Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 930 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 5 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 10-2-2009 22:37 Print reply

Posts: 1944
Heb vnaaf ff 4 maten grotere sproeier er in gedaan.
Ook even met een fraisje nog wat uit de uitlaat gehaald.



even om te laten zien hoe diep dat ding er in gelast zit!


En dat gebeurt natuurlijk met de echte Hilti boormachine .


Het verbaast me nog hoe ongelovelijk hard dat spul is, ik kom er bijna niet doorheen.

Wel scheeld het enorm in vermogen nu ik deze "begrenzing" er deels uit heb gehaald. Als ik de voorkant niet verlaagd had zou hij zowat op zn achterwiel gaan in zn 1, nu heb ik alleen van 0-10 een rolling burnout.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Ariej 10-2-2009 22:47 Print reply

Posts: 3685
geen wonder dat je er niet doorheen komt met een slijpsteen. lukt dat niet met een boor? of anders losbikken? (wel even kabeltje aan vastmaken, anders krijg je hem nooit meer uit je uitlaat)

kan het niet goed zien op de foto's, maar dat zijn toch allemaal laspuntjes?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
maxisport 10-2-2009 22:47 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME

afbeelding

afbeelding


Wel vond ik de zit positie een beetje vreemd, misschien ook wel wennen met die lage voorkant.

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 9-2-2009 om 22:49 uur.


zal ook gruwelijk kut sturen nu.
korte bochtjes heel snel
lange snelle bochten gaat zo niet meer fatsoenlijk.

 
Frysk 10-2-2009 22:48 Print reply

Posts: 34928
Hamer + dikke schroevendraaier en flink rammen aan 1 kant, uiteindelijk knapt de las wel en gaat hij er scheef in zitten, dan wring je een beetje totdat de andere las knapt en je trekt hem er zo uit met je schroevendraaier
 
giggitybyte
Niek de Wildt 10-2-2009 23:01 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Hamer + dikke schroevendraaier en flink rammen aan 1 kant, uiteindelijk knapt de las wel en gaat hij er scheef in zitten, dan wring je een beetje totdat de andere las knapt en je trekt hem er zo uit met je schroevendraaier


precies.

dremelen/frezen is echt niet de manier.

http://www.brommerfo...showtopic/52813/last
 
2SLOW4ME 10-2-2009 23:03 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
geen wonder dat je er niet doorheen komt met een slijpsteen. lukt dat niet met een boor? of anders losbikken? (wel even kabeltje aan vastmaken, anders krijg je hem nooit meer uit je uitlaat)

kan het niet goed zien op de foto's, maar dat zijn toch allemaal laspuntjes?


Heb het al geprobeert met meerdere boortjes, tevergeefs. ook met kolomboormachine is het bijna niet te doen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
[...]


zal ook gruwelijk kut sturen nu.
korte bochtjes heel snel
lange snelle bochten gaat zo niet meer fatsoenlijk.



dat heb ik idd ook gemerkt, kan opeens mn stuur niet meer zo ver draaien als dat het kon, maar echt bochtjespakken heb ik nog niet kunnen proberen aangezien het vandaag van da pokke weer was.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Hamer + dikke schroevendraaier en flink rammen aan 1 kant, uiteindelijk knapt de las wel en gaat hij er scheef in zitten, dan wring je een beetje totdat de andere las knapt en je trekt hem er zo uit met je schroevendraaier


Ik heb al een keer een uur lang staan meppen en het enige wat ik had was een botte schroevendraaier .
Die Begrenzing zit er dik 1 á 1.5 cm in.. geen doorkomen aan.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 10-2-2009 23:09 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


precies.

dremelen/frezen is echt niet de manier.

http://www.brommerfo...showtopic/52813/last


Helaas is deze begrenzing niet zoals jij laat zien.
Ik heb gewoon een stuk metaal dat ook echt die ene centimeter lijkt vast te zitten aan de rand van mijn uitlaat.
en heb dus niet zo'n "buisje" zullen we maar zeggen.
Ik denk dus ook niet dat het zou lukken met een luchtbijtel.

Overigens wél handig voor een vriend van mij die dus dat model gpr heeft.

Thanks!
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 12-2-2009 14:55 Print reply

Posts: 1944
vandaag ff wat sproeiers gehaald om wat beter af te stellen..
Ook helaas de gaskabel gebroken...

Kan iemand mij zeggen hoe het zit als ik mijn achterlicht direct op de accu aan sluit?
Aangezien mijn kabelboom een beetje gaar is (licht uitgedrukt) het merendeel van de stekkertjes is naar de klote, en volgensmij hier en daar ook nog wat draadbreuken.

Ik ben namelijk bang dat als ik mn achterlicht op mn accu aan sluit, dat mn accu niet genoeg bij laad om al die stroom te leveren voor mijn voor en achterligt.


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
robbertd92 12-2-2009 15:12 Print reply

Posts: 48
Je moet m dan wel nog op de schakelaar & het contactslot aansluiten dat. Ik heb dat ook en accu laad onder het rijden wel genoeg op. Je moet m natuurlijk geen half uur stationair laten lopen met lampen aan!
 
