Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - BMW E21 verbouwing [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 601 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - BMW E21 verbouwing [Algemene vragen...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap2 12-11-2009 22:46 Print reply

Posts: 9958
Alleen heeft een deel van de eta's een kop met minder lagers dr in, dus kun je die nokkenas ook niet zomaar ombouwen
 
Stoere brommers
tomtomgo 12-11-2009 22:55 Print reply

Posts: 455
hoe gaat je die retour olie van de turbo aansluiten?
een gat in je carterpan maken en dat koppelstukje monteren?
 
bitter schuin dr in als recht dr neffe
maxisport 12-11-2009 22:58 Print reply

Posts: 4206
eta's zijn kut
ben je 2000euro verder en dan heb je 200pk
en voor 600 heb je een m50 met 200pk

ja ik las een stale bus in de carterpan waar ik weer die nippel in kan draaien.
 
Blukaap2 12-11-2009 23:49 Print reply

Posts: 9958
Echte mannen schroeven m in de aftapplug, kan ie niet roesten.
 
Stoere brommers
maxisport 13-11-2009 15:45 Print reply

Posts: 4206
13-11-09
leiding spulletjes gehaald
2 schroefbussen
vacuumslang


1 lasbus voor de retour leiding
1 lasbus voor de olietemperatuur sensor


leiding inelkaar gezet

 
Rens 28-11-2009 19:20 Print reply

Posts: 6863
TURBO TURBO !!



 
achter de maan is alles beter
Hells Hobbit 29-11-2009 2:14 Print reply

Posts: 1793
oehoe! ik geil op jou spiegels en deurgrepen!,

ik haat mensen die zeuren of dingen te koop zijn maar aangezien ik beide krengen zoek mag je me altijd lastig vallen als je er (tegen bijleggen van mijn kant) vanaf zou willen / zou willen ruilen tegen mijn zwarte deurgrepen & spiegels.

overigens: gezien de peejkaatjes die je in de gallerij omschijft is dit een 6cillinder, heb je die enkele koplamp grill erop om het wolfs in schaaps kleren gehalte hoog te houden?

verder lekker bezig!, gaan we volgen
 
ikkejw 29-11-2009 3:52 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
TURBO TURBO !!






IK HAAT WERKEN IN DE TUIN!!
 
Preserve nature - Always wear a helmet
limburger 29-11-2009 9:18 Print reply

Posts: 686
IK HAAT MOOIE WANDELINGEN, 2 tetten in een envelop ahahahhahahahaha.


KABOUTER WESLEY THE MAN !

Trouwens mooie turbo. Leuk ding.
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
maxisport 29-11-2009 10:19 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
oehoe! ik geil op jou spiegels en deurgrepen!,

ik haat mensen die zeuren of dingen te koop zijn maar aangezien ik beide krengen zoek mag je me altijd lastig vallen als je er (tegen bijleggen van mijn kant) vanaf zou willen / zou willen ruilen tegen mijn zwarte deurgrepen & spiegels.

overigens: gezien de peejkaatjes die je in de gallerij omschijft is dit een 6cillinder, heb je die enkele koplamp grill erop om het wolfs in schaaps kleren gehalte hoog te houden?

verder lekker bezig!, gaan we volgen


haha, neej die moeten blijven zitten.
vooral nu de wagen compleet mat zwart is zijn dat mooie accenten.

het is idd een 6cilinder.
en de enkele koplampen staan eigenlijk veel mooier
maar het was ook een noodzaak om ruimte te creƫren.


 
Hells Hobbit 29-11-2009 23:13 Print reply

Posts: 1793
aha, dus less is more geldt hier zowel voor de looks als voor de ruimte.

succes met knutselen in iedergeval
 
Rens 29-11-2009 23:17 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
oehoe! ik geil op jou spiegels en deurgrepen!,




Ik geil op vrouwen, tenmiste als ze aan m`n eisen voldoen.....


Maar spiegels en deurgrepen is makkelijker, die kan je in je tas laten zitten op feestjes

Dit bericht is gewijzigd door Rens op 30-11-2009 om 19:55 uur.
 
achter de maan is alles beter
Blukaap2 21-1-2010 14:12 Print reply

Posts: 9958
Wow, blitse metertjes.
En wat een blitse houder, ga je die ook voor anderen produceren ?
 
Stoere brommers
mb-rider 21-1-2010 16:06 Print reply

Posts: 453
wat pas je verder aan het blok aan voor de turbo? want ik dacht dat die bmw standaard een compressie verhouding hebben van 9,7:1 (dit voor 2.5i en 2.0) of 8.5:1 (voor de 2.5E)

het is niet erg idiaal als je een 2.5i of een 2.0i heb en niet de compressieverhouding aanpast!, dan "verlies je vermogen" die je anders wel zal halen

heb je een 2.5 E dan is dat heeeel erg idiaal! standaart ong 130 pk maar zeer idiaal voor een turbo!

 
Leen 21-1-2010 16:08 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-rider
wat pas je verder aan het blok aan voor de turbo? want ik dacht dat die bmw standaard een compressie verhouding hebben van 9,7:1 (dit voor 2.5i en 2.0) of 8.5:1 (voor de 2.5E)

het is niet erg idiaal als je een 2.5i of een 2.0i heb en niet de compressieverhouding aanpast!, dan "verlies je vermogen" die je anders wel zal halen

heb je een 2.5 E dan is dat heeeel erg idiaal! standaart ong 130 pk maar zeer idiaal voor een turbo!




9,7?

in geen 1000 jaar ja, 9,0:1 voor een normale m20 vermoed ik eerder.
 

Dit topic is 5407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved