Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - LC MB5 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - LC MB5 [Algemene vragen]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TECstar 28-1-2009 20:39 Print topicpost

Posts: 4664
Welkom bij mijn project 'LC MB5'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda

mtxrijder 28-1-2009 21:05 Print reply
Posts: 338
die gaten zitten erbij mij ook in hoor..is gewoon voor lc.

maar graag wat meer foto´s van die extra spoelpoort
 
Banaan 28-1-2009 21:07 Print reply

Posts: 5725
Ik weet bijna voor 99% zeker dat dat gat door hoort.

Btw je nsr blok past niet in 1x onder je mb he
 
Derbi-Olaf 28-1-2009 21:31 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
Ik weet bijna voor 99% zeker dat dat gat door hoort.

Btw je nsr blok past niet in 1x onder je mb he

hoort ook zo. kans is groot dat je warmlopers krijgt zonder denkz
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 28-1-2009 21:43 Print reply

Posts: 29286
Hij had een foto laten zien (ik wet niet meer in welk profiel), maar er zat een gat in de cilinder wand die bij het onderste koel kanaal uitkwam.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:43 uur.
 
Banaan 28-1-2009 21:44 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hij had een foto laten zien (ik wet niet meer in welk profiel), maar er zat een gat in de cilinder wand die bij het onderste koel kanaal uitkwam.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:43 uur.


kijk ff bij project main
 
kenny77 28-1-2009 21:46 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


kijk ff bij project main


Ja die wilde hij dicht maken omdat er een groot gat in de cilinder wand waar de zuiger door heen gaat, van een X aantal cm.
En anders zou de koelvloeistof via het kanaaltje (wat hij dicht wil maken), het carter in lopen.


Edit: ow het staat er al.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:47 uur.
 
Banaan 28-1-2009 21:49 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ja die wilde hij dicht maken omdat er een groot gat in de cilinder wand waar de zuiger door heen gaat, van een X aantal cm.
En anders zou de koelvloeistof via het kanaaltje (wat hij dicht wil maken), het carter in lopen.


Edit: ow het staat er al.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-1-2009 om 21:47 uur.


Ah wacht, ik begin m te begrijpen.

excuse moi
 
TECstar 28-1-2009 21:53 Print reply

Posts: 4664
ff goed vertellen dan

de ruimte is idd voor kvs
maar het is de onderkant van mn uitlaat poort en de kamer heeft de grootte van 4 bij 1 cm

het gat is 3mm
het is het enigste gat waardoor de kvs ruimte is verbonden met het kvs systeem
de kvs daar staat dus al zga stil, dus geeft maar minimale koeling

een nieuwe wand kan ik niet betalen en kans op een warmloper neem ik dan maar
want dan moet er tog een nieuwe wand in en hoef ik alleen dat kleine gat weer door te boren

dus mischien een goede oplossing
mischien een die maar korte tijd houd

hoe dan ook, als het mis gaat moet er een nieuwe wand in dus ik probeer het gewoon!
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-1-2009 23:09 Print reply

Posts: 17929
vooral aan die cilinder gaan lassen, gaat die lekker van scheuren en kromtrekken
 
maxisport 28-1-2009 23:13 Print reply

Posts: 4206
oeh een race bougie

mhr vonkjes erbij?
 
TECstar 28-1-2009 23:23 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
vooral aan die cilinder gaan lassen, gaat die lekker van scheuren en kromtrekken


zie je hoe groot het is?
ent wordt gevuld met gietijzer oid en dat word zo gelast dat het nog gewoon kan bewegen (door de warmte, je snapt het vast wel)
maark heb verder geen verstand van lassen dusk kant niet zo goed vertellen ook

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
oeh een race bougie

mhr vonkjes erbij?

ngk

Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 28-1-2009 om 23:24 uur.
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
mtx-motard 14-3-2009 13:14 Print reply

Posts: 14947
spruitstuk vlakken doe je niet met schuurpapier. en membraankleppen NOOIT schuren!@!!! dan sluiten ze niet goed meer af.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
TECstar 14-3-2009 14:30 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
spruitstuk vlakken doe je niet met schuurpapier. en membraankleppen NOOIT schuren!@!!! dan sluiten ze niet goed meer af.


spruitstuk is gevlakt door een vriend van me, weet niet precies hoe hij dat deed
en als je goed kijkt heb ik alleen die dik metaal dingen waar je kleppen max tegenaan kunnen komen geschuurt de kleppen zelf waren nog goed (heb dus foutje in titel gemaakt :P)

Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 14-3-2009 om 14:34 uur.
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Viertakt 15-3-2009 11:31 Print reply

Posts: 3586
Quote:
ook heeft hij me een bromboer "honda geheimpje" vertelt kwa sproeier maten
nu kunnen deze natuurlijk door verschillende aspecten veranderen maar als je een ori honda heb (zoals ik) met alleen een grotere carb, dan moet je de ori sproeier maat (62) delen door je ori carb (12 mm) keer je huidige carb (16mm)
dus -> 62/12*16=82.66666
mijn ideale sproeier is dus 82


Wat een bullshit berekening zeg.
 
Viertakt uber alles.
TECstar 15-3-2009 13:43 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
[...]


Wat een bullshit berekening zeg.


weet jy een betere?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda

Dit topic is 1506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved