Wat ik totaal kwijt ben aan alles zonder aanschaf van
de brommert. Is rond de 1800 euro, er is een hoop tijd
en werk in gaan zitten. De cilinder is ook getuned door
LVS in naaldwijk, afgesteld door me zelf. En het loopt
gewoon prima, pakt goed op ( Mits het niet regend uiteraard
)
Het blok is uiteraard ook gereviseerd door me zelf, Alle assen
uitgeklokt en opgefrisd. Ook de krukas vernieuwd ( Pas geleden
gedaan, stom dat ik het niet eerder heb gedaan ) Krukas revisie
kost 100 euro, Nieuwe Krukaslagers, nieuwe drijfstang, nieuw big
end en uitklokken en uitmeten van de speling.
Van de winter worden er dingen verbeterd zoals de achterbrug die
zwakjes is, word vervangen door een ander exemplaar. Deze onderbouw
met vaste voetsteunen word opnieuw gepoedercoat ( Ik reed met trappers
dus je hebt een andere onderbouw nodig ). De 5bak is al in de maak
word gereviseerd en kan ik volgende maand ophalen ( gereviseerder
5bak direct 550 euro ) De zuiger die erin komt is ook al gereserveerd
( RSP zuiger 150 euro 44mm ) Waarom heb ik deze gereserveerd ???
Omdat de meeste snelle jongens zo'n zuigertje gewoon meteen kopen en dan
wel met een groot flink aantal van 6 stuks ongeveer. Er worden maar
een beperkte aantal van deze RSP zuigers gemaakt ( iets van 140
zuigers )Over heel nederland, vandaar ook de iets hogere prijs
voor een normaal zuigertje. Maar deze zuigers zetten ook helemaal
niet uit, dus de zuigerspeling kan dan minimaal worden toegepast
zodat er meer vermogen eruit valt te halen ( uit de cilinder dan ).
http://www.rsp-products.nl/
Genoeg gepraat nu alweer.