Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 935 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 3 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 14-1-2009 16:19 Print reply

Posts: 1944
heb met mn pa besloten dat het die van easyparts wordt, omdat deze 2 knippers heeft, en ik mn knippers er aan de voorkant al heb afgesloopt .

http://www.easyparts...erseel-Leds-Tnt.html
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 16-1-2009 15:32 Print reply

Posts: 1944
project staat weer eens tijdelijk stil omdat speed-parts geen eeuwigheid doet over zn bestellingen ...

de gekneusde pols kan weer mee gesleuteld worden, dus das dan wel weer een plus punt!

Nog een beslissing.. het banden setje dat er op komt zal 120/70-16 en 90/80 90/70-16 zijn. Deze komen er in de zomer op, aangezien ik in de winter toch niet zo'n agressieve bochtjes pakker ben..


Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 16-1-2009 om 17:22 uur.

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 19-1-2009 om 20:12 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 21-1-2009 13:54 Print reply

Posts: 1944
weer wat mooi spul binnen! Kan eindelijk weer rijden omdatm n eigen temp sensor er uit gerammeld was tijdens het rijden waarna ik 5 (!) km zonder kvs gereden heb .


wat zou daar tog in zitten


tommaselli snelgas, had eigelijk domino besteld, maar was niet op voorraad en zou ik komende tijd nog niet binnen komen.mja, deze was duurder, en ik heb betaald voor domino




2 NOS schakelaars omdat ik door snelgas geen groot of klein licht meer heb, en de HEBO temp. sensoor (voor een koso meter, maar zal vast ook passent te maken zijn op ori..)

NOS schakelaars zijn overigens groter dan gedacht en hebben overigens ook een led lampje voor als hij aan staat.

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 21-1-2009 om 13:54 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
bobboiten 21-1-2009 14:06 Print reply

Posts: 2771
Waarvoor ga je die 2 nos schakelaars gebruiken?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
70malossi 21-1-2009 14:17 Print reply
Posts: 4176
2 NOS schakelaars omdat ik door snelgas geen groot of klein licht meer heb
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
2SLOW4ME 21-1-2009 15:20 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
2 NOS schakelaars omdat ik door snelgas geen groot of klein licht meer heb



 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi GPR Roy 21-1-2009 15:57 Print reply

Posts: 708
die handvaten wat bij je snelgas zitten heb ik ook bij mijn domino snelgas erbij gekregen. die zijn echt relax
 
gprnick 21-1-2009 16:14 Print reply

Posts: 3360
ik moet denk ik ook maar een snelgas setje halen voor die mikuni tm 24

welke is prijs/kwaliteit beter domino of tomaselli?
 
2SLOW4ME 21-1-2009 22:47 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
ik moet denk ik ook maar een snelgas setje halen voor die mikuni tm 24

welke is prijs/kwaliteit beter domino of tomaselli?


domino had ik genomen omdat derbi handvaten ook domino zijn.
Maar volgensmij maakt het allebij niet zo veel uit. je hebt ook stage 6 shit van 2x zo duur, maar dan zitten er wel schakelaars e.d. op.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
die handvaten wat bij je snelgas zitten heb ik ook bij mijn domino snelgas erbij gekregen. die zijn echt relax


t rubber is lekker zacht ja! en die dingen die ik nu heb zijn een beetje versleten.. glad e.d.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 28-1-2009 22:58 Print reply

Posts: 1944
tentamen week is voorbij! dus er kan weer gebeunt worden.

Ik heb vandaag even nar het draadschema gekeken van mn gpr, en ik ga hem dus flink inkorten om het zo maar te zeggen.

De dingen die er op blijven zijn:
-voor + achterlicht.(geen groot of klein omdat met mn nieuwe kuip straks ik zelf iets moet improviseren).
-Misschien achter knippers.
-Startmotor (hopelijk!).
-spanningsregelaar.(mn pa zij dat het beter was om die er op te late zitten).
-km teller verlichting.
-contactslot was handig.
iemand nog iets op te merken over dat k wat vergete ben?

Ik wou mn licht (inspiratie van GPR roy) op mn accu aansluiten met een schakelaar er tussen.
Startmotor moet een aparte knop voor bij komen omdat k met snelgas deze niet meer heb.
voor de rest wil ik zoveel mogelijk stroom besparen omdat ik af en toe ook navigatie op mn brom heb zitten (tie rip.. staat wel leuk bij t stoplicht).

Ik ga nu mijn huidige alarm er af halen, claxon zat er al niet meer op. remlicht doet het niet, is misschine wel handig...
olie sensor doe ik weg aangezien ik die zelf dagelijks check.
KVS sensor komt een aparte meter voor in de plaats die (als ik me niet vergis) werkt op batterijen.
toeren teller hoef ik geen verlichting..

Evt, nog wel een neutraal lampje, omdat die mist en ik altijd zit te zoeken naar zn vrij..

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 28-1-2009 om 23:05 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 30-1-2009 14:45 Print reply

Posts: 1944
ff een vraagje, als ik mijn knipperlichten demonteer, heb ik 2 draaden. Moet ik deze gewoon aan elkaar vast tapen, of apart in tapen?
of moet ik de plus van de linker knipper met de plus van de rechter knipper aan elkaar vast maken? en zo ook met de min?

laat maar, apart intapen

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 30-1-2009 om 16:14 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 31-1-2009 19:22 Print reply

Posts: 1944
wiellager gaar... viel mee, want de vorige keer was alles erger naar de klote

helaas wel een km of 30 mee gereden, toen het achterwiel gevaarlijk begon te slingeren.. mja, of dat of lopen.


zo staat het er nu bij. ik rijd er nog wel steeds op in deze stat .
maar de smerissen hebben nog niets gedaan.. ze kijken af en toe wel een beetje vreemd, maargoed.


die pleuris as wou er niet uit.. hele middag lopen meppen terwijl ik er de vorige keer tog echt genoeg kopervet op had gedaan.


het 2e verrotte lager in.. maandje of 2.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 31-1-2009 19:26 Print reply

Posts: 1944
weet iemand overigens wat de maten van de vooriwl lagers zijn van mn gpr?

of die t zelfde zijn van mn achterwiel of niet.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
-simon- 31-1-2009 19:26 Print reply

Posts: 8211
wat doen jullie met die wiellagers en achterwiel assen.
ik heb in 2 jaar nog nooit wiel lagers van me gpr kapot gehad en de achterwielas ging er ook altijd makkelijk uit. en ik deed er niks op. is volgens mij ook helemaal niet nodig.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Derbi-Olaf 31-1-2009 19:34 Print reply

Posts: 14999
ik zeg: velgen poetsen



zo waren ze tenslotte toen ik ze je opstuurde :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 21835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved