Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
|
Pagina 9 van 32
|
Dit topic is 21844 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Royal Club |
12-5-2009 22:48 |
Posts: 60390 |
tank regelen die daar onder past. dacht je daar van
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Joel_koningslust |
12-5-2009 22:52 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
tank regelen die daar onder past. dacht je daar van
das nog beter. rijdt nog beter ook
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
2SLOW4ME |
12-5-2009 23:20 |
Posts: 1944 |
wat keiji zegt is idd wel het makkelijkst.
Ik hoop dat op Jubbega Sebastiano Sanna aanwezig is met de prostock gpr, die heeft namelijk ook zo'n mooi tankje.
Kan ik ff afkijken hoe hij dat gedaan heeft.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
20-5-2009 20:44 |
Posts: 1944 |
En daar is hij weer, mét fotos.
Let alsjeblieft niet op de kwaliteit, want dit is alles wat ik te bieden heb at the moment.. was een gratis webcamcameradinggeval..
std 50 kop gepolijst, had ff niets te doen. is niet héél erg mooi gedaan omdat ik geen verf afbeit had dus alles maar met een schuurpapiertje had afgeschuurd. (daar heb je pas geduld voor nodig!!)
Tankkap zit nog niet fast, kenteken plaat tijdelijk en beun opgehangen en de losse bedrading komt doordat ik nog bezig ben met de nieuwe draadboom.
Moeilijk te zien, maar ik moet ongeveer een cm bij polyesteren.. dat bedoelde ik dus met die fijne afwerking
Rode voor en zwarte achtervelg omdat de band van mn rode achtervelg lek is en het ventiel kapoet..
zoals keiji zou zeggen, spaghettikunde. zo'n 95% was door ge-oxideerd en helemaal zwart van binnen. alleen de schakelaars en spanningsregelaar is nog goed.
Het gereviceerde blokje, moet olie pomp er nog af batsen, std door-rottende uitlaat er nog af hale voor de JM die ik ga krijgen, en die cilinder blijft het nog wel ff doen..
Dit is de rede waardoor ik niet allang al klaar ben met die tank, er zitten std geen ophangpunten op. hij ligt gewoon fijn los dus. maar daar is stiekem al een geheime oplossing voor bedacht. (die veel gekut, gekloot en tijd gaat kosten).
zo rijd ik momenteel rond, zonder tank. normaal wel fietslichtje achterop voor meneer agent. maar k rijd niet te vaak, want t valt nogal op. (alleen voor afstellen, retourtje super)
Links van de accu de massa, en rechts de spanningsregelaar. past net mooi, gewoon een gaatje boren en klaar.
Zoo.. nogmaals, die camera was gratis van een of andere beurs dus niet klagen over de kwaliteit, beter iets dan niets...
Ojah,, zit ook geen flits op dat ding zoals jullie zien..
Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 20-5-2009 om 20:46 uur.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
22-5-2009 20:50 |
Posts: 1944 |
hoppa, draadboom is klaar. alles is geschakeld over het contact. staat deze in de eerste stand dan is het licht uit en laad de accu op, staat deze in de 2e stand dan staat al het licht aan.
*met dank aan erwinko!*
Voor de rest ga ik volgende week na mn op één na laatste examen weer flink aan de gang.
En maar hopen dat ik vliegensvlug wat troep de deur uit krijg.
Heb dr verdomme al een stuk of 4 gehad die zijden dat ze mn blok zouden kopen maar na verloop van tijd niets meer van zich lieten horen.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
Derbi GPR Roy |
22-5-2009 20:58 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
hoppa, draadboom is klaar. alles is geschakeld over het contact. staat deze in de eerste stand dan is het licht uit en laad de accu op, staat deze in de 2e stand dan staat al het licht aan.
*met dank aan erwinko!*
Voor de rest ga ik volgende week na mn op één na laatste examen weer flink aan de gang.
En maar hopen dat ik vliegensvlug wat troep de deur uit krijg.
Heb dr verdomme al een stuk of 4 gehad die zijden dat ze mn blok zouden kopen maar na verloop van tijd niets meer van zich lieten horen.
goed bezig wss komt die ene gast zondag voor mn brommer want vandaag heeft ie het laten afweten.. en dan kan volgende week meteen de jolly de deur uit
ik wil ook wel es weten hoe die loopt op een 50cctje. maar dat kun je mij vast wel vertellen dan. (of eventueel een filmpje)
|
|
|
|
2SLOW4ME |
22-5-2009 21:13 |
Posts: 1944 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]
goed bezig wss komt die ene gast zondag voor mn brommer want vandaag heeft ie het laten afweten.. en dan kan volgende week meteen de jolly de deur uit
ik wil ook wel es weten hoe die loopt op een 50cctje. maar dat kun je mij vast wel vertellen dan. (of eventueel een filmpje)
Kan t proberen ja. Maar ik kan geen filmpjes maken . nog niet iig. ff kijken wat de telefoon op de usb kabel doet.
eerst maar eens zien hoe hij loopt op de DR70.
Maar als ik het motorblok verkoop zit daar de DR bij, en dr was misschien iemand geintreseerd in de 50cc in ruil voor een leuke cil voor Jubb '10. dus we moeten ff zien hoe dat loopt.
K ga vnaaf mn best voor je doen voor een telefoon met goede kwaliteit en evt filmpjes .
Voor de rest, er moet ene nieuwe remlicht schakelaar komen voor en achter, allebij dood geoxideerd waarschijnlijk. en ook een nieuwe tpm teller kabel, en eigelijk nog een nieuw achterlicht. voorlicht zal wel een 12v spotje worden, en die heb ik nog wel liggen.
