Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - coaten van uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - coaten van uitlaat
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1828 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Tom- 18-8-2006 22:11 Print reply

Posts: 4151
Ja, dat klopt, maar dat kan met normale motip hittebestendig ook. Overigens als je van die échte kachellak hebt, uit spuitbus, die moet wel inbranden, maar dat gebeurt gewoon wanneer je rijd
 
FTS Member
zundappchef 19-8-2006 18:19 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Ja, dat klopt, maar dat kan met normale motip hittebestendig ook. Overigens als je van die échte kachellak hebt, uit spuitbus, die moet wel inbranden, maar dat gebeurt gewoon wanneer je rijd




van die kachel lak schijnt better te zijn dan hitte bestendigge lak


maar volgens die zaak hoefde dat niet
 
1000 v twin rotax biatch
Dennis van Mook 19-8-2006 19:20 Print reply

Posts: 939
Kachel lak kan best beter zijn idd, maar ziet er niet zo mooi uit vind ik, word veel te mat
 
Florry 19-8-2006 19:21 Print reply

Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis van Mook
Kachel lak kan best beter zijn idd, maar ziet er niet zo mooi uit vind ik, word veel te mat

mat kan ook mooi zijn hoor, ligt er aan welke brommer natuurlijk
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
zundappchef 19-8-2006 19:23 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Florry
[...]

mat kan ook mooi zijn hoor, ligt er aan welke brommer natuurlijk



tis voor homoet uitlaat dus die zijn zo ie zo al mat zwart en nu weer dus tis goed te doen
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 1828 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved