Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Blok
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Malaguti RST 23-4-2009 22:10 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



dan had ik doorgezocht of een MBX80 blok gekocht

zou toch veel meer werk wezen om het passende te maken en te krijgen en nieuw kabel boom.

wil wel zo snel mogelijk rijden en dan is zo een AM6 redelijk plug en play.


ik ken niet wachten tot ik weer ken rijden dat fietsen is zo sloom
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Frysk 23-4-2009 22:11 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

zou toch veel meer werk wezen om het passende te maken en te krijgen en nieuw kabel boom.

wil wel zo snel mogelijk rijden en dan is zo een AM6 redelijk plug en play.


ik ken niet wachten tot ik weer ken rijden dat fietsen is zo sloom



wat is de moeite nou ? kabeltjes fix je zo ff met een 2 schema's en blokophangpunten moet je toch maken
 
giggitybyte
Gary - Forum en Gallery Moderator 23-4-2009 22:12 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

zou toch veel meer werk wezen om het passende te maken en te krijgen en nieuw kabel boom.

wil wel zo snel mogelijk rijden en dan is zo een AM6 redelijk plug en play.


ik ken niet wachten tot ik weer ken rijden dat fietsen is zo sloom


Je hebt ook echt overal weer een smoesje op of niet?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
steef ts70xk 24-4-2009 17:37 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Je hebt ook echt overal weer een smoesje op of niet?

noem jij dat een smoes
 
Malaguti RST 24-4-2009 17:44 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
[...]

noem jij dat een smoes

en toen kreeg je meteen commentaar van royal. altijd zo
je zegt wat iets na deelig over hem meteen pp of ban....
gast word zo voorruit getrokken dammmm..

ON TOPIC
voor het zelfde geld staat de tandwiel zo anders bij een Honda dat je dat nooit uitgelijnd krijgt.

maar ja toen ik me AM6 binnen kreeg hoorde ik van een AF1 met een NSR of MT blok daar hadden ze ook maanden aan lopen kutten om dat er in te krijgen dacht meteen ait!
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 8-5-2009 13:41 Print reply

Posts: 1668
Het blok hangt in het frame en is uitgelijnd gister.
morgen ga ik naar Heerhugowaard toe om het frame op te halen.

dan nog rem bracket laten maken.
kuip en sub frame maken en spuiten en hij is klaar.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 9-5-2009 20:00 Print reply

Posts: 1668

En toen hing er een AM6 in.

Heb ook vandaag het frame ff gespoten.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 13-5-2009 21:35 Print reply

Posts: 1668
Help....

ik heb in eens een heel raar probleem.

onder me uitlaat spruit stuk (dus naast me cilinder) zit een gat in het blok (hoort blijk baar daar) de voet pakking zit er ook rond maar het is gewoon open de cilinder zit er gewoon op.

toen de cilinder er af was waren daar 2 gaten maar nu is 1 daar van nog gewoon open.

ik heb geen idee voor wat het dient of wat er fout is.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Derbi-Olaf 13-5-2009 21:37 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
Help....

ik heb in eens een heel raar probleem.

onder me uitlaat spruit stuk (dus naast me cilinder) zit een gat in het blok (hoort blijk baar daar) de voet pakking zit er ook rond maar het is gewoon open de cilinder zit er gewoon op.

toen de cilinder er af was waren daar 2 gaten maar nu is 1 daar van nog gewoon open.

ik heb geen idee voor wat het dient of wat er fout is.

niet voor carbverwarming?
Hoe zit het btw met je gewichtsverdeling? je blok hangt nogal ver naar rechts :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Gary - Forum en Gallery Moderator 13-5-2009 21:37 Print reply

Posts: 12846
Foto? En waar is dat ene gat dan mee gevuld nu je cilinder erop zit?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Malaguti RST 13-5-2009 21:38 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Foto? En waar is dat ene gat dan mee gevuld nu je cilinder erop zit?

geen idee. ik zal ff proberen foto te regelen.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Joel_koningslust 13-5-2009 21:38 Print reply

Posts: 14514
dat gat zit daar standaard. waar het voor is weet ik ook niet. maar wordt afgedicht door de pakking iig
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Malaguti RST 13-5-2009 21:43 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat gat zit daar standaard. waar het voor is weet ik ook niet. maar wordt afgedicht door de pakking iig

bij mij niet de voet pakking zit er gewoon netjes rond.

dus dat kan nooit goed wezen.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Royal Club 13-5-2009 21:44 Print reply

Posts: 60390
gat zit er en hoort er. klaar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Joel_koningslust 13-5-2009 21:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

bij mij niet de voet pakking zit er gewoon netjes rond.

dus dat kan nooit goed wezen.


dan knal je er toch een stop in. elk am6 blok heeft dat zo, en kan geen kwaad. maar als jij denkt dat het kwaad kan las je het toch dicht of wat dan ook. waarom vraag je het als je het zelf toch beter denkt te weten?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 2903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved