Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - MTX sh van AC naar LC [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - MTX sh van AC naar LC [Algemene vra...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1181 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Brat_MTX 24-12-2008 14:07 Print topicpost
Posts: 25
Welkom bij mijn project 'MTX sh van AC naar LC'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

TECstar 25-12-2008 1:13 Print reply

Posts: 4664
dits dus egt neit moeilijk

gewoon ander blok eronder
ophangpunten voor radiateur zijn er al ed
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Makrolon 3-1-2009 12:13 Print reply

Posts: 6733
Halfuurtje werk... niet echt projectwaardig imo
 
KTM 525 EXC Supermoto
Streethonda 3-1-2009 12:25 Print reply

Posts: 2114
lastiggggggg

ik had persoonlijk AC gelaten, veel toffer. en minder geouwehoer met vloeistof.
 
Joel_koningslust 3-1-2009 12:25 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Streethonda
lastiggggggg

ik had persoonlijk AC gelaten, veel toffer. en minder geouwehoer met vloeistof.


ac is niet zo tof op een dergelijk model

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
jan-dx11 3-1-2009 12:45 Print reply

Posts: 4931
beter stop je dat geld in fatsoenlijke noppenbanden.
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Frysk 3-1-2009 12:48 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ac is niet zo tof op een dergelijk model




inderdaad, onder een SH moet gewoon LC,
onder een OT hoort gewoon AC
 
giggitybyte
TECstar 3-1-2009 12:52 Print reply

Posts: 4664
Quote:
project gestart op 24-12-2008 14:07


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Halfuurtje werk... niet echt projectwaardig imo


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
inderdaad, onder een SH moet gewoon LC,
onder een OT hoort gewoon AC


hijs al meer als een week bezig met een ander blokje eronder te handen
en dit kan je gewoon geen project noemen....want verder hoef je niks te doen!


Frysk heeft wel gelijk ookal heeftie zelf ook sh ac
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Makrolon 3-1-2009 13:11 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


[...]


[...]


hijs al meer als een week bezig met een ander blokje eronder te handen
en dit kan je gewoon geen project noemen....want verder hoef je niks te doen!


Frysk heeft wel gelijk ookal heeftie zelf ook sh ac

Ander blok hoeft nog nieteens, alleen cyl en koppelingskapje.
 
KTM 525 EXC Supermoto
De Schout 3-1-2009 13:13 Print reply
Posts: 5327
het is idd meer moeite om een project aan te maken dan om dat ding om te bouwen naar lc.. niet heel erg project waardig nee
 
tune tweak fiddle bang bummer
YZ50crosser 3-1-2009 13:15 Print reply

Posts: 2241
wat wil je er mee bereiken?
net alsof het nodig is om het lc te maken
 
www.bxteamlg.tk
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-1-2009 13:17 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
wat wil je er mee bereiken?
net alsof het nodig is om het lc te maken


anders heb je van die nutteloze radkappen..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
TECstar 3-1-2009 13:19 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Ander blok hoeft nog nieteens, alleen cyl en koppelingskapje.


hijs iig niet slim want hij betaald ¤ 325,00 voor een nsr blok :S
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-1-2009 13:24 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


hijs iig niet slim want hij betaald ¤ 325,00 voor een nsr blok :S


als het blok compleet is (met cilinder , carb , onsteking) en in hele goede staat, dan kan ik me wel gekkere kopen bedenken..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
TECstar 3-1-2009 14:30 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


als het blok compleet is (met cilinder ,onsteking) en in hele goede staat, dan kan ik me wel gekkere kopen bedenken..


bij motoimport heb je een compleet gereviseerd blok voor ¤230
en ookal lopen mensen er altijd op te zeiken, dat blok dat ik van ze heb gekregen loopt perfect dus ik vind 320 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste veel voor een fucking blok
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Joel_koningslust 3-1-2009 14:52 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


bij motoimport heb je een compleet gereviseerd blok voor ¤230
en ookal lopen mensen er altijd op te zeiken, dat blok dat ik van ze heb gekregen loopt perfect dus ik vind 320 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste veel voor een fucking blok



maar jou blok is niet gereviseerd en alles

deze zal wel compleet gereviseerd/gespoten/opgevoerd zijn


en jij krijgt er overigens geen cilinder/spruitstuk/carburateur enzo bij als je van motoimport koopt. die los kopen kost ook wel weer wat



ow wacht. het blok komt van een sobw' er af. dus daar zullen wel wat leuke parts in zitten

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-1-2009 om 15:07 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 1181 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved