bulteman |
6-2-2009 19:58 |
Posts: 1956 |
heel vet ding
succes ermee man
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Benji |
6-2-2009 20:19 |
Posts: 169 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mark-mt5
zo mooi sprinter hoe hard gaat zo iets nou ongeveer
ligt eraan hoe ik hem vertand
op 150 meter rij ik 95 km/uur, maar dat is dan vrij licht vertand
|
|
sponsored by http://www.scootparts.nl |
|
Tombrom |
6-2-2009 21:39 |
Posts: 15925 |
ziet er goed uit ben
|
|
|
|
Benji |
1-3-2009 13:11 |
Posts: 169 |
Heb de uitnodiging voor de Brommersprint van Jubbega 2009 alweer ontvangen en me weer ingeschreven. Uiteraard weer in de 50 cc schakelklasse met het startnummer 34.
Maar er moet nog wel een hoop gebeuren, dus ik ben flink aan de slag gegaan. Hier onder wat resultaten:
achterbrug met spatbord:
Gefreesde kettingspanners:
voorvork met voorrem, passbussen en nokjes op de voorpoten:
tekening voor het remanker voor de dubbele remtrommel
deze worden gewaterstraald
|
|
sponsored by http://www.scootparts.nl |
|
dirktimmer |
1-3-2009 13:14 |
Posts: 1737 |
moet je niet meer aan lichtgewicht gaan denken? deze weegt algauw 80 kg denkk?
|
|
|
|
Benji |
1-3-2009 13:33 |
Posts: 169 |
haal daar maar 18 kilogram vanaf
ik denk dat het een van de lichtste brommers met origineel frame en am6 blok is
Dit bericht is gewijzigd door Benji op 1-3-2009 om 13:34 uur.
|
|
sponsored by http://www.scootparts.nl |
|
yamahadt1986 |
1-3-2009 13:51 |
Posts: 1713 |
maak anders de zelfde achterbrug die je nu hebt alleen dan van aluminium dat is vet wil ik ook gaan doen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benji
haal daar maar 18 kilogram vanaf
ik denk dat het een van de lichtste brommers met origineel frame en am6 blok is
Dit bericht is gewijzigd door Benji op 1-3-2009 om 13:34 uur.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Benji |
1-3-2009 14:29 |
Posts: 169 |
ik zou dat graag willen qua gewicht, maar dat mag niet ivm reglementen.
In de 50 cc schakelklasse moet je met origineel frame en achterbrug rijden.
|
|
sponsored by http://www.scootparts.nl |
|
yamahadt1986 |
1-3-2009 14:41 |
Posts: 1713 |
oke dat wist ik niet
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benji
ik zou dat graag willen qua gewicht, maar dat mag niet ivm reglementen.
In de 50 cc schakelklasse moet je met origineel frame en achterbrug rijden.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Joel_koningslust |
1-3-2009 15:03 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benji
haal daar maar 18 kilogram vanaf
ik denk dat het een van de lichtste brommers met origineel frame en am6 blok is
Dit bericht is gewijzigd door Benji op 1-3-2009 om 13:34 uur.
rs1 is de allerlichste toch ofniet?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Benji |
1-3-2009 15:09 |
Posts: 169 |
klopt, ik daarom ook een rs1 frame met achterbrug nu. Maar lichtere velgen en kappen
|
|
sponsored by http://www.scootparts.nl |
|
yamahadt1986 |
1-3-2009 15:12 |
Posts: 1713 |
goede oplosingen als je er dan ook maar tijd mee wind dan is het geld wel waard vind ik maar het moet kwa kosten ook leuk blijven he
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benji
klopt, ik daarom ook een rs1 frame met achterbrug nu. Maar lichtere velgen en kappen
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Joel_koningslust |
1-3-2009 15:14 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benji
klopt, ik daarom ook een rs1 frame met achterbrug nu. Maar lichtere velgen en kappen
ow. ik dacht dat je nogsteeds die rs had
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
rubbert |
1-3-2009 16:05 |
|
Joel_koningslust |
1-3-2009 16:07 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
joah, zal heel wat gewicht schelen, al dat ijzer wat eraf gevallen is in de vorm van roest
nieuw uit de fabriek is een rs1 ook lichter dan een rs
maja. rieju zijn bijna altijd de lichtste, een rieju rj is ook lichter dan een senda. gewoon puur omdat een rieju helemaal basic is. zit niks op wat niet nodig is voor een goedkeuring
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|