Duzz.. *kijkt in zijn lege portomonee*
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
23-5-2009 17:16 |
Posts: 1944 |
vandaag uit verveling maar eens een telefoon geleend en wat degelijke foto's gemaakt.
hierop is duidelijk te zien dat er nog wat ruimte zit tussen het scharnier en de kap.
Spaghetti zooi, maar dan werkend! heb nu voor, achter, en dashboard licht. remlicht nog niet want de schakelaars moeten vervangen worden.
Heb ook het linkse dashboard geval maar weg gehaald omdat ik geen groot licht meer heb, geen richtingaanwijzers, en mn sensors voor de olie en temp nutteloos zijn.
ziet er ook beter uit naar mijn mening.
Strax nog een filmpje van hoe het loopt*
http://www.youtube.com/watch?v=rChISDmpQNw
hatseflats. warmdraaien doe k niet aan. Die DR cilinder kan me toch aan mn reet vast roesten, en anders roest het wel ergens anders aan vast...
Std uitlaat is ene beetje aan het doorrotten, komt zoals eerder verteld de JM voor in de plaats. En De olie pomp moet er ook nog afgesloopt worden want stationair lijkt het net alsof hij veels te rijk gesmeert wordt.
tpm teller doet het niet, staat wat te rijk en loopt zoals te zien in het filmpje niet goed stationair wann hij koud is..
Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 23-5-2009 om 17:20 uur.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
24-5-2009 17:25 |
Posts: 1944 |
http://www.youtube.c...ture=player_embedded
Vandaag een beter filmpje proberen te maken, maar tevergeefs.. ondersteboven .
Weet niet of iemand zo handig is met quicktime dat die het ff 180 grade voor me kan draaien?
Loopt stationair, en zelfs na het afstellen van de olie pomp blijft hij een beetje rijk gesmeert wordt wann hij stationair loopt.
dat zie/hoor je ook wel als ik het gas open trek, het is ook net een stoomboot dan
Ojah, en hij wil niet helemaal lekker in zn vrij, het probleem MOET aan de koppelingskant zitten aangezien ik die wel 5keer heb open gehaald na de revisie, en de de eerste keer nadat ik hem in elkaar had gezet hij boterzacht alle versnellingen door schakelde...
Heeft iemand dit toevallig eerder gehad?
Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 24-5-2009 om 18:00 uur.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
28-5-2009 14:50 |
Posts: 1944 |
Update!
gisteren rond 5 uur was mijn pakje uit limburg verzonden. waarop mijn vader mij vannochtend mijn bed uit belde dat er iets voor de deur stond met mijn naam er op . Ik had niet verwacht dat het er al zo snel zou zijn!
Pakket open maken, half uur met een mes en schaar in de weer geweest.
Helaas nog geen goede camera bij de hand dus foto's komen vanavond.
wel een foto van de vorige eigenaar (goede vriend van me, GPR Roy van dit forum):
de demper is net zo groot als een 125cc demper die ik hier heb liggen
En nog wat leuke foto's gevonden. als inspiratie:
een oplossing voor mn huidige polyester tank kap. zonder schroefdraad.
Ook zag ik gisteren een gpr oud model met mono seat en polyester kuip zonder de lichten er in, zag er toch ook wel geil uit. begin nu echt te twijfelen
iemand nog een tip hoe ik mn uitlaat schoon kan maken? Hij iw wel een beetje viieeeess namelijk.
Er zit overigens ook een klein scheurtje in, dat gelast moet worden. maar dat komt wel goed
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
28-5-2009 23:20 |
Posts: 1944 |
Foto's van de uitlaat gemaakt. moet steeds mn moeder haar telefoon gebruiken dus is best vervelend, maar komt binnenkort een nieuwe aan! gesponsort door pappa en mamma O: . ondanks dat ik de vorige heb gesloopt op wintersport :Y:
Zit wel een deuk in, maar schijnt geen prestatie verlies te geven.. kan hem altijd nog ff door de midden slijpen en aan elkaar vast lassen :^^:
Hele middag met een tandenborstel en een paar flessen reiniger aan de gang geweest.
op deze plek zat het eerste scheurtje, netjes gelast
2e scheur zit bij de flens, maar ik kijk nog ff of ik die ook weer vast bak, want dat is een flink gekloot vanwege de vorm die ik er daarna weer in moet vijlen.
Geilgeil! mooi gepoetst
die achterlijke ophangbeugel heb ik er af gesloopt, kwam tegen mn rempedaal aan :00/:
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
Joel_koningslust |
28-5-2009 23:23 |
Posts: 14514 |
wedden dat die deuk wel voor prestatieverlies zorgt
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
2SLOW4ME |
28-5-2009 23:32 |
Posts: 1944 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
wedden dat die deuk wel voor prestatieverlies zorgt
k heb hem van GPR Roy gekocht. Hij zij dat het niks/weinig uitmaakte op zn MHR80 replica.
Dus ja..
http://www.youtube.com/watch?v=nXWD9fkgtzM
zelfde filmpje als de vorige keer, maar dan goed om
Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 28-5-2009 om 23:36 uur.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
mtx freak |
28-5-2009 23:33 |
Posts: 2711 |
je zal zoiezo verlies er van hebben
|
|
|
|
Joel_koningslust |
28-5-2009 23:34 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]
k heb hem van GPR Roy gekocht. Hij zij dat het niks/weinig uitmaakte op zn MHR80 replica.
Dus ja..
geloof ik eerlijk gezegd niet. ik heb op precies dezelfde plaats een deuk gereden in mijn uitlaat ( kut boomstronken ). maar mijn deuk is nog maar half zo groot. en ik merk het zeer goed
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Dit topic is 21844 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 9 van 32
|
|