Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - The Ripper :D

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 975 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - The Ripper :D
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8682 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 18-4-2009 14:38 Print reply

Posts: 34930
Geniaal ding
 
giggitybyte
Voetentje 18-4-2009 15:05 Print reply

Posts: 2356
Vet project, ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Pixl 18-4-2009 15:23 Print reply

Posts: 3125
Als je denkt dat je alles hebt gezien

Wel een vet ding!
 
So fuckin' what!?
gprnick 25-4-2009 16:36 Print reply

Posts: 3360
hoe staat het nou met dit ding?
 
nsrracer 26-4-2009 18:47 Print reply

Posts: 8625
ongeveer zo

het heeft gelopen en gereden ook al. fabian durfde zelf niet eerst te rijden na 1 keer steekgas :P vlak voor de eerste testrit. dus heb ik het maar gedaan

mja na mijn eerste testrit greep het achterwiel het luchtfilter mee en klapte de carb eraf waardoor de stationairschroef afbrak en het luchtfilter kapot scheurde :P. ik heb gelukkig, genoeg zooi liggen dus kon er daarna nog even verder worden getest





http://nl.tinypic.co...hp?v=2wncpsn&s=5

ging toch wel behoorlijk hard :P wheelie is ook geen probleem :P mja eerst komt er een hydrolische voorrem op deze is besteld maar komt pas over 3 weken.
achterrem even in orde maken
dubbele kroonplaten
stuurdemper
afstellen

nog 1

http://www.youtube.c...feature=channel_page

en paar foto's 8) met het kapje konden we nog niet rijden moeten eerst steuntjes voor gemaakt worden dus moest het ff zo 8)









filmpje van de eerste start komt eraan

zoals je ziet zit er een mhr replica uitlaat onder aangezien die roost me nog even heilig is :P ook was de hpi kapot die hij had gekocht dus nu zit er een malossie eprom op

er komt een c20 oid die recht word gelast alles voor de looks

kortom genoeg te doen dus mja het begin is er
 
gprnick 26-4-2009 18:57 Print reply

Posts: 3360
hahaha lache ding:P
 
nsrracer 26-4-2009 18:59 Print reply

Posts: 8625
eerste start:

http://www.youtube.com/watch?v=79mu2uIvttI

kreeg wat valse lucht door de vacuumopening vandaar het hoge toerental (A)

Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 26-4-2009 om 19:05 uur.
 
nsrracer 26-4-2009 20:43 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jakob 125
[...]



als je dat laatste stukje ombuigt niet. en anders een stukje ertussen.


ik ga geen opmaat uitlaat van 300 euro verslijpen

mja net nog ff begonnen aan een ophanging voor het minibike zitje

stuiteren valt 100% mee hij slingert alleen wel behoorlijk.
komt doordat je zonder stuurdemper rijd die is besteld.
die tp carterkap komt er nog wel op denk ik mja hier zit nog geen kickstartmechanisme in dus heb ik er ff een ander op gezet


edit:
oja en er komt een spatbord over het achterwiel voor evt opgooiende steentjes en dergelijke.

verder voelt het frame erg degelijk aan

gaat voorlopig hard genoeg als het te saai word komt er een evo onder die ik nog heb liggen

Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 26-4-2009 om 20:46 uur.
 
Fallie 27-4-2009 17:24 Print reply

Posts: 1163
Misschien dat het tijd wordt voor een ander stevigere voorvork + ander wiel misschien? frame ziet er goed uit maar voorvork zou ik niet vertrouwen

Edit: aangezien je ook alleen een voorrem hebt

Dit bericht is gewijzigd door Fallie op 27-4-2009 om 17:25 uur.
 
nsrracer 27-4-2009 17:59 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fallie
Misschien dat het tijd wordt voor een ander stevigere voorvork + ander wiel misschien? frame ziet er goed uit maar voorvork zou ik niet vertrouwen

Edit: aangezien je ook alleen een voorrem hebt

Dit bericht is gewijzigd door Fallie op 27-4-2009 om 17:25 uur.


achterrem ligt hier nu ook al

komt geen ander vorkje in. aangezien waarschijnlijk alles te groot is
 
nsrracer 30-4-2009 9:15 Print reply

Posts: 8625
whooooo 8)

http://www.youtube.com/watch?v=JMMVUQARJ5o



de straat is weer een kuiltje rijker :lol:

ophanging voor het zitje is klaar erg stevig geworden

foto's hiervan komen later vandaag
 
nsrracer 2-5-2009 17:38 Print reply

Posts: 8625
gare minibike gekocht
setje gare carters







nou hij heeft The ripper er een broertje bij 8) :lol:

deze komt bij ons op de gevel te staan 8)









let ook even op de mooie dmp uitlaat met minibike demper

word nog wel ff netjes gemaakt. spuiten enzo vorige eigenaar was er niet echt zuinig op
 
nsrracer 20-6-2009 19:19 Print reply

Posts: 8625
gevelproject is klaar



frame gespoten + pro race2 cilinder nadat de stage6 verneukt is door een kapot naaldlager







carterkappie ook maar eens gespoten



updates

hydro voorrem binnen
2 setjes kroonplaten binnen
domino snelgas erop
stage6 kickstarter
2 stuurdempers

morgen is hij misschien op de meet

to do's

dubbele set kroonplaten monteren
draadstang in de voorpoten
stuurdemper monteren
ander schijfje aan de voorkant
bandje oproken
velgjes oranje spuiten
nieuw stage6 slick erop

foto'tjes











hij is aanwezig in de lutte



klaar voor morgen hij gaat op de testbank tijdens de sbo in hengelo

stuurdempert



dubbele kroonplaten waarbij de onderste nog wat verder naar onder zit voor nog meer stevigheid





totaalplaatje



filmpje vanuit mijn slaapkamerraam 8)

http://www.youtube.com/watch?v=ZFWo0Q0haV8
 
BIET 20-6-2009 19:29 Print reply

Posts: 22355
Owkeeej, dit is best wel ernstig . Beter doe je er weer zo'n rechte pijp op
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Scarface 20-6-2009 19:30 Print reply

Posts: 6023
nice
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)

Dit topic is 8682 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved