Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Skelter met kooimaaierblok [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 882 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Skelter met kooimaaierblok [Algemen...
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4661 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

weerstand54321 8-4-2009 18:32 Print reply
Posts: 263
En wat vinden jullie van het blok?
 
weerstand54321 8-4-2009 18:40 Print reply
Posts: 263
Ik heb nog een vraagje.
Op de kooimaaier zit nog een tandwiel dat ik nodig heb.
Er zat een schroef in die ik er ondertussen heb uitgedraaid.
Maar hoe krijg ik dat tandwiel eraf.(het zit precies vastgeroest)
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 8-4-2009 18:43 Print reply

Posts: 10835
kun je een foto maken? Ik weet zo ook niet hoe het vast zit.

Kan een spiebaan zijn en het zou best kunnen zijn dat hij vastgerot is.


 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
weerstand54321 9-4-2009 7:38 Print reply
Posts: 263
Hij is vastgeroest.
Het stopsel van de benzinetank krijg ik ook niet los.(ik denk ook vastgeroest)
Bestaat er een middel voor dit los te krijgen?
Ik dacht aan kruipolie?
 
Maup 9-4-2009 7:49 Print reply

Posts: 4353
WD40
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
weerstand54321 9-4-2009 10:15 Print reply
Posts: 263
WD40, dit is toch kruipolie?
Of niet?
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 9-4-2009 10:16 Print reply

Posts: 12846
Jup .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
weerstand54321 9-4-2009 10:21 Print reply
Posts: 263
Dus dat tandwiel en de benzinedop gaan makkelijk los te maken zijn als ik er WD40 opspuit?
 
Intenso 9-4-2009 10:43 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: weerstand54321
Dus dat tandwiel en de benzinedop gaan makkelijk los te maken zijn als ik er WD40 opspuit?


makkelijk geen idee.
los te krijgen? vast wel

edit:

erop spuiten en even 10 minuten in laten werken en dan goed wrikken en komt het wel los.

wd40 zal je helpen maar dat zegt niet meteen het makkelijk zal gaan.

Dit bericht is gewijzigd door Intenso op 9-4-2009 om 10:44 uur.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
weerstand54321 9-4-2009 10:46 Print reply
Posts: 263
Aan de motor zitten ook twee draden vast.
Er is een plastic schakelaar die je in twee standen kan plaatsen.
Is dit om vooruit en achteruit te gaan?
Aan de motor zit nog een draad vast.
Aan de draad zit een ijzeren (schakelaar) vast die je kunt verschuiven.
Waarvoor dient deze?
 
Santa Cruz 9-4-2009 10:59 Print reply

Posts: 716
staat je blok niet omgekeert? moet je carbu en uitlaat niet naar achter zitten? anders rijd je wel mooi achteruit
 
2takt of 4takt? Supermotard!
stephan777 9-4-2009 11:02 Print reply

Posts: 7259
mooie plaat hout
 
Royal Club 9-4-2009 11:04 Print reply

Posts: 60390

E:
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
weerstand54321 9-4-2009 11:20 Print reply
Posts: 263
Ik had ermee rekening gehouden dat het omgekeerd kon staan.
Ik zal het omdraaien.(daar is niet veel werk aan)
Dient dat knopje nu om achteruit en vooruit te gaan?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-4-2009 13:02 Print reply

Posts: 10835
als je hem langzaam aantrekt dan zie je wel welke kant het tandwiel op draait en of dat goed is.
Kan best dat carb aan de voorkant zit.

Schakelaar is denk ik om ontsteking te onderbreken. Achteruit en vooruit gaat niet lukken met een simpele schakelaar.

Ik denk trouwens dat het blok zo niet sterk genoeg vast zit.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 4661 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved