Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Blok er onder uit halen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 927 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Blok er onder uit halen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1086 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Voetentje 9-6-2009 20:31 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
zoals ik het net heb gezien heeft de ge2 kop de o-ring erin, dit is gunstiger aangezien je meteen die dikke koppakking kwijt bent.
Zo wordt je squish gunstiger.

ook heeft de ge2 een smallere squish band, zo zou je als ik het juist heb begrepen meer toeren moeten maken, wat bij de getunde ge2 cilinder ook weer gustig is.

Edit: maar dan hebt je wel weer, midner trekkracht onderin.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-6-2009 om 20:22 uur.


Ik hoef ook weer niet abnormaal hard.
Maar D'r zitten wel flink wat putjes in die GE2 kop is die dan nog gewoon wel bruikbaar>
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
knoffy 9-6-2009 20:44 Print reply
Posts: 610
die putjes zijn niet zo erg en ik zou die o-ring kop gebruiken, ga je niet extreem harder van hoor
 
Voetentje 10-6-2009 0:25 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: knoffy
die putjes zijn niet zo erg en ik zou die o-ring kop gebruiken, ga je niet extreem harder van hoor


Dus als ik het goed begrijp:

GE2: Hogere top maar minder trekkracht + meer sluitage door de hogere toeren
GJOL:Lagere top maar meer trekkracht + minder slijtage door lagere toeren

Klopt dit zo'n beetje?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse

Dit topic is 1086 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved