Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Kuip

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1030 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Kuip
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 7-4-2009 21:37 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

op een benzine tank... KABOOM! er zij n altijd dampen in plus er zit nog ook van dat spons achtig spul in zo dat de benzine niet rondslaat als je plat door de bocht gaat.

op zich zat ik te denken plug er in en pakking. dat deel ligt toch op het frame.

om dat ik niet wil gaan lassen of solderen met de benzine tank wat ik krijg niet alle benzine er uit zitten nog wat in (heb als al geprobeerd om de restjes er uit te krijgen).


Voor de nieuw uitlaat slangetje zat ik te denken gat boren benzine slang en pakking te gebruiken.

dat gaat lekken als de tering

gewoon alle benzine eruit. desnoods wat diesel/water of wat dan ook erin doen. en goed doorspuiten met de compressor
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Malaguti RST 7-4-2009 21:50 Print reply

Posts: 1668
kneed baar ijzer is ook een idee dat er rond doen word ook steen hard
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 9-4-2009 12:48 Print reply

Posts: 1668
Kuip kwam van ochtend binnen.

ik ben van plan om de bevestigingspunten met polyester hars te verstevigen en ik ga denk de kuip van binnen verstreken met gaas die ik er op ga lijmen of met hars of zo
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
b0nes 9-4-2009 12:49 Print reply

Posts: 2058
ijzer erin lijmen met 2 componente kit !
 
Malaguti RST 9-4-2009 13:21 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b0nes
ijzer erin lijmen met 2 componente kit !

ok zo zat ik ook te denken wat het is en licht gewicht race body dus denk extra pantser ken nooit kwaad. (ding is een goed stuk lichter dan de Aprilia body)
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 9-4-2009 14:44 Print reply

Posts: 1668

op het papiertje staan de achter lichten (van de af1) staat wel vet btr dan den RVF lichten (gaat net als een 400CC CBR lijken van achter)

 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
b0nes 9-4-2009 14:46 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

ok zo zat ik ook te denken wat het is en licht gewicht race body dus denk extra pantser ken nooit kwaad. (ding is een goed stuk lichter dan de Aprilia body)


nee ik bedoel je bevestegings punte ijzer erin lijmen met 2 componenten kit
 
Malaguti RST 9-4-2009 15:02 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b0nes
[...]


nee ik bedoel je bevestegings punte ijzer erin lijmen met 2 componenten kit

ok.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 10-4-2009 21:32 Print reply

Posts: 1668
Vandaag even gaan kijken bij motorport voor wat inspiratie voor het spuiten en om te kijken wat voor dingen ik nog meer op mijn brom kan doen.

Nu zag ik een paar mat zwarte en grijzen motoren en dat zag er echt mooi uit dus ik denk dat ik mijn AF1 in hoog glans rood ga spuiten met mat zwarte delen (met witte strepen rond die delen)
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-4-2009 22:55 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

op een benzine tank... KABOOM! er zij n altijd dampen in plus er zit nog ook van dat spons achtig spul in zo dat de benzine niet rondslaat als je plat door de bocht gaat.

op zich zat ik te denken plug er in en pakking. dat deel ligt toch op het frame.

om dat ik niet wil gaan lassen of solderen met de benzine tank wat ik krijg niet alle benzine er uit zitten nog wat in (heb als al geprobeerd om de restjes er uit te krijgen).


Voor de nieuw uitlaat slangetje zat ik te denken gat boren benzine slang en pakking te gebruiken.



tank leeg schudden en een paar dagen buiten leggen zonder dop dan is de benzine verdampt.
Al zou hij dan een keer ploffen dan is dat niet erg.
Niet spoelen met water want dat eruit krijgen is nog veel meer werk. Met diesel spoelen klinkt wel leuk maar dat brand ook gewoon als je gaat lassen, alleen dat dampt er niet vanzelf uit.

Maar goed, als je dat niet wil, dan niet.


 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Malaguti RST 11-4-2009 10:46 Print reply

Posts: 1668
Tank licht nu al een week zonder dop of benzine kraan en er zit nog steeds in.

ik heb wel kneed baar staal gekocht (op de verpakking staat dat het kan gebruikt worden voor benzine tanks)
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Vets_Tom 11-4-2009 10:46 Print reply

Posts: 297
wat voor uitgang is het? Een getapt gat? dan draai je er een boutje in. Maar waarom moet de uitgang eigenlijk verplaatst?
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
erwinko 11-4-2009 11:12 Print reply

Posts: 1012
tank spoelen met remreiniger en dan met de luchtspuit goed doorblazen.

remreiniger verdampt heel snel..
 
Malaguti RST 11-4-2009 11:15 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vets_Tom
wat voor uitgang is het? Een getapt gat? dan draai je er een boutje in. Maar waarom moet de uitgang eigenlijk verplaatst?

De uitgang is een grote buis met een getapte einde de buis moet weg ge sneden worden om dat het op het frame staat (buis is 5cm hoog met een kleine tap op het uit einde).

Ik ga dat gat op vullen met kneed baar staal. en ga en kleine gat (denk 7mm of zo gewoon een benzine slang maat) 2 cm meer naar het midden boren en hier ga ik een benzine leiding in doen deze ga ik vast zetten met kneed baar ijzer.

Die slang ga ik naar de CBR benzine kraan laten lopen die dan weer recht boven de carb uit komt.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
.luuk 11-4-2009 11:27 Print reply

Posts: 1483
je kunt het toch ook dichtmaken met epoxie en glasvezelmatjes.

 

Dit topic is 3465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved