Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - revisie ori blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - revisie ori blok
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2341 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

daboss 28-2-2009 12:00 Print reply

Posts: 170
Ik zit nog met een klein probleempje: Het schoefdraad is twee keer afgebroeken aan de linker carter kant. Bij het ketting-tandwiel, daar waar het plastic beschermkapje vastgemaakt kan worden. Is dit op de een of andere manier te repareren?

foto: http://picasaweb.goo...#5301189637498564178
 
Joel_koningslust 28-2-2009 12:01 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daboss
Ik zit nog met een klein probleempje: Het schoefdraad is twee keer afgebroeken aan de linker carter kant. Bij het ketting-tandwiel, daar waar het plastic beschermkapje vastgemaakt kan worden. Is dit op de een of andere manier te repareren?

foto: http://picasaweb.goo...#5301189637498564178



ff nieuw setje carters scoren. kost je mischien een tientje
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
daboss 28-2-2009 12:20 Print reply

Posts: 170
Tja, maar dan weet je dus nooit zeker of het carter verder nog helemaal goed is...
 
Joel_koningslust 28-2-2009 12:22 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daboss
Tja, maar dan weet je dus nooit zeker of het carter verder nog helemaal goed is...



dat zie je toch als je ze gaat kopen ofniet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
daboss 28-2-2009 12:26 Print reply

Posts: 170
ik niet, haha... maar thnx voor de reply

 
Joel_koningslust 28-2-2009 12:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daboss
ik niet, haha... maar thnx voor de reply




alwin ( hier-ben-ik ) heeft nog carters op mp staan. hij zal echt wel eerlijk zijn als je hem ff een pm stuurt over die carters
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
daboss 15-9-2010 15:27 Print reply

Posts: 170
Ik ben nu bezig met het opbouwen van het blok. ff een vraagje over het plaatsen van de keerringen: Op welk moment moet ik de keerringen (alle) in de carters plaatsen? Allemaal op het laatst, behalve de rechter krukaskeerring, die moet op de krukas aangebracht worden...?
 
daboss 23-12-2010 18:20 Print reply

Posts: 170
ik heb alles in gereedheid voor een eerste start. Alles zit op zn plek, en de bougie vonkt.

Alleen starten lukt nog niet. De carberateur doet raar: Als ik ga kicken komt er benzine uit de overloop. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

 
Leen 23-12-2010 18:59 Print reply

Posts: 26877
membraan aanwezig?
 
daboss 23-12-2010 19:03 Print reply

Posts: 170
jazeker, een ori 4 kleps membraam, dus daar kan het niet aan liggen. Zou het gewoon aan de carberateur liggen dan?

Dit bericht is gewijzigd door daboss op 23-12-2010 om 21:34 uur.
 
StineZ 24-12-2010 1:42 Print reply
Posts: 571
dichttapen. Wat heb je allemaal met je carb gedaan? iets losgehaald ofso?
 
Turbokit
daboss 24-12-2010 12:01 Print reply

Posts: 170
ik heb de carb inderdaad losgehaald. eerst sloot de vlotter helemaal niet goed af, nu in principe wel. Maar als ik ga kicken gooit hij benzine eruit. En start dus niet. Maar zou dit het probleem kunnen zijn waarom hij niet start, aangezien de ontsteking wel gewoon vonkt???



Dat gaatje valt nauwelijks dicht te tapen trouwens
 

Dit topic is 2341 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved