Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 7 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21840 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 15-3-2009 15:11 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
exact het spul waar ik mee polijst, met veel werk kan het een leuk resultaat opleveren:

afbeelding


Kun je me zeggen hoe je dat precies doet ? fijnste korrel schuurpapier die je gebruikt, en met wat voor gereedschap je de polijstpaste inwrijft? Ik ben namelijk een beetje beun bezig .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
haha, dus je gpr komt nu een tijdje stil te staan of word er toch af en toe op gereden ?
mijne staat ook al een aantal maanden stil. heel af en toe loopt hij fftjes 2 min ofzo en dan gaat hij weer het hok in.
het word tijd dat de kraam in orde komt, dan kan ik nog eens een rondje knallen


Komt een tijdje stil te staan ja. uiteraard wordt er nog wel aan gesleuteld. en als er dan iets moet worden afgesteld zal er natuurlijk wel ff in de straat op en neer moeten worden geracet .
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 15-3-2009 15:18 Print reply

Posts: 1944
*Heeft iemand trouwens een verklaring voor dat mijn gpr als ik harder rijd dan +-70 km/h opeens niet meer vonkt lijkt wel.

je hoort nog wel dat hij benzine krijgt. (geluid veranderd naarmate je gas inhoud of los laat) dus ik neem aan dat hij opeens stopt met vonken bij die snelheid.

Ik heb afgelopen jaar al 2 keer mijn bobine vervangen. De laatste keer heb ik er maar eens een nieuwe op gezet (ipv een gebruikte die ik nog had liggen )

het lijkt wel alsof hij er in zn 5/6 mee kapt bij een bepaald aantal toeren. terwijl ik in mijn 1 rustig door kan beuken in de toeren zonder problemen..
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 15-3-2009 16:26 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
*Heeft iemand trouwens een verklaring voor dat mijn gpr als ik harder rijd dan +-70 km/h opeens niet meer vonkt lijkt wel.

je hoort nog wel dat hij benzine krijgt. (geluid veranderd naarmate je gas inhoud of los laat) dus ik neem aan dat hij opeens stopt met vonken bij die snelheid.

Ik heb afgelopen jaar al 2 keer mijn bobine vervangen. De laatste keer heb ik er maar eens een nieuwe op gezet (ipv een gebruikte die ik nog had liggen )

het lijkt wel alsof hij er in zn 5/6 mee kapt bij een bepaald aantal toeren. terwijl ik in mijn 1 rustig door kan beuken in de toeren zonder problemen..

zeker dat hij de vlotterkamer niet leeg trekt ? (a)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2SLOW4ME 15-3-2009 16:28 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zeker dat hij de vlotterkamer niet leeg trekt ? (a)


Tja, hoe kan ik dat controleren dan?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 15-3-2009 16:29 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


Tja, hoe kan ik dat controleren dan?

Hmzz, naja, dat merk je eigenlijk, als je een tijdje achter elkaar hoog in de toeren rijd, en hij valt dan in één keer weg, zonder voortekenen, dan krijgt 'ie meestal te weinig benzine :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2SLOW4ME 15-3-2009 16:48 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Hmzz, naja, dat merk je eigenlijk, als je een tijdje achter elkaar hoog in de toeren rijd, en hij valt dan in één keer weg, zonder voortekenen, dan krijgt 'ie meestal te weinig benzine :P


ehhmm ok .

En hoe valt dat te repareren?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 15-3-2009 16:49 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


ehhmm ok .

En hoe valt dat te repareren?

meestal een kwestie ven je benzine kraan en leidingen eens schoonmaken

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2SLOW4ME 15-3-2009 16:52 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

meestal een kwestie ven je benzine kraan en leidingen eens schoonmaken



thanks . staat op het "to do lijstje" voor de komende paar weken . aangezien hij dus nu mooi in zn hok blijft staan voor een tijdje
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 20-3-2009 21:37 Print reply

Posts: 1944
vandaag weer ff aan de slag geweest.
nieuw voortandwiel, 13 ipv 12 omdat ik deze nog had liggen en 12 was versleten.

ook ff de carb schoongeblazen, nu trekt hij mn vlotter niet meer leeg.

Ook is erwinko ff langs geweest met zn nsr voor de bedrading. ff op en neer gereden (daar zit pas vaart in!!)

Hij kreeg ook spontaan hoofdpijn toen hij mn draadboom bekeek.

aangezien hij wat handiger is dan ik met electro (eigelijk et alles wel zo'n beetje ) heeft hij er tog maar even naar gekeken en een schematje voor me gemaakt.



Zo simpel alst maar kan. wordt wel even ene paar uurtjes klooien maar uiteindelijk moet het er mooi op komen.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 25-3-2009 17:38 Print reply

Posts: 1944
hey.

heeft iemand enig idee hoe dze kap (van het nieuwe type gpr):

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-FVRR7WCW-D.jpg[/imh]

precies pas gemaakt is op deze gpr-en?:





op de eerste foto die je duidelijk dat hij hem wel aan het bovenste ophangpunt bevestigd heeft, maar dat hij een stukje alu heeft gebruikt bij dat 2e ophangpunt.

bij die 2e foto lijkt het wel alsof ze op dezelfde ophangpunten zijn bevestigd.. hij heeft hem ook wat lager als de eerste.

ik weet wel zeker dat het beide gpr-oud model frames zijn.

ook is de ophanging bij het stuur en aan de onderkant mij niet helemaal duidelijk...

misschien dat iemand een van de 2 goed bekeken heeft bij een sprint.

Luziano
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
yamahadt1986 25-3-2009 17:52 Print reply
Posts: 1713
ik denk toch dat als je zelf zon kuip koopt dat je het zelf toch moet uitvogelen dat hebben hun ook gedaan
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
2SLOW4ME 25-3-2009 18:10 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
ik denk toch dat als je zelf zon kuip koopt dat je het zelf toch moet uitvogelen dat hebben hun ook gedaan


ja, zit er denk ik wel in. denk inderdaad niet dat er enig persoon is hier die serieus heeft bekeken hoe het in elkaar zit.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 28-3-2009 17:12 Print reply

Posts: 1944
vandaag ff de monoseat er op gezet. helaas geen foto's omdat mijn digi camera het na de wintersport opeens begeven heeft (misschien iets te vaak lopen sneeuw happen).

de enigste problemen zijn nog mn kenteken, hoe ik die vast ga maken.
en ook dat ik nog geen zitje heb.

Nu zie ik vaak bij circuit racers dat ze een stukje schuim op het zadel geplakt hebben.

Weet iemand waar ik dat vandaan kan halen? zonder zit het namelijk niet zo lekker, en omdat ik het ook nog eens tig keer gewaxt heb glijd ik alle kanten op

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 28-3-2009 om 17:19 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 3-4-2009 16:40 Print reply

Posts: 1944
ff een vraag, ik weet dat het verplicht is om mijn kenteken onder mn achterlicht te hebben zitten, maar als mijn kenteken nou links van mn achterwiel hangt, en ik regel het zo dat mijn achterlicht daar boven zit.

mag dat?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
kenny77 3-4-2009 16:42 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ff een vraag, ik weet dat het verplicht is om mijn kenteken onder mn achterlicht te hebben zitten, maar als mijn kenteken nou links van mn achterwiel hangt, en ik regel het zo dat mijn achterlicht daar boven zit.

mag dat?


het kenteken moet van bijde zijde van de brommer te zien zijn.
 

Dit topic is 21840 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved