Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - DTR opkanappen en beetje tuning. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - DTR opkanappen en beetje tuning. [A...
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 3394 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 27-5-2009 20:26 Print reply

Posts: 29286
frame ziet er goed uit.

had je de cilinder nou bewerkt, aan de hand van mij poortmap?
 
stevoo 27-5-2009 20:33 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
frame ziet er goed uit.

had je de cilinder nou bewerkt, aan de hand van mij poortmap?


nee heb ik eerst toch nog maar niet gedaan

want mijn gedacht zijn nu dat ik deze brommer een beetje vatsoenlijke snelheid laat lopen rond de 70 en me ander brommer dus harder met die yz80 cillinder zal wel 100 lopen hoop ik.

gr.
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 27-5-2009 20:35 Print reply

Posts: 29286
ow oke, jammer anders had ik geweten of het werkte.

yz80 eronder leuk.
 
stevoo 27-5-2009 20:39 Print reply

Posts: 689
hahh ja hoop dat het beetje mooi gaatlopen die yz80 ga hem op onderblok van dt80mx bouwen dus spoelpoorten aanpassen waarschijnlijk

en je pollini standaard loop al aardig mooi vind ik nu al veel te zwaar vertand 80 in zen 4 met 9000 rpm heb hele rit niet in 5 kunnen rijden zal wel goed afgesteld dikke 80 lopen denk ik. dat met 16 mm en sproeier 130 volgens mij
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 27-5-2009 20:41 Print reply

Posts: 29286
waarom niet op dat yz80 blokje , heb je ook meteen die goede 5 bak erin?

spoelers aanpassen lijkt me veel werk, aangezien je dan waarschijnlijk moet gaan lassen aan de carters?

met vertanding 12/48 reed die van mij 75/80 km/h.

met een laagtoerige uitlaat.
 
stevoo 27-5-2009 20:43 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
waarom niet op dat yz80 blokje , heb je ook meteen die goede 5 bak erin?

spoelers aanpassen lijkt me veel werk, aangezien je dan waarschijnlijk moet gaan lassen aan de carters?

met vertanding 12/48 reed die van mij 75/80 km/h.

met een laagtoerige uitlaat.


ja ik moet eerst deze af hebben en dan gaat van de ander het blok er onder uit dat zie ik het wel wat ik ga doen

ik heb volgens mij 14/46 dacht ik.. en lahou rond
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 27-5-2009 20:45 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
[...]


ja ik moet eerst deze af hebben en dan gaat van de ander het blok er onder uit dat zie ik het wel wat ik ga doen

ik heb volgens mij 14/46 dacht ik.. en lahou rond


oke, ik zie het dan wel.

luhao rond vond ik persoonlijk niet zo niet lopen, miste vermogen ten opzichte van de proma.

Al vond ik mijn laagtoerige immi uitlaat (wat veel op proma lijkt) persoonlijk het mooiste lopen.
met proma wilde hij nog al snel terug vallen.
 
stevoo 27-5-2009 20:47 Print reply

Posts: 689
ja zie nog wel wat er onder komt straks ook nog eens proberen met nsr onderlang en heb voor de rest aaleen nog maar wat origneele uitlaten liggen,

 
MembraaNN beunhaas!!
stevoo 10-9-2010 16:32 Print reply

Posts: 689
Na lange tijd niks te laten horen hier het eind resultaat zit foto's in project
 
MembraaNN beunhaas!!
BenjaminDG 10-9-2010 16:34 Print reply

Posts: 4605
Mooi maar had je niet beter ook de motorblok + uitlaat een nieuwe laagje verf gegeven?
 
Vlaanderen vrij!
stevoo 10-9-2010 16:59 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Mooi maar had je niet beter ook de motorblok + uitlaat een nieuwe laagje verf gegeven?


ja blok was mooi geweest, en uitaat was gewoon mooi zwart toen ie klaar was maar word beeje grijs/wit.
 
MembraaNN beunhaas!!

Dit topic is 3394 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved