Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - puch pro circuit [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - puch pro circuit [Algemene vragen]
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

edwin__ 26-8-2006 14:34 Print reply

Posts: 133
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Je wilt er toch mee gaan racen (oid)?
Dan wil je toch optimale prestaties, en dat krijg je niet door een beetje te gaan zagen in bestaande uitlaten zonder te weten wat je doet
(Of weet je juist precies wat je doet?)


haha =) niets racen =) gewoon mijn motto uitvoeren
ALS IK RIJ BEN IK DE BAAS, MOET HET VERKEER AAN DE KANT, BEDENK IK DE REGELS, EN DOET DE BROMMER WAT IK WIL
zo denk ik erover en het gaat vooral om een zo appart mogelijk model:

PUCH
trasforma il grannymeglia in ''massimo''


Dit bericht is gewijzigd door edwin__ op 26-8-2006 om 14:39 uur.
 
edwin__ 28-8-2006 12:07 Print reply

Posts: 133
help ?

1 kant van de voorvork zit helemaal vast en er is al bijna een halve liter zand (of iets dergelijks) uitgekomen.. wat kan ik het beste doen, die ander heb ik los gekregen dor steeds beetje bezine in te gieten en dan te drukken en met hamer tegenaan tikken.. zal ik de hele vork vastlassen?
mooi werk EBR
 
Red-dragon 28-8-2006 12:18 Print reply

Posts: 1486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edwin__
help ?

1 kant van de voorvork zit helemaal vast en er is al bijna een halve liter zand (of iets dergelijks) uitgekomen.. wat kan ik het beste doen, die ander heb ik los gekregen dor steeds beetje bezine in te gieten en dan te drukken en met hamer tegenaan tikken.. zal ik de hele vork vastlassen?
mooi werk EBR

Gewoon die onderpoten dr uit meppen, schoon maken, nieuwe glijbussen en nieuwe veren en gaan... Als je het vast gaat lassen breekt tie af op je balhoofd want je kan geen enkele hobbel meer nemen.. De klap komt dan namelijk direcht op je balhoofd..
 
Fly like an Eagle...
PraatPaal 28-8-2006 13:32 Print reply

Posts: 7977
op het circuit heb je geen hoppels geak!!!

hij is de baas alles gaat aan de kant ook het verkeer en de verkeersdrempellllsss!!!!!!!

ontopic, als het een EBR is gewoon terugsturen.
 
edwin__ 28-8-2006 21:28 Print reply

Posts: 133
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
op het circuit heb je geen hoppels geak!!!

hij is de baas alles gaat aan de kant ook het verkeer en de verkeersdrempellllsss!!!!!!!

ontopic, als het een EBR is gewoon terugsturen.


zo nieuw issie niet meer hoor =)
 
Moped Macho 29-8-2006 21:25 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mtx-power
[...]

Gewoon die onderpoten dr uit meppen, schoon maken, nieuwe glijbussen en nieuwe veren en gaan... Als je het vast gaat lassen breekt tie af op je balhoofd want je kan geen enkele hobbel meer nemen.. De klap komt dan namelijk direcht op je balhoofd..


 
Boerenkool om half 10.
Erik 39 25-7-2007 23:04 Print reply

Posts: 15088
Ghehe, wel lol ding
voorvorkje past er goed bij,
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
edwin__ 25-7-2007 23:10 Print reply

Posts: 133
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Ghehe, wel lol ding
voorvorkje past er goed bij,


dank u wel , dat wassie in eerste instantie (met normaal balhoofd) totaal niet
 
Red-dragon 25-7-2007 23:22 Print reply

Posts: 1486
Snap niet dat je er een ander balhoofd opzet, dat moet je namelijk heel precies recht maken anders gaat ie naar een kant trekken als je je stuur los laat. Had gewoon een nieuwe balhoofdspen gedraaid voor die voorvork. Maarja, dan heb je die hoek alleen waardoor je Puch wat omhoog komt. Maar volgens mij veertje je voorvork nu op het onderste stukje van je balhoofd.. Maar het ziet er nog best aardig uit. Succes verder
 
Fly like an Eagle...
HondaHeus 3-8-2007 15:57 Print reply

Posts: 1489
Word al vet Edwin
 

Dit topic is 2771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved