Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Overbouw project: Kreidler RS! [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Overbouw project: Kreidler RS! [Alg...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1522 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nick Kreidler RS 25-8-2006 19:59 Print topicpost
Posts: 60
Welkom bij mijn project 'Overbouw project: Kreidler RS!'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.

Ik laat hem vd week ff schouwen en dan gaat het frame naar de spuiter, eerst ff die lelijke accubak beugels eraf slijpen en glad plamuren maar dan ken die weg..

mzzl nick



Dit bericht is gewijzigd door Nick Kreidler RS op 25-8-2006 om 20:35 uur.
 

Name of Steel 25-8-2006 20:43 Print reply

Posts: 3532
maak er wat moois van!

( vond em in het begin eigenlijk al mooi )
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
S1lv3r 25-8-2006 22:58 Print reply

Posts: 5213
lekker cilindertje !!!
 
Nick Kreidler RS 26-8-2006 10:05 Print reply
Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
maak er wat moois van!

( vond em in het begin eigenlijk al mooi )

Bedankt,
klopt dat vond ik ook maja het moet maar zo he, hij word weer hetzelfde als hoe die eerst was

@ silver

is idd vakwerk Piet vd Gaag heeft de cilinder getuned was gewoon een cilinder met 2 spoelpoorten + inlaat uitlaat, fluitpoortjes zijn er later door LVS in gezet, loopt leuk zo'n 11pk schat ik

timingen zijn niet extreem hoog uitlaatpoort ligt op 183 graden, heb nog genoeg koppel over dat rijd gewoon beter dan hoef je niet gelijk 2 versnellingen naar beneden met wat tegenwind oid
 
Kerry King 26-8-2006 10:11 Print reply

Posts: 5037
warom laat je hem op nieuw spuiten da oude frame zag er toch ng goed uit
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
Nick Kreidler RS 26-8-2006 10:29 Print reply
Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: king of the hill
warom laat je hem op nieuw spuiten da oude frame zag er toch ng goed uit


klopt, maar dat frame kan niet geschouwd worden, is een duits motorframe staat dus geen NL typegoedkeuring in.

Maar ik hou dit frame wel voor als ik hem later als motor wil gaan keuren ofzo..

vandaar dit frame, en wit ziet er niet uit dus zal ik hem toch moeten spuiten
 
Niels_D 26-8-2006 10:53 Print reply
Posts: 101
Nog ff een vraagje...
Waarom ga je ooit dat frame op die brommer bouwen als het nog gestraald/gespoten moet worden?

Of laat je hem zo schouwen?

Dit bericht is gewijzigd door Niels_D op 26-8-2006 om 10:53 uur.
 
www.fs1forum.com
Nick Kreidler RS 26-8-2006 15:36 Print reply
Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niels_D
Nog ff een vraagje...
Waarom ga je ooit dat frame op die brommer bouwen als het nog gestraald/gespoten moet worden?

Of laat je hem zo schouwen?

Dit bericht is gewijzigd door Niels_D op 26-8-2006 om 10:53 uur.



Ik bouw alles eerst over omdat ik geen zin heb in een spuiter die ze werk te laat aflevert waardoor ik dus te laat ben voor het schouwen. Hij word zo dus eerst geschouwd (het rijwielgedeelte en het blok moet eronder zitten voor het schouwen, kutregels allemaal.

als je te laat ben kost het 150 euro extra, daarom dus eerst ff overbouwen frame laten spuiten stralen enzo op me gemakkie en dan gaat alles op het nieuwe frame

Het is dubbel werk, maar beter zo als 150 eu extra toch
 
Henk-88 26-8-2006 16:12 Print reply

Posts: 26703
Leuk die boost-poorten
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Red-dragon 26-8-2006 16:21 Print reply

Posts: 1486
Het is een leuk cilindertje zo te zien. Welke kleuren gaat tie worden? Groen met chroom ofzo?
(Btw, Flora Holland Power?)


 
Fly like an Eagle...
Nick Kreidler RS 26-8-2006 16:46 Print reply
Posts: 60
Henk 88,

Idd zitten er netjes in


mtx-power,
nope hij word weer rood, heb zitten twijfelen tussen groen, geel, of weer rood, het is dus weer rood geworden dat vind ik de mooiste kleur voor een kreidler

En flora holland fust idd
vaders teelt rozen, die kratten zijn best handig
 
Red-dragon 26-8-2006 16:52 Print reply

Posts: 1486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick Kreidler RS
Henk 88,

Idd zitten er netjes in


mtx-power,
nope hij word weer rood, heb zitten twijfelen tussen groen, geel, of weer rood, het is dus weer rood geworden dat vind ik de mooiste kleur voor een kreidler

En flora holland fust idd
vaders teelt rozen, die kratten zijn best handig

Moet je even kijken of iemand m in een aantal kleuren wil fotoshoppen voor je. Post het even in het Grote fotoshop topic. Die dingen zijn zeker handig, ze zijn nog best sterk
 
Fly like an Eagle...
peertjuh 26-8-2006 17:21 Print reply

Posts: 701
mooie RS , jammer dat je m over moet zetten, was een erg mooie brommer, dik cilindertje trouwens . rijdt wel lekker denk.
 
investeer in alcohol, meer procenten haal je nergens uit
geert-nsr 26-8-2006 17:26 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: peertjuh
mooie RS , jammer dat je m over moet zetten, was een erg mooie brommer, dik cilindertje trouwens . rijdt wel lekker denk.

gooi er zo'n cilinder bij jou dan ook op:P rijd wel lekker dus:p
 
Niels_D 26-8-2006 19:38 Print reply
Posts: 101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick Kreidler RS
[...]



Ik bouw alles eerst over omdat ik geen zin heb in een spuiter die ze werk te laat aflevert waardoor ik dus te laat ben voor het schouwen. Hij word zo dus eerst geschouwd (het rijwielgedeelte en het blok moet eronder zitten voor het schouwen, kutregels allemaal.

als je te laat ben kost het 150 euro extra, daarom dus eerst ff overbouwen frame laten spuiten stralen enzo op me gemakkie en dan gaat alles op het nieuwe frame

Het is dubbel werk, maar beter zo als 150 eu extra toch


Dat vermoedde ik al!
 
www.fs1forum.com
zx7r 26-8-2006 19:59 Print reply

Posts: 3868
netjes nick, vervang gelijk effe je bandjes en laat je tank verchromen. verder heb ik er alle vertrouwen in, ik kom wel een keertje bij je kijken. ohwja en de rotor he
 

Dit topic is 1522 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved