Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda CR50 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1037 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda CR50 [Algemene vragen]
Pagina 11 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 19728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 17-3-2009 21:04 Print reply

Posts: 7387
Vandaag voor het eerst gereden....


Eenmaal in de powerband schiet hij er echt vandoor. Erg sterk en snel!
Maar motor is de zwaar vertand (wordt nog moeilijk om op tijd een geschikt achtertandwiel te vinden). En de motor moet nog afgesteld worden.
Hij heeft nu een gigantische dip voor de powerband waar die bijna niet doorheenkomt. Nu eerst de boel maar gaan afstellen om die dip er uit te krijgen.

De bougie werdt blauwig en de uitlaat kleurde vrij snel blauw. Dus een te arm mengsel lijkt me voor de hand liggend.
Eerst wordt de hpi met stroboscoop afgesteld.
 
He?
YZ50crosser 17-3-2009 21:08 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Vandaag voor het eerst gereden....


Eenmaal in de powerband schiet hij er echt vandoor. Erg sterk en snel!
Maar motor is de zwaar vertand (wordt nog moeilijk om op tijd een geschikt achtertandwiel te vinden). En de motor moet nog afgesteld worden.
Hij heeft nu een gigantische dip voor de powerband waar die bijna niet doorheenkomt. Nu eerst de boel maar gaan afstellen om die dip er uit te krijgen.

De bougie werdt blauwig en de uitlaat kleurde vrij snel blauw. Dus een te arm mengsel lijkt me voor de hand liggend.
Eerst wordt de hpi met stroboscoop afgesteld.


nu heb je een 70 tands he? laat je toch een 80 maken dat gaat denk ik nog best wel qua groote dat hij niet door de modder sleept
 
www.bxteamlg.tk
brommercrosglanebrug 17-3-2009 21:09 Print reply

Posts: 1552
ja, denk dat 74 wel genoeg zou wezen ofniet? of denk je dat die nog veel groter moet barry?
 
Razor 17-3-2009 21:14 Print reply

Posts: 1554
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


kun je dan niet net zo goed een tp schakelwals hale?

50 euro bij josdijkman dacht ik


Ik kan me niets voorstellen waarom per definitie een LICHTERE schakelwals ervoor zou moeten zorgen dat er beter geschakeld wordt..??

Beter afwerking zou dan wel kunnen maar dat is naar mijn inziens een fabeltje. Heb TP walsen gezien en ze beschadigen echt snel en die ergal coating laat ook snel los.
Nee dan liever een ori wals. Maar wat het schakelprobleem nu werkelijk is.... joost mag het weten

 
blowdown en een powerband te koop!
dokodriver 17-3-2009 21:19 Print reply

Posts: 181
het probleem bij de AM6 blokjes dat hij soms in de vrij komt, komt omdat je zelf de schakelpook niet goed genoeg aanraakt als je em maar half in de versnelling drukt dan is het logisch dat hij er uit springt
 
soavonds kearl sochtends kater
-simon- 17-3-2009 21:19 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
[...]


Ik kan me niets voorstellen waarom per definitie een LICHTERE schakelwals ervoor zou moeten zorgen dat er beter geschakeld wordt..??

Beter afwerking zou dan wel kunnen maar dat is naar mijn inziens een fabeltje. Heb TP walsen gezien en ze beschadigen echt snel en die ergal coating laat ook snel los.
Nee dan liever een ori wals. Maar wat het schakelprobleem nu werkelijk is.... joost mag het weten



ori is ook aan te passen idd.
hier in het dorp had toen ook een jong wat aan zijn wals laten doen. wel ooit foto van gezien maar weet niet meer wat eraan gedaan was.
had hij volgens mij bij SP tuning/racing ofzoiets laten doen
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
jan-dx11 17-3-2009 21:25 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
Vandaag voor het eerst gereden....


Eenmaal in de powerband schiet hij er echt vandoor. Erg sterk en snel!
Maar motor is de zwaar vertand (wordt nog moeilijk om op tijd een geschikt achtertandwiel te vinden). En de motor moet nog afgesteld worden.
Hij heeft nu een gigantische dip voor de powerband waar die bijna niet doorheenkomt. Nu eerst de boel maar gaan afstellen om die dip er uit te krijgen.

De bougie werdt blauwig en de uitlaat kleurde vrij snel blauw. Dus een te arm mengsel lijkt me voor de hand liggend.
Eerst wordt de hpi met stroboscoop afgesteld.

filmpje lijkt mij tov
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
barry 17-3-2009 21:37 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrosglanebrug
ja, denk dat 74 wel genoeg zou wezen ofniet? of denk je dat die nog veel groter moet barry?


Ik zat te denken aan 78 achter oid. Dan kan ik aan de voorkant mooi varieren met tandwielen
 
He?
brommercrosglanebrug 17-3-2009 21:38 Print reply

Posts: 1552
had je kapers nog gebelt? of ga je het morgen eerst vragen op je werk?
 
barry 17-3-2009 21:57 Print reply

Posts: 7387
Eerst zelf maar eens kiek'n
 
He?
brommercrosglanebrug 17-3-2009 22:02 Print reply

Posts: 1552
okeu ik ben benieuwt hoe die met het andere tandwiel loopt. voor zaterdag heb je dat niet klaar ofwel?
 
YZ50crosser 24-3-2009 21:14 Print reply

Posts: 2241
ik had als ik jou was nog iets om het voortandwiel gemaakt voor als de ketting om het voortandwiel rolt als die zou knappen

en tandwiel trouwens al binne?
 
www.bxteamlg.tk
barry 25-3-2009 21:27 Print reply

Posts: 7387
Nee volgende week pas. Testen zal ik niet meer kunnen. Maar hopen dat tandwielverhoudig niet te zwaar zal zijn....
 
He?
brommercrosglanebrug 31-3-2009 13:39 Print reply

Posts: 1552
wie heeft mijn brommmmer kapot gemaaaakt? JIIJ! eigelijk wel vet, dat we even snel waren
 
barry 2-4-2009 21:14 Print reply

Posts: 7387


1 van de weinige 2 takten die dat kan
 
He?

Dit topic is 19728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved