Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - ben z`n 50 cc sprinter [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - ben z`n 50 cc sprinter [Algemene vr...
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bulteman 6-2-2009 19:58 Print reply

Posts: 1956
heel vet ding
succes ermee man
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Benji 6-2-2009 20:19 Print reply
Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mark-mt5
zo mooi sprinter hoe hard gaat zo iets nou ongeveer


ligt eraan hoe ik hem vertand

op 150 meter rij ik 95 km/uur, maar dat is dan vrij licht vertand
 
sponsored by http://www.scootparts.nl
Tombrom 6-2-2009 21:39 Print reply

Posts: 15925
ziet er goed uit ben
 
Benji 1-3-2009 13:11 Print reply
Posts: 169
Heb de uitnodiging voor de Brommersprint van Jubbega 2009 alweer ontvangen en me weer ingeschreven. Uiteraard weer in de 50 cc schakelklasse met het startnummer 34.

Maar er moet nog wel een hoop gebeuren, dus ik ben flink aan de slag gegaan. Hier onder wat resultaten:


achterbrug met spatbord:


Gefreesde kettingspanners:


voorvork met voorrem, passbussen en nokjes op de voorpoten:






tekening voor het remanker voor de dubbele remtrommel


deze worden gewaterstraald

 
sponsored by http://www.scootparts.nl
dirktimmer 1-3-2009 13:14 Print reply

Posts: 1737
moet je niet meer aan lichtgewicht gaan denken? deze weegt algauw 80 kg denkk?
 
Benji 1-3-2009 13:33 Print reply
Posts: 169
haal daar maar 18 kilogram vanaf

ik denk dat het een van de lichtste brommers met origineel frame en am6 blok is


Dit bericht is gewijzigd door Benji op 1-3-2009 om 13:34 uur.
 
sponsored by http://www.scootparts.nl
yamahadt1986 1-3-2009 13:51 Print reply
Posts: 1713
maak anders de zelfde achterbrug die je nu hebt alleen dan van aluminium dat is vet wil ik ook gaan doen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
haal daar maar 18 kilogram vanaf

ik denk dat het een van de lichtste brommers met origineel frame en am6 blok is


Dit bericht is gewijzigd door Benji op 1-3-2009 om 13:34 uur.


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Benji 1-3-2009 14:29 Print reply
Posts: 169
ik zou dat graag willen qua gewicht, maar dat mag niet ivm reglementen.

In de 50 cc schakelklasse moet je met origineel frame en achterbrug rijden.
 
sponsored by http://www.scootparts.nl
yamahadt1986 1-3-2009 14:41 Print reply
Posts: 1713
oke dat wist ik niet

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
ik zou dat graag willen qua gewicht, maar dat mag niet ivm reglementen.

In de 50 cc schakelklasse moet je met origineel frame en achterbrug rijden.


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 1-3-2009 15:03 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
haal daar maar 18 kilogram vanaf

ik denk dat het een van de lichtste brommers met origineel frame en am6 blok is


Dit bericht is gewijzigd door Benji op 1-3-2009 om 13:34 uur.



rs1 is de allerlichste toch ofniet?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Benji 1-3-2009 15:09 Print reply
Posts: 169
klopt, ik daarom ook een rs1 frame met achterbrug nu. Maar lichtere velgen en kappen
 
sponsored by http://www.scootparts.nl
yamahadt1986 1-3-2009 15:12 Print reply
Posts: 1713
goede oplosingen als je er dan ook maar tijd mee wind dan is het geld wel waard vind ik maar het moet kwa kosten ook leuk blijven he

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
klopt, ik daarom ook een rs1 frame met achterbrug nu. Maar lichtere velgen en kappen


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 1-3-2009 15:14 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benji
klopt, ik daarom ook een rs1 frame met achterbrug nu. Maar lichtere velgen en kappen



ow. ik dacht dat je nogsteeds die rs had

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rubbert 1-3-2009 16:05 Print reply

Posts: 8825
joah, zal heel wat gewicht schelen, al dat ijzer wat eraf gevallen is in de vorm van roest
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Joel_koningslust 1-3-2009 16:07 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
joah, zal heel wat gewicht schelen, al dat ijzer wat eraf gevallen is in de vorm van roest



nieuw uit de fabriek is een rs1 ook lichter dan een rs

maja. rieju zijn bijna altijd de lichtste, een rieju rj is ook lichter dan een senda. gewoon puur omdat een rieju helemaal basic is. zit niks op wat niet nodig is voor een goedkeuring
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 6598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved