Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda CR50 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda CR50 [Algemene vragen]
Pagina 16 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 19713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxhunter 5-1-2011 22:34 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


mjah, mensen trappen die dingen volgas af


waarom blijven die van tsxjes dan wel gewoon goed?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Freddy-fish 5-1-2011 22:36 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


mjah, mensen trappen die dingen volgas af


klopt, ik heb met 2 brommers flink veel km's gemaakt, standaard en opgevoerd van een ander uitlaatje tot andere cilinders en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, altijd netjes z'n beurten gegeven en brommer met respect behandeld.


 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
barry 5-1-2011 22:41 Print reply

Posts: 7387
Klopt, bij brommercross worden de bakken blootgesteld aan extreme omstandigheden waar kwaliteit zich afscheid.

Voor mij is het ideale blok een Honda NSR onderblok met AM6 krukas/cilinder/membraam etc/.


 
He?
Freddy-fish 5-1-2011 22:42 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Klopt, bij brommercross worden de bakken blootgesteld aan extreme omstandigheden waar kwaliteit zich afscheid.

Voor mij is het ideale blok een Honda NSR onderblok met AM6 krukas/cilinder/membraam etc/.





ik moet inderdaad met pijn in m'n hart toegeven dat nsr's heerlijk schakelen
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Royal Club 5-1-2011 22:43 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


waarom blijven die van tsxjes dan wel gewoon goed?


omdat t allemaal veel zwaarder is uitgevoerd

en tsxjes zijn gewoon traag natuurlijk

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 5-1-2011 om 22:43 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
tsxhunter 5-1-2011 22:44 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


omdat t allemaal veel zwaarder is uitgevoerd


oke

troep van tegenwoordig


en tsxjes zijn gewoon traag natuurlijk

2 maten van mij hebben al problemen met de versnellingsbak van een am6 blokje, de een rijd helemaal std en rustig, de andere alleen een leovince v6 uitlaat en rijd ook heel voorzichtig. en tog zitten er in totaal 3 neutraals in

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 5-1-2011 om 22:46 uur.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Royal Club 5-1-2011 22:45 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


oke

troep van tegenwoordig



Ik kan me goed herinneren dat jij ook alleen maar gezeik hebt met die troep van jouw
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
tsxhunter 5-1-2011 22:46 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Ik kan me goed herinneren dat jij ook alleen maar gezeik hebt met die troep van jouw


komt omdat ik er gare zuigers in donder omdat ik geen geld heb, nooit problemen met versnellingsbak.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
WestlandMB 5-1-2011 23:07 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Klopt, bij brommercross worden de bakken blootgesteld aan extreme omstandigheden waar kwaliteit zich afscheid.

Voor mij is het ideale blok een Honda NSR onderblok met AM6 krukas/cilinder/membraam etc/.




Waarom een nsr onderblok? een kreidler blok is toch net zo goed? en is een derbi blok niet degelijk genoeg?
 
Frysk 5-1-2011 23:08 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Ik kan me goed herinneren dat jij ook alleen maar gezeik hebt met die troep van jouw


same here wat ik altijd met m'n honda's had.. lag meer aan m'n eigen lompe klauwen dan aan Honda eigenlijk.

@westlandMB

kreidler blokken schakelen ook niet zo mooi als een NSR/MT blokje.. en is ook allemaal wat fijner.. Honda is allemaal veel dikker en degelijker

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 5-1-2011 om 23:10 uur.
 
giggitybyte
De Schout 5-1-2011 23:10 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Waarom een nsr onderblok? een kreidler blok is toch net zo goed? en is een derbi blok niet degelijk genoeg?



voordat je een kreidler onderblok net zo goed hebt als dat van een nsr, ben je aardig wat centen verder..

waarom eigenlijk een pauze van 2 jaar ingelast gehad?
 
tune tweak fiddle bang bummer
barry 6-1-2011 8:53 Print reply

Posts: 7387
Andere prioriteiten.

Kreidler blok geen ervaring mee
Derbi is anders dan AM6 maar zelfde kwaliteit in mijn ogen.

Overigens ben ik het levende bewijs dat een nsr 6bak ook kapot kan




Dit bericht is gewijzigd door barry op 6-1-2011 om 9:00 uur.

Dit bericht is gewijzigd door barry op 6-1-2011 om 9:00 uur.
 
He?
Frysk 6-1-2011 18:21 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Andere prioriteiten.

Kreidler blok geen ervaring mee
Derbi is anders dan AM6 maar zelfde kwaliteit in mijn ogen.

Overigens ben ik het levende bewijs dat een nsr 6bak ook kapot kan
afbeelding
afbeelding


Dit bericht is gewijzigd door barry op 6-1-2011 om 9:00 uur.

Dit bericht is gewijzigd door barry op 6-1-2011 om 9:00 uur.


ooh ja herkenbaar zelf ook een keer meegemaakt doordat ik 2 verschillende tandwielen in m'n blokje had gedrukt die nét niet pasten.. stukje rijden --> weg aantal versnellingen

de enige onverwoestbare bak is de 4 bak.. ik zou niet weten hoe je ooit een 4bak van honda kapot kunt krijgen

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 6-1-2011 om 18:22 uur.
 
giggitybyte
Marcooow 6-1-2011 18:41 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ooh ja herkenbaar zelf ook een keer meegemaakt doordat ik 2 verschillende tandwielen in m'n blokje had gedrukt die nét niet pasten.. stukje rijden --> weg aantal versnellingen

de enige onverwoestbare bak is de 4 bak.. ik zou niet weten hoe je ooit een 4bak van honda kapot kunt krijgen

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 6-1-2011 om 18:22 uur.


klopt 4 bak is niet kapot te krijgen. rijd al 3/4 jaar met een 4 bak . nooit kapot ofzo
 
faster than a bullet!
Frysk 6-1-2011 18:53 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


klopt 4 bak is niet kapot te krijgen. rijd al 3/4 jaar met een 4 bak . nooit kapot ofzo


naja puur enkel en alleen hoe zo'n bak in elkaar zit.. misschien dat je hem kapot krijgt met een snijbrander
 
giggitybyte

Dit topic is 19713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 16 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved