rm65 gekocht voor de rm. hiermee ga ik eerst op de pro race rijden en in het begin wss ook met 50cc nog en daarna een keer bij ste ofzo een uitlaat laten maken. en dan ooit nog die voor de pro race een keer afmaken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 13-11-2009 20:01 Print reply

Posts: 8211
nog een 80cc mhr team erbij gekocht.
nou alleen nog kijken met welke ik ga rijden en welke reserver wordt, pro race 70 of mhr team 80
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 20-11-2009 20:10 Print reply

Posts: 8211
mhr team is binnen. ff vergeleken met een normale mhr, en dat scheelt toch wel behoorlijk wat.
maar toen ik bij de spoelers aan de onderkant keek viel me op dat ze iig anders van vorm zijn als bij de orginele cilinder en volgens mij ook kleiner waren. iig aan 1 kant van de spijl. en bij de pro race waren ze weer veel groter als bij ori en de beide mhr's.
waar is dit voor? ik dacht zelf mischien dat je dan meer carterdruk hebt en het mengsel met een hogere snelheid/grotere druk naar boven gaat.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 29-3-2010 22:47 Print reply

Posts: 8211
het ding wordt verkocht en er komt een 250 of 450 4t voor terug.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 29-3-2010 22:51 Print reply

Posts: 34928
paas mij die KX65 pijp dan maar
 
giggitybyte
-simon- 29-3-2010 22:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
paas mij die KX65 pijp dan maar


daar is helaas niet meer veel van over
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 29-3-2010 22:59 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


daar is helaas niet meer veel van over



in de zin van ?

verlassen ga ik toch wel doen :P
 
giggitybyte
-simon- 29-3-2010 23:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



in de zin van ?

verlassen ga ik toch wel doen :P


zover verzaagd en gedaan dat hij vort een eind paste op de rm maar moet stuk tussen gelast op plaatsen enzo

dan heb je hier veel meer aan.
http://motoren.markt...p;fta_ind=1&fs=1

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 29-3-2010 om 23:02 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 1900 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved