Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - The Kill 2009; Honda MTX-sh-Crosser [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1245 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - The Kill 2009; Honda MTX-sh-Crosser...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2935 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

alexthegreat 8-5-2009 18:47 Print reply

Posts: 353
k wens je er succes mee=D

ben benieuwd hoe het er ga uitzien man.
 
men project: MTX Volledig perfect en origineel maken: http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/1318
daboss 8-5-2009 18:50 Print reply

Posts: 170
thanx! Ik ook!

Het is wel een lange termijn projectje hoor
 
daboss 17-8-2009 14:57 Print reply

Posts: 170
Het project wordt gewijzigd... Ik heb een (voor een zacht prijsje) Honda CR 125cc rijwielgedeelte weten te bemachtigen. Ergens tuusen de jaren 92-97, dus een mooi degelijk stalen frame ... Het is volledig afgeragd.. maar dat Honda spul is zo goed, echt kapot is het niet

In plaats van echte cross onderdelen pas te maken o phet MTX frame, en de rotte plek die daarin zit te lassen..

Ben ik nu van plan om Het Honda mtx/nsr blok in te bouwen in het Cr frame. Op die manier weet ik zéker dat er nooit meer iets stuk gaat! Ik zal hiervoor dus een nieuwe blokophanging moeten fixen!

Daar komt bij.. Ik heb nog een kenteken op het Honda mtx frame...



Dit bericht is gewijzigd door daboss op 17-8-2009 om 14:58 uur.
 
Jakob 125 21-8-2009 19:40 Print reply

Posts: 472
na deel IV komt toch deel V?
 
2-stroke
daboss 22-8-2009 10:10 Print reply

Posts: 170
Heel scherp Jakob

 
mtx_owned 22-9-2009 18:56 Print reply

Posts: 2183
enige reden die ik me kan bedenken voor nsr blok is meer cilinderkeuze...

je bent een hoop van plan zie ik, succes ermee
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
daboss 10-2-2010 19:10 Print reply

Posts: 170
Ik heb ondertussen al een hele hoop gedaan, nu alleen de kiekjes nog. Zal er binnenkort ff wat aan doen
 
kenny77 27-9-2010 11:47 Print reply

Posts: 29286
Foto's
 
Mt5_grolsch 27-10-2010 18:54 Print reply

Posts: 2014
succes met tandwiel

en post ff wat nieuwe foto's
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
daboss 18-12-2010 13:02 Print reply

Posts: 170
update, fotoos
 
kenny77 18-12-2010 13:07 Print reply

Posts: 29286
Ziet er al goed uit.
 
Marcooow 18-12-2010 13:55 Print reply

Posts: 5713
dat 50cc blok moet straks wel vies snel zijn om dat 125 frame vooruit te trekken

heb je fotos van dat sobw spul zoald die cilinder en uitlaatjes?
of zou je dat dan willen maken, ben ik wel benieuwd naar
 
faster than a bullet!
st.nyksterdriver 18-12-2010 15:11 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
dat 50cc blok moet straks wel vies snel zijn om dat 125 frame vooruit te trekken

heb je fotos van dat sobw spul zoald die cilinder en uitlaatjes?
of zou je dat dan willen maken, ben ik wel benieuwd naar

een cr125 frame weegt niks meer dan een mtx frame hoor
 
Marcooow 18-12-2010 15:18 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

een cr125 frame weegt niks meer dan een mtx frame hoor


hoe weet je dat zo zeker?
 
faster than a bullet!
daboss 18-12-2010 16:10 Print reply

Posts: 170
Het CR125 frame is inderdaad nauwelijks zwaarder. Misschien een kilootje of twee a drie.

Vergeet niet dat er ook een aantal onderdelen lichter zijn he, bijvoorbeeld balhoofd, achterbrug, zijn van aluminium, de tank is van plastic, enz.
 

Dit topic is 2935 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved