Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 6 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 12-2-2009 18:22 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

hehe
is het ver voor jou dan? duurt idd 1 week.


Aalten is het tog?
http://maps.google.n...&sa=N&tab=wl

Is voor mij wel ver ja .

Maar misschien dat samen met nog wat jongens ga rijden ofso..

Zou leuk zijn om mn nieuwe blok tegen die tijd in te rijden. Als de Vbak goed zit .
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 12-2-2009 18:23 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


Aalten is het tog?
http://maps.google.n...&sa=N&tab=wl

Is voor mij wel ver ja .

Maar misschien dat samen met nog wat jongens ga rijden ofso..

Zou leuk zijn om mn nieuwe blok tegen die tijd in te rijden. Als de Vbak goed zit .

klopt het zou iig leuk zijn als je komt.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2SLOW4ME 12-2-2009 22:44 Print reply

Posts: 1944
hoppa, ff wat fototjes.

Snelgas:


met opzet zo gemonteerd. Kan je mooi zien hoe die gaskabel heen en weer gaat, en misschien binnenkort weer waar hij breekt .



Hoe dat zootje er nu uitziet.

Al die lange slangen zijn omdat ik dan niet zoveel moeite hoef te doen als ik een sproeier verzissel.. ik draai nu het spruitstuk los, en trek t luchfilter er af en daarna houd ik gewon de carb ondersteboven met een bakje er onder voor de benzine.


Licht aan uit schakelaar en elec start schakelaar. Nog ff aant bedenken wat ik daar nog mee moet...


de plek waar tot +-5 keer toe (tel kwijt geraakt) de gaskabel is gebroken. Hoop nu dat da probleem verholpen is door de nieuwe snelgas zoot.


ff voor de duidelijkheid, hij was dus echt gebroken, en niet bij het busje er uit geschoten.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 14-2-2009 18:49 Print reply

Posts: 1944
ff wezen shoppen vandaag:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YOKN7AD4-D.jpg[/img
Polijstpasta.


Schuurpapier korrel 240, 320 en 1000. Zal van de week nog wel ff iets halen dat er tussne in zit..


Polijst schijf.

Ik heb het halve land afgezocht aangezien ze bij de gamma, praxis, en multimate niet verder gingen dan korrel 400, en ook voor die polijstpasta moest ik nogal wat moeite doen. Maar het is allemaal binnen nu, heb net zoveel aan benzine uit gegeven als dat het hele zootje bij elkaar kostte als ik me niet vergis
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 14-2-2009 23:48 Print reply

Posts: 1944
oeh, eerste polijst prestatie:





Ziet er op de foto stukken beter uit dan in t echt. Maar ben er blij mee .

Vdaag ook wat van de std. 50cc gepolijst. Simpelweg omdat ik hem er ene beetje vies uit vond zien en ik geen ruk te doen had .
Dus niet om er extra vermogen uit te persen.. want dat is nogal tevergeefs met zo'n ori geval.





Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 15-2-2009 om 18:29 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 17-2-2009 21:54 Print reply

Posts: 1944
vandaag ff ge-experimenteert met polijsten en het daarna opspuiten van hoogglans blanke lak.

tot nu toe zie ik nog weinig verschil in kleur. Helaas heb ik het wel weten te presteren om er een druiper op te krijgen.. Dus ik kan weer van voor af aan beginnen .


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Frysk 17-2-2009 23:46 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
vandaag ff ge-experimenteert met polijsten en het daarna opspuiten van hoogglans blanke lak.

tot nu toe zie ik nog weinig verschil in kleur. Helaas heb ik het wel weten te presteren om er een druiper op te krijgen.. Dus ik kan weer van voor af aan beginnen .





om lak te spuiten moet het oppervlakte licht ruw zijn
 
giggitybyte
2SLOW4ME 18-2-2009 16:03 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



om lak te spuiten moet het oppervlakte licht ruw zijn


Olaf raadde mij aan om na het polijsten meteen te ontvetten en dan te spuiten...

 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 18-2-2009 22:04 Print reply

Posts: 1944


Bezig met schuren cil kop. (ori 50cc)



Is nu wel zéér ruw. gaat nog afgewerkt worden tot korrel 1000.

Omdat de laag met grijze verf die er op zat met de hand niet verwijderd kon worden heb ik het maar met een machine gedaan.
Alleen nu is het wel flink lang schuren tot dat alles weer mooi egaal is
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 22-2-2009 17:52 Print reply

Posts: 1944
Vandaag weer ff wat spul verkocht, en wat gekocht/geruild.

Ik had mijn 2 zijkappen (origineel) verkocht voor 150 euro en het oude doorverkochte soundboard van GPR Nick (helaas wat weinig.. maar ben werkloos en moet tog kunnen tanken..).

Soundboard is 170w, en er schijnt flink wat geluid uit te kunnen komen.

Mijn idee daarchter waso ook weer om er een eurobegrenzer in te vriemelen.





Foto van Nick. Past precies. ook door hem gemaakt.


beetje wazig, maar moet nog een ophangpuntje op voor aan de accu. is geen groot probleem.


2 speakers.


versterkertje.


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 26-2-2009 16:39 Print reply

Posts: 1944
yes!! na lang wachten vandaag een prachtig pakketje binnen gekregen.



een hele grote doos, weegt alleen helemaal niets .

mooie tank, ben alleen wat teleurgesteld over de afwerking ervan...



zal nog wat geschuurt moeten worden voordat het uiteindelijk gemonteerd kan worden...



Moet ook nog een slot worden ingezet.. dat gat is helaas dicht geplamuurt.. en mag dus weer open worden geboort .

Ook zullen alle polyester kappen wel wat worden verstevigd aan de binnenkant. aangezien ik nog geen ervaring heb met het materiaal en ik dus ook neit weet wat het gaat doen met hoge snelheden..





proef opstelling .

Nu alleen nog ff door sparen vor de voor/zij kuipen (¤285...)

en dan lekker hobbyen.

De komende week zal er geen update zijn omdat ik met wat vrienden flink aan de zuip ga in oostenrijk. gezellig zo tussen het lawine gevaar in .

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 26-2-2009 om 16:57 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 14-3-2009 20:58 Print reply

Posts: 1944
terug van vakantie! Helaas gaat de gpr komende week voor een bepaalde tijd geschorst worden. aangezien ik ff werkloos ben, en de tentamens me om de oren vliegen.

Uiteraard ben ik hard opzoek naar werk en zal ik ook zo snel mogelijk weer aan de gang gaan met de gpr!

Plannen zijn: Bedrading inkorten/op orde stellen. sparen voor voorkuip. (doe ik al sinds vorig jaar.. maar t schiet niet zo op met al die vakanties en geldvretende vriendinnen )
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi GPR Roy 14-3-2009 21:44 Print reply

Posts: 708
haha, dus je gpr komt nu een tijdje stil te staan of word er toch af en toe op gereden ?
mijne staat ook al een aantal maanden stil. heel af en toe loopt hij fftjes 2 min ofzo en dan gaat hij weer het hok in.
het word tijd dat de kraam in orde komt, dan kan ik nog eens een rondje knallen
 
rubbert 14-3-2009 23:38 Print reply

Posts: 8825
exact het spul waar ik mee polijst, met veel werk kan het een leuk resultaat opleveren:


 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Derbi GPR Roy 15-3-2009 2:17 Print reply

Posts: 708
ik moet toegeven.. dat is F*CKING netjes gedaan!
het lijkt wel verchroomd.
 

Dit topic is 21839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved