Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Dubbele schijfremmen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Dubbele schijfremmen
Pagina 4 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Malaguti RST 16-6-2009 19:38 Print reply

Posts: 1668
remmen enzo heb ik al vf1000r remmen dus die zijn al dubbel met t stuk.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 16-6-2009 19:42 Print reply

Posts: 13700
T stukje van drd ertussen duwen.

http://www.easyparts...on_Et_Commandes.html

Nr33, kost niet veel. Misschien heb je wel een andere pomp nodig aangezien het een grotere verplaatsing is. Hoewel ik niet geloof dat een drd een andere pomp heeft als ik het goed heb.
 
Malaguti RST 16-6-2009 19:49 Print reply

Posts: 1668
waarom zou ik een senda t stuk gaan koppen als ik die van de VF hier heb liggen...
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 16-6-2009 19:51 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
waarom zou ik een senda t stuk gaan koppen als ik die van de VF hier heb liggen...


Kan ik ook niet ruiken vanuit hier, maar je hebt gelijk. Maar je neemt het wel allemaal vrij ligt terwijl het vrij secuur komt een schijf bevestiging maken op je velg.
 
rubbert 16-6-2009 19:51 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
waarom zou ik een senda t stuk gaan koppen als ik die van de VF hier heb liggen...



omdat het veel leuker is om een probleem op te lossen wat er niet is
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Malaguti RST 16-6-2009 20:11 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Kan ik ook niet ruiken vanuit hier, maar je hebt gelijk. Maar je neemt het wel allemaal vrij ligt terwijl het vrij secuur komt een schijf bevestiging maken op je velg.

het moet natuurlijk wel goed gedaan worden... daarom laat ik het ook lassen door een bedrijf en niet ff snel laten beunen door iemand.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
mtx_owned 16-6-2009 20:17 Print reply

Posts: 2183
ik ben benieuwd hoe je die afstandsbussen zo gaat vlakken dat de remschijf geen slingeringen heeft, zowel radiaal als axiaal... anders remt het voor geen ene kut, slijten je remblokken nog scheef in, en het is gewoon gevaarlijk.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2009 20:26 Print reply

Posts: 17929
Hoe heb je die schijf nu vastzitten?

aan de kant waar nog geen schijf zat dan, kan het niet echt zien op die foto
 
Djrene007 16-6-2009 20:29 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
Hoe heb je die schijf nu vastzitten?

aan de kant waar nog geen schijf zat dan, kan het niet echt zien op die foto

met zn hand
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
Malaguti RST 16-6-2009 20:30 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
Hoe heb je die schijf nu vastzitten?

aan de kant waar nog geen schijf zat dan, kan het niet echt zien op die foto

niet

de afstands bussen zijn toch gelijk 20mm (deze dan) en de punten op de velg (die al uitgetekend zijn) zijn toch ook gewoon het zelfde of zoude er nog steeds teveel in perfecties wezen waar door je een lichte slinger krijgt?
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2009 20:32 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

niet

de afstands bussen zijn toch gelijk 20mm (deze dan) en de punten op de velg (die al uitgetekend zijn) zijn toch ook gewoon het zelfde of zoude er nog steeds teveel in perfecties wezen waar door je een lichte slinger krijgt?



ik zou de bussen te lang maken, en de op de draaibank recht draaien
 
Blukaap2 16-6-2009 22:00 Print reply

Posts: 9970
Als dr 0,05-0,1mm verschil in zit bij die afstandsbussen (de dikte van de verflaag is dat) zit je schijf al scheef.
 
Stoere brommers
Malaguti RST 16-6-2009 22:04 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Als dr 0,05-0,1mm verschil in zit bij die afstandsbussen (de dikte van de verflaag is dat) zit je schijf al scheef.

hmmm en dat zou dus al nadelige gevolgen hebben.... tja als je dan net wat anders de verf er af schuurt heb je het al zitten...


wat als ik de 2de schijf via een adapter (die door het hart van de velg gaat aan de hoofd schijf vast maak?

beetje moeilijk om uit te leggen maar dan zou ik niet hoeven lassen.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
De Schout 16-6-2009 22:05 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



ik zou de bussen te lang maken, en de op de draaibank recht draaien


ik zou er sowieso geen bussen op lassen, maar volle proppen die idd te lang zijn. dan afvlakken en gatenpatroon in de freesbank uitzetten. dan is de kans redelijk groot dat je schijf fatsoenlijk draait.

edit:typolio..

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 16-6-2009 om 22:07 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Malaguti RST 16-6-2009 22:08 Print reply

Posts: 1668

ik dacht een adaptor maken die door de gaten die je in het midden van de foto ziet te maken zo dat ik de 2 de schijf aan de originele schijf kan vast maken.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\

Dit topic is 7723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved