Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Sprint project puch maxi N [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 738 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Sprint project puch maxi N [Algemen...
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda fryslan 25-6-2009 21:30 Print reply

Posts: 1914
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
@ honda fryslan : Is voor mij ook Cker een optie,aleen ik heb gehoord dat ze snel vastnaaien, of is dat met die nieuwe serie niet zo ??



Dit bericht is gewijzigd door RAW_MOPED_POWER op 25-6-2009 om 21:28 uur.



volgens mij valt dat reuze mee..
anders moet je even bellen met het nummer wat bij de advertentie staat.. die kan je vast en zeker verder helpen en eventueel je carters ook wel kotteren..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
stephan777 25-6-2009 21:31 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


alsof PR zo snel is.

[...]


in 99% van kapot draaien bij brommers is dat een menselijke fout.


Sneller dan de airsel
 
PetrolShack 25-6-2009 21:32 Print reply

Posts: 572
@ stehpan 777 : Dit is m'n eerste sprinter en ik wil rustig beginnen.....
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
stephan777 25-6-2009 21:34 Print reply

Posts: 7259
Neem dan de gildardoni.

Zijn leuke cilinders
 
honda fryslan 25-6-2009 21:34 Print reply

Posts: 1914
idd.. laat die jonge gewoon met een luchkoeler beginnen..

ik weet niet of je ook maar enig idee hebt hoeveel die puchjes van ons alleen al aan materiaal hebben gekost?

jouke doet dan qua werk alles zelf maar dat zal hem niet snel lukken..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
johankreidlerman 25-6-2009 21:36 Print reply

Posts: 3693
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
@ stehpan 777 : Dit is m'n eerste sprinter en ik wil rustig beginnen.....

jij denkt nu vast van:
''wat motten al die mensen te spammen in mijn topic ,ik snap er niks meer van!''

Dit bericht is gewijzigd door johankreidlerman op 25-6-2009 om 21:37 uur.
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
kenny77 25-6-2009 21:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
Mwa is wel zwaar, als het later niet meer bevalt gaat ie weer weg, zo simpel is dat
Hij is alleen wel een stuk beter als die ebr dingen die zo roesten en als krom gaan als je met 20 tegen een springkussen aanrijdt

PS dit is wat ik heb gehoord he :P

Dit bericht is gewijzigd door RAW_MOPED_POWER op 25-6-2009 om 21:00 uur.


Die ebr voorvork kan je gewoon gebruiken, heeft mijn vader ook in zijn pro-stock.

En verder succes ermee.
 
honda fryslan 25-6-2009 21:59 Print reply

Posts: 1914
waarom niet gewoon een standaard voorvork?

gewoon zorgen dat je balhoofdlagers goed zijn en dat je een beetje een nette voorvork hebt dan zijn ze sterk zat
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
kenny77 25-6-2009 22:01 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
waarom niet gewoon een standaard voorvork?

gewoon zorgen dat je balhoofdlagers goed zijn en dat je een beetje een nette voorvork hebt dan zijn ze sterk zat


Dat kan ook nog.

Die kan je ook gelijk makkelijk in korten.
 
PetrolShack 25-6-2009 22:18 Print reply

Posts: 572
Mijn oude voorovrk was het 1e type, stuur kan niet direct op kroonplaat maar moet in die ene buis (ben FF naam kwijt)en hij had ook verrotte balhoofdlagers dat was de moeite niet meer waard
dus kocht ik liever gelijk de mb voorvork....
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
PraatPaal 25-6-2009 23:17 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
Mijn oude voorovrk was het 1e type, stuur kan niet direct op kroonplaat maar moet in die ene buis (ben FF naam kwijt)en hij had ook verrotte balhoofdlagers dat was de moeite niet meer waard
dus kocht ik liever gelijk de mb voorvork....


Ja das leuk en aardig, maar bij een sprinter is dat wel het laatste dat je nodig hebt.

 
PetrolShack 26-6-2009 8:19 Print reply

Posts: 572
Ik ben echt niet de enige die met een mb vork gaat sprinten,maar nogmaals als hij niet bevalt gaat ie weer weg
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
dirktimmer 26-6-2009 8:52 Print reply

Posts: 1737
een mb voorvork weegt zegmaar 3 keer zoveel als een originele. Beter van niet
 
PraatPaal 26-6-2009 9:01 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
Ik ben echt niet de enige die met een mb vork gaat sprinten,maar nogmaals als hij niet bevalt gaat ie weer weg


Tsjah je hebt sprinters, en je hebt sprinters...

jij hebt er zoeen met een plug and play luchtgekoelde cilinder, out of the box uitlaat en noem het maar op...
Noem het geen sprinter als je (mocht je uberhaupt een keer echt naar een sprint gaan) nieteens in de top 20 komt


 
2SLOW4ME 26-6-2009 9:32 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


Tsjah je hebt sprinters, en je hebt sprinters...

jij hebt er zoeen met een plug and play luchtgekoelde cilinder, out of the box uitlaat en noem het maar op...
Noem het geen sprinter als je (mocht je uberhaupt een keer echt naar een sprint gaan) nieteens in de top 20 komt




pcies, en als deze jongen nou gewoon mee wil rijden zoals bijv. keiji op jubbega deed.. Geen probleem toch? Wel mee kunnen rijden, misschien een paar seconden langzamer dan de rest en gewoon een leuk sprint hok hebben...
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..

Dit topic is 8033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved