Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - opknap project gpr [Algemene vragen...
|
Pagina 1 van 6
|
Dit topic is 4289 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
-simon- |
15-8-2006 18:55 |
Posts: 8211 |
Welkom bij mijn project 'opknap project gpr'.
Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
BIET |
16-8-2006 1:50 |
Posts: 22355 |
whoei deze ga ik zkr volgeh, maj ex-gpr'tje . Zal iid alleen optisch nodig zijn, motorisch istie goed
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Tombrom |
16-8-2006 1:51 |
Posts: 15925 |
dat kan niet biet heeft vieze sex spelletjes met die brom gedaan
veel suc6 ig
|
|
|
|
BIET |
16-8-2006 2:00 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
dat kan niet biet heeft vieze sex spelletjes met die brom gedaan
veel suc6 ig
die verhale gaan hier int gooi altijd al rond sins ik brommer rij, omdat ik praat met maj brommers en ze aai, maar nu zijn ze wel erg ver gekome
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Tombrom |
16-8-2006 2:01 |
|
BIET |
16-8-2006 2:03 |
|
-simon- |
16-8-2006 12:04 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
dat bdoel ik nou. Maar ben benieuwd wat de TS pcies allemaal voor planne heeft.
ontopic
kappen worden metalic blauw en frame grijs en achter brug zwart.
motorisch ga ik er denk ik niks aan doen of mischien later nog een keer een andere cilinder.
maar geen hele snelle gewoon een 50cc dopler ofzo.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
BIET |
16-8-2006 13:21 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
kappen worden metalic blauw en frame grijs en achter brug zwart.
motorisch ga ik er denk ik niks aan doen of mischien later nog een keer een andere cilinder.
maar geen hele snelle gewoon een 50cc dopler ofzo.
kan je beter gewoon een originele snelle kope, met fluitpoorte dus, met gianelli pijpje draai je dan 95, dat voldoet zkr wel voor jouw?
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
-simon- |
16-8-2006 17:53 |
Posts: 8211 |
loopt deze uitlaat dan nie goed op 50cc.
en orginele cilinder kost nieuw meer als 300 en dopler met kop en alles 190.
of heb jij nog een orginele ligge??
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 16-8-2006 om 17:54 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Jarco |
16-8-2006 19:08 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
loopt deze uitlaat dan nie goed op 50cc.
en orginele cilinder kost nieuw meer als 300 en dopler met kop en alles 190.
of heb jij nog een orginele ligge??
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 16-8-2006 om 17:54 uur.
haal er 1 2dehands, zijn ze niet zo duur (de originele).
|
|
|
|
-simon- |
16-8-2006 19:58 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]
haal er 1 2dehands, zijn ze niet zo duur (de originele).
ja ma k heb over die doppler ook goede reacties gehoort.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
BIET |
16-8-2006 21:34 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
ja ma k heb over die doppler ook goede reacties gehoort.
origineel is chille en goede cil, 2e hans kostie 45 pleuro ofzow, kop hoef je er niet perse bij te kopen, want dees past gwoon goed . Dees uitlaat is redelijk, maar dat met de gia was gwoon ff aanduiding . Maar als jij hem zo snel gnoeg vind gaan zou ik er gwoon met m'n tengels van af blijven want pakkingen enz zijn gwoon nieuw erop gekomen, kan je net zo goed zo ff blijve rijden
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
-simon- |
17-8-2006 9:20 |
Posts: 8211 |
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
-simon- |
17-8-2006 18:30 |
Posts: 8211 |
alles gaat goed alleen die achter brug as zit zo ontigelijk vast
we krijgen hem er ook nie met een kleine pers uit ma da komt mischien ook omdat we hem er niet perfect in krijgen.
achterbrug as is wat verschoven maar er is ook al wat gereedschap gesneuveld tijdens het persen. dus het zal wel echt goed vast zitten.
achter brug is er eindelijk uit. wat zat die er vast in
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 17-8-2006 om 18:44 uur.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 21-8-2006 om 17:34 uur.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 13:41 uur.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 13:41 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Almer |
27-8-2006 13:52 |
Posts: 3325 |
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
-simon- |
27-8-2006 13:53 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Almer
[...]
En hoe heb je em der uiteindelijk uit gekregen?!
door een oom die bij een metaal bedrijf werkt en die een aantal hulpstukken heeft gedraait en toen onder de pers en toen ging het wel.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Dit topic is 4289 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 6
|
|