2SLOW4ME 12-2-2009 15:25 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robbertd92
Je moet m dan wel nog op de schakelaar & het contactslot aansluiten dat. Ik heb dat ook en accu laad onder het rijden wel genoeg op. Je moet m natuurlijk geen half uur stationair laten lopen met lampen aan!



Zou je voormij misschine een klein elec schema kunnne painten waarbij de draden van het contact slot, schakelaar en bedrading van t voor en achterlicht er op aan zijn gesloten?

Want ik ben niet zo'n held met electro
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
robbertd92 12-2-2009 17:08 Print reply

Posts: 48
Ben ik om eerlijk te zijn ook niet zoeen held in vriend van me heeft dat gedaan:P Maar je moet iig van de accu naar het contactslot gaan, zodat je hem met deze kan onderbreken en van het contactslot naar de schakelaar zodat je m met deze kan onderbreken en dan naar de achterlamp. & dan nog eens voor het remlicht (deze hoeft niet perse op het contact aangesloten te worden) van de accu naar de remlicht schakelaar voor, andere kabel van de accu naar de remlicht schakelaar achter, en dan laten samen komen op 1 kabel en die naar het achterlicht laten lopen.

Maar je moet even kijken bij een elektrisch schema van de brommer zelf op welke draadje hij bij: het contactslot & de lichtschakelaar. moet komen te zitten
 
gprnick 12-2-2009 17:14 Print reply

Posts: 3360
heb net weer even al je fotos bekeken, en kan niet w8en tot hij klaar is in de zomer

dan gaan we wel even touren he
 
Derbi-Olaf 12-2-2009 17:15 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
heb net weer even al je fotos bekeken, en kan niet w8en tot hij klaar is in de zomer

dan gaan we wel even touren he

beter komen jullie allemaal ff naar de BM ik hoop dat ik tegen die tijd de GPR af heb, anders ben ik er met de honda
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2SLOW4ME 12-2-2009 18:16 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robbertd92
Ben ik om eerlijk te zijn ook niet zoeen held in vriend van me heeft dat gedaan:P Maar je moet iig van de accu naar het contactslot gaan, zodat je hem met deze kan onderbreken en van het contactslot naar de schakelaar zodat je m met deze kan onderbreken en dan naar de achterlamp. & dan nog eens voor het remlicht (deze hoeft niet perse op het contact aangesloten te worden) van de accu naar de remlicht schakelaar voor, andere kabel van de accu naar de remlicht schakelaar achter, en dan laten samen komen op 1 kabel en die naar het achterlicht laten lopen.

Maar je moet even kijken bij een elektrisch schema van de brommer zelf op welke draadje hij bij: het contactslot & de lichtschakelaar. moet komen te zitten


ok, weer wat te doen voor vanavond .. Pa is electromonteur dus ff met hem over hebben .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
heb net weer even al je fotos bekeken, en kan niet w8en tot hij klaar is in de zomer

dan gaan we wel even touren he


Hope dat hij dan klaar is ja . en anders maar niet, gewoon kappen er op, blok dr onder en trappen met dat hok .
al wat gehoord van die kerel van die kappen? want als hij die koopt kan ik mijn race kappen in gaan kopen .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

beter komen jullie allemaal ff naar de BM ik hoop dat ik tegen die tijd de GPR af heb, anders ben ik er met de honda


Hopen dat da lukt . Maar kan helaas niets verzekeren.. Want die duurt 1 week tog? En ik ga al 3 keer op vakantie dit jaar alst mee zit

Ojah, heb Snelgas er op gezet, samen met de nieuwe gaskabel (had ik nog op voorraad). Nu maar hopen dat het gemmiddelde verbruik van 1 gaskabel per 3 weken daalt..

Tevens een grotere sproeier dr in gedraaid (102) en wil nu wel flink vooruit

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 12-2-2009 om 18:17 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 12-2-2009 18:18 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


ok, weer wat te doen voor vanavond .. Pa is electromonteur dus ff met hem over hebben .

[...]


Hope dat hij dan klaar is ja . en anders maar niet, gewoon kappen er op, blok dr onder en trappen met dat hok .
al wat gehoord van die kerel van die kappen? want als hij die koopt kan ik mijn race kappen in gaan kopen .

[...]


Hopen dat da lukt . Maar kan helaas niets verzekeren.. Want die duurt 1 week tog? En ik ga al 3 keer op vakantie dit jaar alst mee zit

Ojah, heb Snelgas er op gezet, samen met de nieuwe gaskabel (had ik nog op voorraad). Nu maar hopen dat het gemmiddelde verbruik van 1 gaskabel per 3 weken daalt..

Tevens een grotere sproeier dr in gedraaid (102) en wil nu wel flink vooruit

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 12-2-2009 om 18:17 uur.

hehe
is het ver voor jou dan? duurt idd 1 week.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 21838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved