mtxrijder |
28-1-2009 21:05 |
Posts: 338 |
die gaten zitten erbij mij ook in hoor..is gewoon voor lc.
maar graag wat meer foto´s van die extra spoelpoort
|
|
|
|
Banaan |
28-1-2009 21:07 |
Posts: 5725 |
Ik weet bijna voor 99% zeker dat dat gat door hoort.
Btw je nsr blok past niet in 1x onder je mb he
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
28-1-2009 21:31 |
|
kenny77 |
28-1-2009 21:43 |
Posts: 29286 |
Hij had een foto laten zien (ik wet niet meer in welk profiel), maar er zat een gat in de cilinder wand die bij het onderste koel kanaal uitkwam.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:43 uur.
|
|
|
|
Banaan |
28-1-2009 21:44 |
Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hij had een foto laten zien (ik wet niet meer in welk profiel), maar er zat een gat in de cilinder wand die bij het onderste koel kanaal uitkwam.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:43 uur.
kijk ff bij project main
|
|
|
|
kenny77 |
28-1-2009 21:46 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]
kijk ff bij project main
Ja die wilde hij dicht maken omdat er een groot gat in de cilinder wand waar de zuiger door heen gaat, van een X aantal cm.
En anders zou de koelvloeistof via het kanaaltje (wat hij dicht wil maken), het carter in lopen.
Edit: ow het staat er al.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:47 uur.
|
|
|
|
Banaan |
28-1-2009 21:49 |
|
TECstar |
28-1-2009 21:53 |
Posts: 4664 |
ff goed vertellen dan
de ruimte is idd voor kvs
maar het is de onderkant van mn uitlaat poort en de kamer heeft de grootte van 4 bij 1 cm
het gat is 3mm
het is het enigste gat waardoor de kvs ruimte is verbonden met het kvs systeem
de kvs daar staat dus al zga stil, dus geeft maar minimale koeling
een nieuwe wand kan ik niet betalen en kans op een warmloper neem ik dan maar
want dan moet er tog een nieuwe wand in en hoef ik alleen dat kleine gat weer door te boren
dus mischien een goede oplossing
mischien een die maar korte tijd houd
hoe dan ook, als het mis gaat moet er een nieuwe wand in dus ik probeer het gewoon!
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
28-1-2009 23:09 |
Posts: 17929 |
vooral aan die cilinder gaan lassen, gaat die lekker van scheuren en kromtrekken
|
|
|
|
maxisport |
28-1-2009 23:13 |
Posts: 4206 |
oeh een race bougie
mhr vonkjes erbij?
|
|
|
|
TECstar |
28-1-2009 23:23 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
vooral aan die cilinder gaan lassen, gaat die lekker van scheuren en kromtrekken
zie je hoe groot het is?
ent wordt gevuld met gietijzer oid en dat word zo gelast dat het nog gewoon kan bewegen (door de warmte, je snapt het vast wel)
maark heb verder geen verstand van lassen dusk kant niet zo goed vertellen ook
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maxisport
oeh een race bougie
mhr vonkjes erbij?
ngk
Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 28-1-2009 om 23:24 uur.
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
mtx-motard |
14-3-2009 13:14 |
Posts: 14947 |
spruitstuk vlakken doe je niet met schuurpapier. en membraankleppen NOOIT schuren!@!!! dan sluiten ze niet goed meer af.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
TECstar |
14-3-2009 14:30 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
spruitstuk vlakken doe je niet met schuurpapier. en membraankleppen NOOIT schuren!@!!! dan sluiten ze niet goed meer af.
spruitstuk is gevlakt door een vriend van me, weet niet precies hoe hij dat deed
en als je goed kijkt heb ik alleen die dik metaal dingen waar je kleppen max tegenaan kunnen komen geschuurt de kleppen zelf waren nog goed (heb dus foutje in titel gemaakt :P)
Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 14-3-2009 om 14:34 uur.
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Viertakt |
15-3-2009 11:31 |
Posts: 3586 |
Quote: ook heeft hij me een bromboer "honda geheimpje" vertelt kwa sproeier maten
nu kunnen deze natuurlijk door verschillende aspecten veranderen maar als je een ori honda heb (zoals ik) met alleen een grotere carb, dan moet je de ori sproeier maat (62) delen door je ori carb (12 mm) keer je huidige carb (16mm)
dus -> 62/12*16=82.66666
mijn ideale sproeier is dus 82
Wat een bullshit berekening zeg.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
TECstar |
15-3-2009 13:43 |
Posts: 4664 |
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|