Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Hoogte verschil tussen GE2 en GJOL

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Hoogte verschil tussen GE2 en GJOL
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Voetentje 9-6-2009 14:08 Print topicpost

Posts: 2356

Links de nieuwe GE2
Rechts de oude GJOL

Weet iemand of die verschil uitmaakt of ik deze GE2 er gewoon zo op kan zetten?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse

Frysk 9-6-2009 14:17 Print reply

Posts: 34928
beuk hem er gewoon op past gewoon
 
giggitybyte
Voetentje 9-6-2009 14:18 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
beuk hem er gewoon op past gewoon


Kan ik dan ook gewoon de oude GJOL kop erop zetten of moet ik dan perse een GE2 kop gebruiken?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
konterbonker 9-6-2009 14:26 Print reply
Posts: 460
is die GJOL cilinder toevallig van aluminium?

en zou je aub een foto willen maken vanaf deonderkant van die GJOL cilinder? ben best even aan het shoppen aan honda cilinders :P

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 9-6-2009 om 14:27 uur.
 
Voetentje 9-6-2009 14:29 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
is die GJOL cilinder toevallig van aluminium?

en zou je aub een foto willen maken vanaf deonderkant van die GJOL cilinder? ben best even aan het shoppen aan honda cilinders :P

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 9-6-2009 om 14:27 uur.


Foto komt eraan
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
konterbonker 9-6-2009 14:30 Print reply
Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
[...]


Foto komt eraan


bedankt voor moeite =D!

trouwens, ik weet niet wat anders is aan die GJOL 50cc maar als het gewoon voor honda is gemaakt, heeft is de boring & slag niet anders dan de GE2.

Is het trouwens de snelle of de langzame GE2?

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 9-6-2009 om 14:31 uur.
 
Voetentje 9-6-2009 14:33 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
[...]


bedankt voor moeite =D!

trouwens, ik weet niet wat anders is aan die GJOL 50cc maar als het gewoon voor honda is gemaakt, heeft is de boring & slag niet anders dan de GE2.

Is het trouwens de snelle of de langzame GE2?

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 9-6-2009 om 14:31 uur.


T'is zeg maar de langzame Nederlandse versie van de GE2
(COrrect me if I'm wrong)

De foto's:



Dit bericht is gewijzigd door Voetentje op 9-6-2009 om 14:34 uur.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
konterbonker 9-6-2009 14:56 Print reply
Posts: 460
zover ik weet past hij erop.

De GE2 is ook ori van Honda en zit ook op die van mij.


Setup: 50cc GE2
carb. 16mm keihin sproeier 110
uitlaat: ori honda 50cc versie van de ns1 =)
rij ik ong. 110kmpu op top mee

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 9-6-2009 om 14:57 uur.
 
Frysk 15-6-2009 17:27 Print reply

Posts: 34928
de gjol is tiefus sloom...
 
giggitybyte
Rs Dude. 15-6-2009 17:29 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
de gjol is tiefus sloom...

duidelijk
 
De Schout 15-6-2009 17:32 Print reply
Posts: 5327
jou ge2 is in de sobw gebruikt? daar rijden er veel met kitaco zuigertjes geloof ik. die zijn lager dan de ori zuigers, waarvoor ze de cilinder afvlakken. een onbewerkte ge2 is namelijk even hoog als ee gjol. zo monteren met gewone zuiger gaat dus problemen geven als je het mij vraagt.

ophoogplaatje is de oplossing.


 
tune tweak fiddle bang bummer
Frysk 15-6-2009 18:03 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rs Dude.
[...]

duidelijk



hmm, ik zei het nogal verkeerd (nu ik het weer lees)

ik bedoelde dus
de Gjol is de sloomste cilinder voor NSR en is van gietijzer, en heeft amper tuning potentie
 
giggitybyte

Dit topic is 1139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved