Quote: Oorspronkelijk gepost door: stevoo
[...]
nee maar ik moet er nu wel mee naar groningen stad ga er nog wel een kogel kraanbegrenzing op bouwen denk ik. want cdi begrenzing krijg ik niet aan de praat
PS. 28 mm is standaard op yz cillinder dat zal wel zuipen.
wat loopt zon ding standaard eigenlijk ?
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 25-1-2009 om 0:29 uur.
bij een crosser is verbruik niet echt belangrijk. ![](img/post/s/smile.gif)
En bedoel je topsnelheid, van een crosser?
Die liggen niet zo heel erg hoog, je hebt inmmers veel trek kracht nodig, en geen hoge top.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: cedric
heeft dat getunede membraam echt een voordeel?
mijn is nu aan de normale kant met1 grote carbon klep en die klepstoppers zijn ingekort (vorige eigenaar heeft dit gedaan)
bij mij merkte ik het heel goed.
Met 95cc autisa en 20mm carb.
Met de gewone 3 kleps membraam , had ik een trage gasreactie, en als die een tijd stationair liep, en als je dan aan het gas kwam sloeg die bij af (wat ik er niet uit kreeg met afstellen).
en met het nieuwe membraam trekt die beter op en door, maakt 1000 toeren meer, en slaat niet meer af bij stationair lopen en heeft een 2X zo goede gasreactie.
|