Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - welke uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - welke uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx freak 19-4-2009 18:26 Print topicpost

Posts: 2711
iemand een idee voor een uitlaat? Mag geen opmaat zijn aangezien ik het uiterlijk nagenoeg origineel wil krijgen

setup:

50cc ge2 honda snel (buitenlands)
50cc 166-F (standaard honda hoge druk kop)
18mm origineel keihin
ontgrensd origineel luchtfilterhuis met twinair element
4 kleps membraan met carbon/boyesen kleppen

Top hoeft niet hoog te zijn, ga voornamelijk voor wat trekkracht
 

crossgek - Forum en Sales Moderator 19-4-2009 18:33 Print reply

Posts: 10560
als bij de opmaat de lasnaden wegslijpt en hem dik in de matzwarte verf set heb je ook wel redelijk standaard look
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mtx freak 19-4-2009 18:40 Print reply

Posts: 2711
zoiezo kan ik hem zelf niet maken, en zit er niks in de buurt. Maar wil gewoon een uitlaat met een totaal standaard uiterlijk.

Welke uitlaten zijn er eigenlijk allemaal voor mtx-ot (50)?

En heb er nu 1 gevonden, 50cc vervangingsuitlaat maar zijn die ook in snelle uitvoering?
 
De Schout 19-4-2009 18:44 Print reply
Posts: 5327
een ge2 op een mtx-ot..?
 
tune tweak fiddle bang bummer
mtx freak 19-4-2009 18:50 Print reply

Posts: 2711
ja standaard snel 50cc van honda, ac.

Of ik maak een fout en je noemt hem geen ge2, iemand duidelijkheid? Het is idd geval een standaard snel honda cilindertje met 167 boven de uitlaatpoort


edit: gaat over deze cilinder

op honda-m-shop.nl
cilinder mb/mt/mtx 39mm orgineel Honda 6,5 pk(excl.zuiger)

op motoimport.nl
(0782)50cc standaard snel(belgisch o.a.) Mt5/Mb5/Mtx-ot50

en op bromfietsshop.nl
Cilinder 50cc honda mt/mb/mtx-ot 50
10 pk. Origineel Honda. (zeggen ze, maar hij is wel snel)

Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 19-4-2009 om 18:58 uur.
 
De Schout 19-4-2009 18:57 Print reply
Posts: 5327

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
ja standaard snel 50cc van honda, ac.

Of ik maak een fout en je noemt hem geen ge2, iemand duidelijkheid? Het is idd geval een standaard snel honda cilindertje met 167 boven de uitlaatpoort



is een hm167. een ge2 is een nsr/mbx50 cilinder

originele pijp openhalen, leeghakken en trug dicht lassen? ori lege nsr pijpt loopt in ieder geval best goed. voor mtx misschien ook wel


 
tune tweak fiddle bang bummer
mtx freak 19-4-2009 19:01 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

[...]



is een hm167. een ge2 is een nsr/mbx50 cilinder

originele pijp openhalen, leeghakken en trug dicht lassen? ori lege nsr pijpt loopt in ieder geval best goed. voor mtx misschien ook wel




ook weer duidelijk, mijn fout. Originele pijp openhalen heeft denk ik weinig zin, moet ik er ook een dikke bocht op maken, aangezien die heel erg dun is. Eigenlijk even geen zin in.

Zou een 70cc luhao goed lopen met deze cilinder? en een gianelli is te hoogtoerig neem ik aan?

 
mtx freak 12-5-2009 21:56 Print reply

Posts: 2711
50cc luhao gekocht, loopt denk ik toch het beste
 

Dit topic is 475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved