Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - opknap project gpr [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 869 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - opknap project gpr [Algemene vragen...
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 4296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 15-8-2006 18:55 Print topicpost

Posts: 8211
Welkom bij mijn project 'opknap project gpr'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

BIET 16-8-2006 1:50 Print reply

Posts: 22355
whoei deze ga ik zkr volgeh, maj ex-gpr'tje . Zal iid alleen optisch nodig zijn, motorisch istie goed
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Tombrom 16-8-2006 1:51 Print reply

Posts: 15925
dat kan niet biet heeft vieze sex spelletjes met die brom gedaan

veel suc6 ig
 
BIET 16-8-2006 2:00 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
dat kan niet biet heeft vieze sex spelletjes met die brom gedaan

veel suc6 ig

die verhale gaan hier int gooi altijd al rond sins ik brommer rij, omdat ik praat met maj brommers en ze aai, maar nu zijn ze wel erg ver gekome
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Tombrom 16-8-2006 2:01 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

die verhale gaan hier int gooi altijd al rond sins ik brommer rij, omdat ik praat met maj brommers en ze aai, maar nu zijn ze wel erg ver gekome


ik woon niet eens in ut gooi maar die camera hing wel goed
 
BIET 16-8-2006 2:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


ik woon niet eens in ut gooi maar die camera hing wel goed

dat bdoel ik nou. Maar ben benieuwd wat de TS pcies allemaal voor planne heeft.

 ontopic 

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
-simon- 16-8-2006 12:04 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

dat bdoel ik nou. Maar ben benieuwd wat de TS pcies allemaal voor planne heeft.

 ontopic 



kappen worden metalic blauw en frame grijs en achter brug zwart.
motorisch ga ik er denk ik niks aan doen of mischien later nog een keer een andere cilinder.
maar geen hele snelle gewoon een 50cc dopler ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
BIET 16-8-2006 13:21 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


kappen worden metalic blauw en frame grijs en achter brug zwart.
motorisch ga ik er denk ik niks aan doen of mischien later nog een keer een andere cilinder.
maar geen hele snelle gewoon een 50cc dopler ofzo.

kan je beter gewoon een originele snelle kope, met fluitpoorte dus, met gianelli pijpje draai je dan 95, dat voldoet zkr wel voor jouw?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
-simon- 16-8-2006 17:53 Print reply

Posts: 8211
loopt deze uitlaat dan nie goed op 50cc.
en orginele cilinder kost nieuw meer als 300 en dopler met kop en alles 190.
of heb jij nog een orginele ligge??

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 16-8-2006 om 17:54 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Jarco 16-8-2006 19:08 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
loopt deze uitlaat dan nie goed op 50cc.
en orginele cilinder kost nieuw meer als 300 en dopler met kop en alles 190.
of heb jij nog een orginele ligge??

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 16-8-2006 om 17:54 uur.



haal er 1 2dehands, zijn ze niet zo duur (de originele).
 
-simon- 16-8-2006 19:58 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



haal er 1 2dehands, zijn ze niet zo duur (de originele).


ja ma k heb over die doppler ook goede reacties gehoort.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
BIET 16-8-2006 21:34 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ja ma k heb over die doppler ook goede reacties gehoort.


origineel is chille en goede cil, 2e hans kostie 45 pleuro ofzow, kop hoef je er niet perse bij te kopen, want dees past gwoon goed . Dees uitlaat is redelijk, maar dat met de gia was gwoon ff aanduiding . Maar als jij hem zo snel gnoeg vind gaan zou ik er gwoon met m'n tengels van af blijven want pakkingen enz zijn gwoon nieuw erop gekomen, kan je net zo goed zo ff blijve rijden
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
-simon- 17-8-2006 9:20 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

origineel is chille en goede cil, 2e hans kostie 45 pleuro ofzow, kop hoef je er niet perse bij te kopen, want dees past gwoon goed . Dees uitlaat is redelijk, maar dat met de gia was gwoon ff aanduiding . Maar als jij hem zo snel gnoeg vind gaan zou ik er gwoon met m'n tengels van af blijven want pakkingen enz zijn gwoon nieuw erop gekomen, kan je net zo goed zo ff blijve rijden


k blijf zo ook eerst rijden maar een keer komt er denk ik wel een andere cilinder op. want ik ga er dadelijk mee na school en dan is denk ik 60 km per dag ofzo en dan moet alles wel goed zijn dus ook een cilinder van goede kwaliteit
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 17-8-2006 18:30 Print reply

Posts: 8211
alles gaat goed alleen die achter brug as zit zo ontigelijk vast
we krijgen hem er ook nie met een kleine pers uit ma da komt mischien ook omdat we hem er niet perfect in krijgen.

achterbrug as is wat verschoven maar er is ook al wat gereedschap gesneuveld tijdens het persen. dus het zal wel echt goed vast zitten.

achter brug is er eindelijk uit. wat zat die er vast in
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 17-8-2006 om 18:44 uur.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 21-8-2006 om 17:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 13:41 uur.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 13:41 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Almer 27-8-2006 13:52 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
alles gaat goed alleen die achter brug as zit zo ontigelijk vast
we krijgen hem er ook nie met een kleine pers uit ma da komt mischien ook omdat we hem er niet perfect in krijgen.

achterbrug as is wat verschoven maar er is ook al wat gereedschap gesneuveld tijdens het persen. dus het zal wel echt goed vast zitten.

achter brug is er eindelijk uit. wat zat die er vast in
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 17-8-2006 om 18:44 uur.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 21-8-2006 om 17:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 13:41 uur.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 13:41 uur.


En hoe heb je em der uiteindelijk uit gekregen?!

 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
-simon- 27-8-2006 13:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
[...]


En hoe heb je em der uiteindelijk uit gekregen?!



door een oom die bij een metaal bedrijf werkt en die een aantal hulpstukken heeft gedraait en toen onder de pers en toen ging het wel.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 4296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved