en toen kreeg je meteen commentaar van royal. altijd zo
je zegt wat iets na deelig over hem meteen pp of ban....
gast word zo voorruit getrokken dammmm..
ON TOPIC
voor het zelfde geld staat de tandwiel zo anders bij een Honda dat je dat nooit uitgelijnd krijgt.
maar ja toen ik me AM6 binnen kreeg hoorde ik van een AF1 met een NSR of MT blok daar hadden ze ook maanden aan lopen kutten om dat er in te krijgen dacht meteen ait!
onder me uitlaat spruit stuk (dus naast me cilinder) zit een gat in het blok (hoort blijk baar daar) de voet pakking zit er ook rond maar het is gewoon open de cilinder zit er gewoon op.
toen de cilinder er af was waren daar 2 gaten maar nu is 1 daar van nog gewoon open.
ik heb geen idee voor wat het dient of wat er fout is.
onder me uitlaat spruit stuk (dus naast me cilinder) zit een gat in het blok (hoort blijk baar daar) de voet pakking zit er ook rond maar het is gewoon open de cilinder zit er gewoon op.
toen de cilinder er af was waren daar 2 gaten maar nu is 1 daar van nog gewoon open.
ik heb geen idee voor wat het dient of wat er fout is.
niet voor carbverwarming?
Hoe zit het btw met je gewichtsverdeling? je blok hangt nogal ver naar rechts :P
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat gat zit daar standaard. waar het voor is weet ik ook niet. maar wordt afgedicht door de pakking iig
bij mij niet de voet pakking zit er gewoon netjes rond.
bij mij niet de voet pakking zit er gewoon netjes rond.
dus dat kan nooit goed wezen.
dan knal je er toch een stop in. elk am6 blok heeft dat zo, en kan geen kwaad. maar als jij denkt dat het kwaad kan las je het toch dicht of wat dan ook. waarom vraag je het als je het zelf toch beter denkt te weten?
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.