Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - P.M.T 50cc snel blokje [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - P.M.T 50cc snel blokje [Algemene vr...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2262 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 28-3-2009 19:22 Print topicpost
Posts: 1713
Welkom bij mijn project 'P.M.T 50cc snel blokje'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

jan-dx11 28-3-2009 19:30 Print reply

Posts: 4931
roterende inlaat koewl


deze ga ik volgen. veer foto's graag
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
yamahadt1986 28-3-2009 19:32 Print reply
Posts: 1713
foto's komen morgen ik ben al bezig met het blokje te reviseren

roterende inlaat komt later als de boel ingereden is
en het project gaat erg lang duurenvanwege andere projecten die ik al heb
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Derbi-Olaf 28-3-2009 19:54 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
foto's komen morgen ik ben al bezig met het blokje te reviseren

roterende inlaat komt later als de boel ingereden is
en het project gaat erg lang duurenvanwege andere projecten die ik al heb

M.a.w. , de kans is klein dat er een roterende inlaat opkomt.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
yamahadt1986 28-3-2009 19:54 Print reply
Posts: 1713
je ziet het wel hihihihhiiiii
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 28-3-2009 20:26 Print reply

Posts: 14514
roterende inlaat bouwen is meer werk dan je denkt hoor

ik ben al ruim 3 maanden bezig met puur het ONTWERPEN van een roterende inlaat voor op mn honda blokje
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 28-3-2009 20:26 Print reply

Posts: 29286
Ben benieuwd.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
roterende inlaat bouwen is meer werk dan je denkt hoor

ik ben al ruim 3 maanden bezig met puur het ONTWERPEN van een roterende inlaat voor op mn honda blokje


op welke brommer ga je dat maken?
Dat nsr 250 frame?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-3-2009 om 20:27 uur.
 
Joel_koningslust 28-3-2009 20:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


op welke brommer ga je dat maken?
Dat nsr 250 frame?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-3-2009 om 20:27 uur.



geen idee. k ben al een half jaar bezig met dat blok ofzo. aan rijwielgedeelte heb nog niet kunnen denken

pm anders maar als je meer info over het blok wilt. of vraag het morgen ff
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 28-3-2009 20:30 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



geen idee. k ben al een half jaar bezig met dat blok ofzo. aan rijwielgedeelte heb nog niet kunnen denken

pm anders maar als je meer info over het blok wilt. of vraag het morgen ff


bewaren we dat voor morgen, anders weet ik niks te vertellen.
 
Convergence 28-3-2009 21:09 Print reply

Posts: 2192
Was laatst documentaire dat roterende inlaten niet meer worden gebruikt op kart autos enzo omdat ze geen prestatie winst geven. Dus waarom wil je die erop?
 
Project 2010 zie project Snowhite
Joel_koningslust 28-3-2009 21:11 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Was laatst documentaire dat roterende inlaten niet meer worden gebruikt op kart autos enzo omdat ze geen prestatie winst geven. Dus waarom wil je die erop?


het geeft wel degelijk prestatie winst

de vermogensafgifte is gewoon veel anders dan bij een membraamgestuurd blok. en bij de modernere circuit's ben je met een membraam gewoon wat sneller
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
yamahadt1986 29-3-2009 14:58 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Was laatst documentaire dat roterende inlaten niet meer worden gebruikt op kart autos enzo omdat ze geen prestatie winst geven. Dus waarom wil je die erop?



okal geeft het geen windst het is gewoon mooi om erop te hebben

en ik doe het niet met schijf maar met een membraam.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 31-3-2009 16:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]



okal geeft het geen windst het is gewoon mooi om erop te hebben

en ik doe het niet met schijf maar met een membraam.



roterende inlaat met membraam? dat bestaat niet, want dat is hij niet meer roterend
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
yamahadt1986 31-3-2009 16:47 Print reply
Posts: 1713
oke ik snap wat je bedoeld maar het is net zo iets als roterend.
maar zo noem ik het altijd uit gewoonte
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 31-3-2009 16:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
oke ik snap wat je bedoeld maar het is net zo iets als roterend.
maar zo noem ik het altijd uit gewoonte


membraam is helemaal niet net zoeits als roterend. dat zijn 2 compleet verschillende systemen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
yamahadt1986 31-3-2009 17:03 Print reply
Posts: 1713
dat begrijp ik ook wel.
maar een roterende inlaat zit ook op het zijkant van je blok en dat idee wat ik heb ook alleen dan met membraam.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

Dit topic is 2262 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved