Quote: Oorspronkelijk gepost door: degoelaman
[...]
ja uiteraard, het zijn ook maar ideeen, maar spaakvelgen zijn toch lichter dan gegote velgen. En magnesium velgen zijn mij wat te duur. En het lijkt me mooi om zn classic kuip te hebben, maar als dat minder functioneel is dan een moderne kuip doe ik dat natuurlijk niet.
als ik jouw was zou ik je maar geen zorgen maken om een kuip of dergelijke.
moet eerlijk zijn jouw idee is prima maar een kuip heeft in die klasse waar je in rijd niet zo veel zin.
maar ik zou je eens wat meer met je blok bezig gaan te bedenken hoej dat gaat doen met je koppeling enz.
als ik jouw was zou ik er zowieso een 3 plaats van en dtmx in donderen anders slipt die 2 plaats gelijk door.
en over die cillinders wat ik las in het begin page dat er stond dat je er een watergekoelde cilinder op ging maken??
dus dan ga je in de watergekoelde klasse rijden??
dan wordt het nog moeiljker om bij te blijven want die dingen lopen echt ziek hard.
alleen het nadeel is van luchtgekoelde FS1 cilinders dat ze erg snel vastlopen door gebrek aan koeling.
hoe pak je dit allemaal aan??
en ik neem aan dat je en alu cilinder neemt met nikaseal wand erin?
want gietijzer slijt echt ziek hard maar is wel makkelijk te bewerken.
|