Blukaap2 |
12-11-2009 22:46 |
Posts: 9958 |
Alleen heeft een deel van de eta's een kop met minder lagers dr in, dus kun je die nokkenas ook niet zomaar ombouwen
|
|
Stoere brommers |
|
tomtomgo |
12-11-2009 22:55 |
Posts: 455 |
hoe gaat je die retour olie van de turbo aansluiten?
een gat in je carterpan maken en dat koppelstukje monteren?
|
|
bitter schuin dr in als recht dr neffe |
|
maxisport |
12-11-2009 22:58 |
Posts: 4206 |
eta's zijn kut
ben je 2000euro verder en dan heb je 200pk
en voor 600 heb je een m50 met 200pk
ja ik las een stale bus in de carterpan waar ik weer die nippel in kan draaien.
|
|
|
|
Blukaap2 |
12-11-2009 23:49 |
Posts: 9958 |
Echte mannen schroeven m in de aftapplug, kan ie niet roesten.
|
|
Stoere brommers |
|
maxisport |
13-11-2009 15:45 |
Posts: 4206 |
13-11-09
leiding spulletjes gehaald
2 schroefbussen
vacuumslang
1 lasbus voor de retour leiding
1 lasbus voor de olietemperatuur sensor
leiding inelkaar gezet
|
|
|
|
Rens |
28-11-2009 19:20 |
Posts: 6863 |
TURBO TURBO !!
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Hells Hobbit |
29-11-2009 2:14 |
Posts: 1793 |
oehoe! ik geil op jou spiegels en deurgrepen!,
ik haat mensen die zeuren of dingen te koop zijn maar aangezien ik beide krengen zoek mag je me altijd lastig vallen als je er (tegen bijleggen van mijn kant) vanaf zou willen / zou willen ruilen tegen mijn zwarte deurgrepen & spiegels.
overigens: gezien de peejkaatjes die je in de gallerij omschijft is dit een 6cillinder, heb je die enkele koplamp grill erop om het wolfs in schaaps kleren gehalte hoog te houden?
verder lekker bezig!, gaan we volgen
|
|
|
|
ikkejw |
29-11-2009 3:52 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
TURBO TURBO !!
IK HAAT WERKEN IN DE TUIN!!
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
limburger |
29-11-2009 9:18 |
Posts: 686 |
IK HAAT MOOIE WANDELINGEN, 2 tetten in een envelop ahahahhahahahaha.
KABOUTER WESLEY THE MAN !
Trouwens mooie turbo. Leuk ding.
|
|
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat! |
|
maxisport |
29-11-2009 10:19 |
Posts: 4206 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
oehoe! ik geil op jou spiegels en deurgrepen!,
ik haat mensen die zeuren of dingen te koop zijn maar aangezien ik beide krengen zoek mag je me altijd lastig vallen als je er (tegen bijleggen van mijn kant) vanaf zou willen / zou willen ruilen tegen mijn zwarte deurgrepen & spiegels.
overigens: gezien de peejkaatjes die je in de gallerij omschijft is dit een 6cillinder, heb je die enkele koplamp grill erop om het wolfs in schaaps kleren gehalte hoog te houden?
verder lekker bezig!, gaan we volgen
haha, neej die moeten blijven zitten.
vooral nu de wagen compleet mat zwart is zijn dat mooie accenten.
het is idd een 6cilinder.
en de enkele koplampen staan eigenlijk veel mooier
maar het was ook een noodzaak om ruimte te creƫren.
|
|
|
|
Hells Hobbit |
29-11-2009 23:13 |
Posts: 1793 |
aha, dus less is more geldt hier zowel voor de looks als voor de ruimte.
succes met knutselen in iedergeval
|
|
|
|
Rens |
29-11-2009 23:17 |
Posts: 6863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
oehoe! ik geil op jou spiegels en deurgrepen!,
Ik geil op vrouwen, tenmiste als ze aan m`n eisen voldoen.....
Maar spiegels en deurgrepen is makkelijker, die kan je in je tas laten zitten op feestjes
Dit bericht is gewijzigd door Rens op 30-11-2009 om 19:55 uur.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Blukaap2 |
21-1-2010 14:12 |
Posts: 9958 |
Wow, blitse metertjes.
En wat een blitse houder, ga je die ook voor anderen produceren ?
|
|
Stoere brommers |
|
mb-rider |
21-1-2010 16:06 |
Posts: 453 |
wat pas je verder aan het blok aan voor de turbo? want ik dacht dat die bmw standaard een compressie verhouding hebben van 9,7:1 (dit voor 2.5i en 2.0) of 8.5:1 (voor de 2.5E)
het is niet erg idiaal als je een 2.5i of een 2.0i heb en niet de compressieverhouding aanpast!, dan "verlies je vermogen" die je anders wel zal halen
heb je een 2.5 E dan is dat heeeel erg idiaal! standaart ong 130 pk maar zeer idiaal voor een turbo!
|
|
|
|
Leen |
21-1-2010 16:08 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-rider
wat pas je verder aan het blok aan voor de turbo? want ik dacht dat die bmw standaard een compressie verhouding hebben van 9,7:1 (dit voor 2.5i en 2.0) of 8.5:1 (voor de 2.5E)
het is niet erg idiaal als je een 2.5i of een 2.0i heb en niet de compressieverhouding aanpast!, dan "verlies je vermogen" die je anders wel zal halen
heb je een 2.5 E dan is dat heeeel erg idiaal! standaart ong 130 pk maar zeer idiaal voor een turbo!
9,7?
in geen 1000 jaar ja, 9,0:1 voor een normale m20 vermoed ik eerder.
|
|
|
|