Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Nieuwe uitlaat DT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 983 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Nieuwe uitlaat DT
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 314 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Qyx 21-5-2009 15:59 Print topicpost

Posts: 195
Even een vraagje.
Mijn blok is nu helemaal standaard, DT.
Mijn vraag is of hij een stuk harder gaat met een nieuwe uitlaat?
En wat voor uitlaat ik dan het best kan kopen?

het gaat om een oudmodel dt.

Dit bericht is gewijzigd door Qyx op 21-5-2009 om 16:22 uur.
 

timotechniek 21-5-2009 16:08 Print reply
Posts: 69
ligt eraan. leovince v6 is meer voor harder optrekken en minder voor hoge topsnelheid. metrakit throuwer hoor ik ook wel goede verhalen over. heb zelf leovince v6 onder m'n rieju. is mooi geluidje en loopt wel lekker

je kant btw ook je standaard uitlaat ontgrenzen, meestal zit er dan een extra 'pikkie' aan. die steekt uit. kun je afslijpen met slijptol en dan weer dichtlassen.

Dit bericht is gewijzigd door timotechniek op 21-5-2009 om 16:10 uur.
 
Qyx 21-5-2009 16:10 Print reply

Posts: 195
hoe is die uitlaat te ontgrenzen dan? zit er ook een prop in of zoiets?
 
Banaan 21-5-2009 16:17 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timotechniek
ligt eraan. leovince v6 is meer voor harder optrekken en minder voor hoge topsnelheid. metrakit throuwer hoor ik ook wel goede verhalen over. heb zelf leovince v6 onder m'n rieju. is mooi geluidje en loopt wel lekker

je kant btw ook je standaard uitlaat ontgrenzen, meestal zit er dan een extra 'pikkie' aan. die steekt uit. kun je afslijpen met slijptol en dan weer dichtlassen.

Dit bericht is gewijzigd door timotechniek op 21-5-2009 om 16:10 uur.


Gast.. t gaat hier over t oude model dt...
 
Qyx 21-5-2009 16:22 Print reply

Posts: 195
dat klopt, was ik vergeten te melden, het is een dt uit 87.
 
timotechniek 21-5-2009 16:38 Print reply
Posts: 69
juistem..... wel handig dat je dat erbij had gezet ... -.-'
maargoed, over die oude DT weet ik niet zo heel erg veel af. weet niet of die ook zo'n prop erin hebben. het ziet er iig zo uit

-> http://www.flexisten.../13exhaust.sized.jpg

er kan er ook nog 1 in het begin van je uitlaat zitten, in het begin van de uitlaatbocht. recht op je uitlaat poort van je cilinder.
 

Dit topic is 314 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved